Misschien bedoel je 'anhauwend' (déger) = voortdurendquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:06 schreef Nicky_Rincon het volgende:
'n háúwènt (weet nie hoe je het schrijft, heb het zo goed mogelijk proberen te translittereren)
juistquote:Op maandag 6 november 2006 20:47 schreef friskvind het volgende:
[..]
Misschien bedoel je 'anhauwend' (déger) = voortdurend
Ja, maar Tilburgs is sowieso een verhaal apart.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:01 schreef mousemicky het volgende:
In Tilburg zitten of wonen we niet langs of naast mensen maar d'r neffe....
Gelukkig wel ja...quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar Tilburgs is sowieso een verhaal apart.![]()
Die snap ik niet...quote:Op maandag 6 november 2006 19:54 schreef bladibladibla het volgende:
Het is zwart en vliegt in de lucht.
- Drie ker roaen![]()
Ik snapte hem wel...quote:Op maandag 13 november 2006 04:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte Brabander![]()
Dat ben ik ook niet, ik woon er ook niet en ik wil er niks mee te maken hebben....quote:Op maandag 13 november 2006 04:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dan ben je geen echte Brabander![]()
Wat doe je dan in dit topic?quote:Op maandag 13 november 2006 10:11 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet, ik woon er ook niet en ik wil er niks mee te maken hebben....![]()
Zo.![]()
Als men over kapot spreekt in Limburg hebben ze het over de doden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand zeggen dat ze in Rotterdam in plaats van kei kapot gebruikten ofzo...
ik hou kapotveel van jou....
Dan zijde un goeiquote:Op maandag 13 november 2006 09:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel...En ik ben nog wel een import-brabander (en nog allochtoon ook).
![]()
![]()
Toch wel iets?quote:Op maandag 13 november 2006 10:11 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet, ik woon er ook niet en ik wil er niks mee te maken hebben....![]()
Zo.![]()
Ik zat al aan raven te denken...Tja, lastig als je de precieze uitspraak niet kent.
Hey, ik voel me gediscrimineerd! Het ging hier toch over;quote:
Lieve LXIV, je bent dan ook de enige uitzondering...quote:
Och, ik of een Bossche bol, dat is bijna hetzelfde.quote:Op maandag 13 november 2006 15:04 schreef Serendips het volgende:
[..]
Lieve LXIV, je bent dan ook de enige uitzondering...![]()
![]()
O ja, en Bossche bollen natuurlijk!
Tja, daar zou ik heel gevat op in kunnen gaan, maar dat doe ik toch maar niet...quote:Op maandag 13 november 2006 15:05 schreef LXIV het volgende:
Och, ik of een Bossche bol, dat is bijna hetzelfde.![]()
Geef ik een kopbal voor open doel...quote:Op maandag 13 november 2006 15:16 schreef Serendips het volgende:
[..]
Tja, daar zou ik heel gevat op in kunnen gaan, maar dat doe ik toch maar niet...
Anders worden we dadelijk alsnog het topic uitgeveegd vanwege slowchat!
Grieselen? Geen idee...quote:Op woensdag 31 december 2008 12:49 schreef benchMarc het volgende:
Skon topic di. Verdient 't wel om omhoog geschupt te worre. Wit iemes nog wa grieselen betekend in 't Broabants?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |