Alleen de Internet uitzending.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey pceend het schijnt dat jij de uitzendingen online hebt staan? klopt dat en zo ja waar?
OMG dan heb ik APK op icq steedsquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sorry Eendje ik heb je mijn zuurverdiende puntjes in het spel gegeven omdat ik je vertrouwde en het je gunde, om later te lezen dat jij een kloon bent van ons aller gehate APK!![]()
Ik weet niet meer wat te geloven (het lijkt wel of ik in het BB huis zit
)
Jij dacht dat ik echt naar Thailand gingquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
OMG dan heb ik APK op icq steeds..
(dus niet he)
Ik denk dat je in de war bent met een andere user.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:14 schreef melke het volgende:
Hou je je nu dan wel aan je woord? Je hebt al vaker gezegd dat je dat zou doen en keer op keer ga je toch weer kijken...
Kijk een keer uit je doppenquote:
Ik hoopte hetquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik echt naar Thailand ging![]()
![]()
Hhehe ik vind beide ok hoor .. maar ik heb echt Apk niet op icqquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:25 schreef SuperMOM het volgende:
Dank je HobjeWaar komt die roddel dan vandaan? Zeker van die APK
Ik vind Eendje nl wel lief en APK niet
Dus het zijn niet 1 en dezelfde?
Nee ik nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik echt naar Thailand ging![]()
![]()
..en wat wil je nu zeggen??quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met een andere user.
Ik heb ooit 1 keer gezegd na het vertrek van Rob dat ik me afvroeg of het nog wel zin had om streams te kijken, en verder ECHT NOOIT.
Ik heb uiteraard wel net als iedereen hier duizenden malen geklaagd over hoe saai de streams wel niet waren.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |