Ja, maar kijk ook eens hoe vaak ze er gewoon compleet naast zit en niemand die haar op het matje roept! En dan komt ze met zo'n kulsmoes als "oh er was even een spirituele storing". Jammer dat mensen keer op keer worden bedonderd door op geld beluste kwakzalvers.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:35 schreef Biancavia het volgende:
Oh, jammer dat ik het niet gezien heb.
Ik heb het idee dat Char meer telepathisch is dan dat ze in contact zou staan met gene zijde.
Inderdaad,quote:
Dat is ook wat ik mij afvraag, gelooft die Chazia er zelf eigenlijk in? Of zit ze daar alleen maar om op televisie te kunnen verschijnen?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:52 schreef BennyNL het volgende:
het is in feite pure lijkenpikkerij..kom op, ze maakt misbruik van het leed en de goedgelovigheid van die toch al niet snuggere mensen. en die Chazia is een aandachtshoertje
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:56 schreef TheThirdMark het volgende:
Je man Henk en je hondje Pluto willen je laten weten dat het goed met ze gaat.
he? mijn man heette Wim
Oh, krijg net een bericht door van een andere man.
Die hele Sjar is gewoon een Stoep-Hoer.
Maar ze verdiend wel makkelijk geld.
Maar dat kan ik ook hoor. Ik maak FuifDuif even tot oefen object als je het niet erg vind.
Hmnz, mij informanten vertellen me dat deze woorden je het best beschrijven....
- Koppig
- Nors
- Selectief vriendelijk
- Principieel
- Traditioneel
- Maagd (and proud of it)
- Tegendraads
- Serieus
- Melancholisch
- Nostalgisch
- Doemdenker
- Voormalig Rooms-Katholiek
- Christen (volgens de gnostische definitie om precies te zijn)
- Pessimist
- Liefhebber van Pink Floyd, The Who, Procol Harum, Led Zeppelin (het album Tommy is een aanrader overigens; echt fantastisch!) en vele anderen
- Spiritueel
- Voormalig aanhanger van Balkenende
- Niet-materialist
- Minimalist
- Respect voor al het leven: ik vind dat geen enkel levend wezen het bezit is van een ander levend wezen. Ik wijs het houden van huisdieren aldus af (behalve katten wanneer zij vrij zijn om te gaan en te staan waar zij willen) en het opzettelijk doden van dieren (inclusief de kleinste insecten) is uit den boze in mijn ogen
Klopt dit een beetje? Dan gaarne ¤500 over te maken op een nader te noemen bankadres!
Natuurlijk. Zelfde verhaal => Irene Moors.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:55 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik mij afvraag, gelooft die Chazia er zelf eigenlijk in? Of zit ze daar alleen maar om op televisie te kunnen verschijnen?
Wel lekker goedkoop met kledingquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:00 schreef WAT het volgende:
Fuifduif is de Mahatma Ghandi van de 21ste eeuw.
Echt waar? Die vind ik nu juist wel heel geloofwaardig.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:11 schreef Dante_A het volgende:
Ik heb dat de laatste tijd met Hans Kazan...
Hehequote:Op vrijdag 16 december 2005 00:29 schreef Sargon het volgende:
wat is er mis met geld verdienen aan domme mensen?
Maar hoe verklaar je dan de dingen die ze in diezelfde aflevering zei bij willekeurige mensen op straat?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:34 schreef FuifDuif het volgende:
Haha, die Char, in het begin vond ik haar zeer interessant en hield ik de mogelijkheid open dat ze daadwerkelijk over dergelijke gaven beschikt, maar de laatste tijd kan ik haar echt niet meer serieus nemen. Wat een flauwekul! Vanavond was als bekende Nederlander de broer van wijlen Pim Fortuyn te gast. Nou nou, wat een lachwekkende reading. Pimmetje schijnt nog altijd heel boos en teleurgesteld te zijn. Ik zie hem al geïrriteerd homo-achtig springen op de wolkjes van de Hemel. Nee, weg met die Char!
Wie is het daarmee eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |