expres verliezen is lafquote:Op maandag 19 december 2005 20:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tsja... daar valt niks aan te doen he... ik stel mn 3 beste spitsen op en verder mn b-mids, zodat ik geen overwicht behaal (TS staat op woedend) en ik hoop maar dat hij iig zn beste team opstelt... zo niet, dan ben ik de sjaak en zit ik volgend seizoen niet meer bij jou
Ow, en dan word je volgend seizoen ook geen kampioen
toemaar.........en wat zijn jouw plannen dan exact??quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:11 schreef Lortnoc het volgende:
Niestroj verkocht en inmiddels 16,7 miljoen op de bank. Volgend seizoen is nu al bestempeld tot geld-verdien seizoen, sportieve aspiraties zijn niet aan de orde.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:11 schreef Lortnoc het volgende:
Niestroj verkocht en inmiddels 16,7 miljoen op de bank. Volgend seizoen is nu al bestempeld tot geld-verdien seizoen, sportieve aspiraties zijn niet aan de orde.
quote:Competitiestand: 4285
Wat zal ik eens kopenquote:Kapitaal: 971 575 ¤ (2 627 574) ¤
Sponsors: in de zevende hemel
Fanclub: 1606 leden
Supporters: in de wolken
wat is dan de 2e optie?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:30 schreef Uddel het volgende:
Twee leuke nieuwe opties bij Hattrick zie ik
[..]
[..]
Wat zal ik eens kopen
Ik denk toch dat ik voorlopig maar niks koop, misschien m'n stadion uitbreiden met een paar k ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:30 schreef Uddel het volgende:
Twee leuke nieuwe opties bij Hattrick zie ik
[..]
[..]
Wat zal ik eens kopen
Schenk wat geld aan mij, ik zit nog steeds met 19,5kquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:53 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik voorlopig maar niks koop, misschien m'n stadion uitbreiden met een paar k ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |