Na de manipulatie van de stemmen van vandaag (en de rest van BB) ga jij helaas gelijk krijgen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Roel gaat gewoon winnen denk ik. Of anders wordt het Joost al hoop ik dat nie
Sjenk joequote:Op vrijdag 16 december 2005 00:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Queen - Live at Wembly stadium dvd is te koop. Is uit 2003.
Ik heb het wel opstaan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:41 schreef SuperMOM het volgende:
ff offtopic maar wie neemt er nu Queen live op op Veronica of waar kan ik het kopen/downloaden?![]()
Slaap lekker en droom fijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Tijd om te gaan pitten![]()
![]()
Trusten, fanclub![]()
die manipulatie is al een tijdje zo opzichtigquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Na de manipulatie van de stemmen van vandaag (en de rest van BB) ga jij helaas gelijk krijgen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Trusten, fanclub![]()
Zijn ze of te stom voor of te egoistisch voorquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:43 schreef Lamon het volgende:
Het kwam bijna even langs, maar waarom spreken ze nou niet af om het geld te delen?
Hup, iets van 60000/80000 euro in de pocket.
trusten mijn idoolquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Trusten, fanclub![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Queen - Live at Wembly stadium dvd is te downloaden.
tuurlijk als Mini-Me of Ingrid niet bovenaan staat is er gemanipuleerd. Het is gewoon logisch, de fans van Dido stemmen nog op Roel en ik zou niet weten van wie Lieske de stemmen zou moeten krijgen. Ik zie het zo:quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Na de manipulatie van de stemmen van vandaag (en de rest van BB) ga jij helaas gelijk krijgen.
Ik zeg kopen... jij maakt er downloaden van... en toen zag de BUMA alleen de gequote postquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb het wel opstaan.
Daarom ben ik ook zo hypâh!!![]()
Nee, heb net gewerkt, hebnu weekend tot maandagavond en krijg morgen bezoek vanuit NLquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:50 schreef SuperMOM het volgende:
Moeten jullie ook werken morgen/straks?????
ik zeg... who knows...ik zeg trusten...ik zeg maak je niet druk...ik zeg als we alles terugstelen wat er van ons gestolen wordt zijn we nog wel even bezig......dus niet zo diep denken!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zeg kopen... jij maakt er downloaden van... en toen zag de BUMA alleen de gequote post
Jep ik schaar me achter de Rob/Chantal fans als Ingrid moet winnenquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
tuurlijk als Mini-Me of Ingrid niet bovenaan staat is er gemanipuleerd. Het is gewoon logisch, de fans van Dido stemmen nog op Roel en ik zou niet weten van wie Lieske de stemmen zou moeten krijgen. Ik zie het zo:
Roel (Dido/Nathalie/Rob)
Joost (Nathalie/Rob)
Ingrid (Rob/Chantal)
Lieske (Eva)
jup we staan quite. Wie gaat er van ons Donderdag met de hoofdprijs naar huis winst ervandoor?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:51 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
Naatje eruit![]()
Eh, Bartoli, gelijke stand nu?
2-2![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |