abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 december 2005 @ 16:48:40 #76
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33219716
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:29 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Waarom zou het überhaupt relevant zijn of die Turken vervelend waren? Dat zou het gebruik van het hakenkruis en de racistische uitlatingen niet goedpraten.
geregeld hoor je verhalen over kinderen die getreiterd worden.
onlangs was ergens op fok nog een verhaal te lezen over een meisje die gepest, bedreigd etc werd door een groep allochtonen (turkse of marokkaanse komaf) en die dus wou veranderen van school en dergelijke.

stel (hypothetisch gezien) dat dat aan deze pamflet ook ten grondslag zit. misschien niet eens als zijnde de daders maar de achtergrond van die twee dode turken. dan zou het nog steeds een verkeerde actie zijn maar wel begrijpelijk.

en zoals al veel vaker gezegd, tegenwoordig wordt er met twee maten gemeten. bij allochtonen is altijd de SES-positie die als excuus wordt gebruikt of "discriminatie"
Altijd geil en onverzadigbaar
  maandag 19 december 2005 @ 16:52:30 #77
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33219813
btw ik woon zelf in enschede en ook ik merk de laatste tijd weer veel meer spanningen tussen autochtonen en allochtonen. ikzelf of vrienden zijn er ook al mee geconfronteerd. twee vrienden van me werden zelfs bedreigd door een grote groep turken met een mes aangezien mijn vrienden er uit zagen als "homo" (ze zien er een beetje bekakt uit).

en bij diverse uitgaansgelegendheden in enschede heb ik al vaak gezien dat allochtonen worden geweigerd de laatste tijd ivm met ruzie's ....
Altijd geil en onverzadigbaar
pi_33257124
Opsluiten gaat te ver.

Wel moeten dit soort levende placenta's op een aparte school, apart van serieuze VMBO-leerlingen.
pi_33257235
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:48 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

geregeld hoor je verhalen over kinderen die getreiterd worden.
onlangs was ergens op fok nog een verhaal te lezen over een meisje die gepest, bedreigd etc werd door een groep allochtonen (turkse of marokkaanse komaf) en die dus wou veranderen van school en dergelijke.

stel (hypothetisch gezien) dat dat aan deze pamflet ook ten grondslag zit. misschien niet eens als zijnde de daders maar de achtergrond van die twee dode turken. dan zou het nog steeds een verkeerde actie zijn maar wel begrijpelijk.
Nee. We leven hier in 2005 niet in de tijd van Germaanse stammen. Dat de Turken-stam dat nou eenmaal verdiend had, zo'n sneer, en dat het niet uit maakt welk individu beschadigd wordt.
pi_33277824
We hebben het hier over een minderjarig meisje
OK de posting was walgelijk maar dat is geen zaak voor het OM
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')