Op deze manier loten is niet totaal nieuw. En wordt wel vaker bij lotingen gedaan. Maar zo rond ronde 3 werkt dit concept niet helemaal meer, omdat dan de verschillen meestal te klein worden.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:55 schreef FremantleDockers het volgende:
En volgens het beproefde recept van de hoogste tegen de laagste volgt hier ronde 2. Het moet zich natuurlijk nog bewijzen, maar het is in ieder geval goed tegen argumenten dat de loting te random is, en er teveel goeie tegen goeie en slechte tegen slechte staan. Aan de andere kant, Moulin Rouge vs Undead en Shine vs Mad Max laat zien dat ook de IMDB-score niet onfeilbaar is...
Maakt voor de uiteindelijke winnaar ook niet uit, maar de finale en halve finales worden er wat representatiever van.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:24 schreef California het volgende:
* Ronde 2.
Wat maakt 't uit in welke ronde een film eruit wordt gegooid? Zelfde resultaat.
Slecht voorbeeld; Shine heeft het hogere IMDB-cijfer.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:55 schreef FremantleDockers het volgende:Aan de andere kant, Moulin Rouge vs Undead en Shine vs Mad Max laat zien dat ook de IMDB-score niet onfeilbaar is...
Hoe kun jij bepalen wat voor hem handiger is?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:02 schreef Frollo het volgende:
Ik zou de paren even nummeren, FD. Da's voor jou handiger zoeken als mensen paren verwijderen in plaats van ze leeg te laten als ze er niet op kunnen stemmen
Ondanks de knipoog toch maar even happen...quote:Op donderdag 22 december 2005 16:05 schreef Sokolsky het volgende:
Hoe kun jij bepalen wat voor hem handiger is?
Da's ook weer zoquote:Bij zo'n klein tournament maakt dat niet uit.
Ik heb ook wel eens een tournament gehost en betrap me erop bij het verwerken meer naar de filmtitels te kijken dan naar de nummers.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:16 schreef Frollo het volgende:
Ondanks de knipoog toch maar even happen...
Nou, ik heb zelf ook wel eens een tournament gehost en ik kan je vertellen dat je je behoorlijk gestoord kunt zoeken in je Excel-sheet als de boel niet fatsoenlijk genummerd of anderszins gekenmerkt is
bij kleine tournaments is dat handiger jaquote:Op donderdag 22 december 2005 17:23 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een tournament gehost en betrap me erop bij het verwerken meer naar de filmtitels te kijken dan naar de nummers.
Inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2005 23:27 schreef FremantleDockers het volgende:
Maar dan hadden we Slayage gemist!
Ik kan alleen nog meedoen als Moulin Rouge en Priscilla tegenover elkaar komen te staan. Wat trouwens niet eens zo héél onwaarschijnlijk is.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En dit tournament is voorbij voor mij.![]()
![]()
Echt wel. Musicals Rock en deze helemaal.quote:
Tegen Priscilla, een van de betere travestietenroadmovies aller tijdenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:14 schreef victorinox het volgende:
Mad Max 2 eruit.
Eén van de betere actiefilms allertijden.
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
een van de betere travestietenroadmovies aller tijden
Ja, lach maar. Maar hij is beter dan To Wong Foo Thanks for Everything, Julie Newmar en even goed als Hedwig and the Angry Inch, niet dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |