Oké, dan ga ik daar maar voor sparen. Bedanktquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:21 schreef DaFan het volgende:
Metaal. Deut had je nog niet hoeven bouwen.
Als je goed zoekt kom je planeten met een veelvoud van die waarden tegen zonder verdediging.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:51 schreef Kreator het volgende:
Grondstoffen op marsearth [4:xxx"x] op 12-20 21:45:48
Metaal: 74210 Kristal: 32340
Deuterium: 7693 Energie: 2121en dat zonder verdediging.
. Tof spel.
Niet als je meerdere vloten op die planeet afstuurtquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je goed zoekt kom je planeten met een veelvoud van die waarden tegen zonder verdediging.
Maar je neemt maar maximaal de helft mee he
Dat is inderdaad een prima manier. Maar vergeet niet dat je dezelfde planeet maar 3 maal in de 24 uur mag aanvallen, omdat je anders 'bashing' krijgt en gebanned kan wordenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:44 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Niet als je meerdere vloten op die planeet afstuurt![]()
Dat is zo, stuur je echter 3 vloten kort achter elkaar (binnen het half uur) op 1 planeet af, dan geldt dit als 1 aanval.. verder wordt je pas geband als de persoon dat doorgeeft, een inactieve speler doet dat niet zo snelquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een prima manier. Maar vergeet niet dat je dezelfde planeet maar 3 maal in de 24 uur mag aanvallen, omdat je anders 'bashing' krijgt en gebanned kan worden
Mja, maar ik zoek nu nog wel de kleine allianties op, want ik zit zelf ook in een kleintje en als we dan gebitcht worden door een grote, verlies ik meer dan dat ik win.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je goed zoekt kom je planeten met een veelvoud van die waarden tegen zonder verdediging.
Maar je neemt maar maximaal de helft mee he
Wat zijn je coordinaten?quote:Op woensdag 21 december 2005 09:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, maar ik zoek nu nog wel de kleine allianties op, want ik zit zelf ook in een kleintje en als we dan gebitcht worden door een grote, verlies ik meer dan dat ik win.
Ik heb 30.000 deut 'over' in Uni 1 trouwens. iemand ruilen tegen kristal/metaal?
ja, en dan aanvallen zeker.quote:
Je hebt 1000 punten. Ik KAN je niet eens aanvallenquote:Op woensdag 21 december 2005 09:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
ja, en dan aanvallen zeker..
Ik ga maar uit van het goede in de mens: 4:20X:X
Ergens in de 4-200 series dus..
1606.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt 1000 punten. Ik KAN je niet eens aanvallen
Ja dat was ik ff vergeten.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Pas vanaf 5000 punten kan ik je aanvallen. tot die tijd heb je n00b bescherming
21429
Lekker! Ik ben laatst geraid, 50 plaatsen kwijt, sta nu weer net top 400.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |