Nog een keer gekeken...5 nr.8 uit VII die meekomt is ook een WOquote:
quote:Next season's VII.965
# Team Origin
1. GF'38 7 in VI.895
2. Queens_Park_Rangers 8 in VI.270
3. Magical VAS 3 in VII.965
4. Lokomotiv Boschdijk 4 in VII.965
5. Sys rq 5 in VII.965
6. Don's FC 6 in VII.965
7. Real Soldt-Utd 1 in VIII.526
8. vvc Impeesa 2 in VIII.250
quote:Er is eindeloos veel om gevraagd en even eindeloos is erover gedebatteerd: met gepaste trots kunnen wij u nu de Hattrick Masters Internationale Beker aanbieden. Dit wordt dé grote internationale competitie voor de beste Hattrick-clubs. Het nieuwe toernooi heeft in meer of mindere mate zijn invloed op bijna alle clubs, dus lees goed wat de veranderingen inhouden.
Jarenlang is er op de forums over een internationale competitie gesteggeld. In polls en discussies is er talloze malen om gevraagd, maar we konden tot voor kort geen goede vorm vinden en al evenmin de gelegenheid om er werk van te maken. Maar nu is de tijd rijp voor de Hattrick Masters!
Allereerst de kwestie die een groot aantal Hattrick-clubs raakt: om de Hattrick Masters in het schema in te passen is er halverwege het seizoen een pauze nodig in de nationale beker. Ronde 8 van dat toernooi valt daarom een week later dan voorheen. Als gevolg daarvan eindigen de nationale bekertoernooien een week later dan we gewend waren. Alle clubs, ook al zitten ze nog in de nationale beker en zelfs al nemen ze aan de Hattrick Masters deel, kunnen in die pauzeweek een vriendschappelijke wedstrijd spelen.
De Hattrick Masters is uitsluitend bedoeld voor echte winnaars. Van elk land mogen alleen de kampioen van de hoogste divisie én de nationale bekerhouder meedoen. Een club die de dubbel binnenhaalt, zal optreden als enige vertegenwoordiger van zijn land. Er kunnen maximaal 256 clubs worden ingepast in het huidige wedstrijdschema, maar dat kan nog veranderen als er in de toekomst meer clubs speelgerechtigd blijken. Deelnemers aan de Hattrick Masters blijven ook meedoen aan hun nationale bekercompetitie. De Hattrick Masters is dus extra, en geen vervanging voor bestaande nationale evenementen.
In de week van de Hattrick Masters wordt intensief gespeeld. Vanaf maandagochtend 08:00 uur HT-tijd vindt om de 12 uur een ronde plaats. Bij 256 clubs zijn er 8 speelrondes nodig, met de finale op donderdag om 20:00 uur. Managers die de allerbeste willen worden, kunnen daarmee voor enkele 'real life'-opofferingen komen te staan.
In economische zin willen we de winnaar van de Hattrick Masters uiteraard belonen, maar tegelijk is het niet onze bedoeling dat de kampioen een al te groot voordeel krijgt ten opzichte van de andere teams van zijn land. Daarom is het prijzengeld gelijk aan dat voor de winst in de nationale beker. Als je daar de betalende toeschouwers bij optelt, kom je toch aan een heel aardig sommetje voor de clubs in de finaleronde.
Ik ga hier verder niet op de details van de Hattrick Masters in. Alle regels en voorwaarden lees je op de Hattrick Masters-pagina.
Acht weken onderweg in het nieuwe seizoen zullen we eindelijk zien wie nu echt de beste manager binnen Hattrick is. Ik ben erg benieuwd. Hopelijk jullie ook.
Links is voor de sigarenkuur, midden is ernaquote:Op maandag 19 december 2005 19:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
[afbeelding]
Ik ben de linker twee
qyn is wel veranderd zeg.. ik vind hem wat op SD lijken eerlijk gezegd..quote:Op maandag 19 december 2005 19:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
De linker is Madkow en de rechter is sirdalord...
De knakker op die andere foto's is qyn...
En ik sta er niet op
Gaat volgend jaar vanaf week 1 tussen Team NAC, jij en ik denk ik, net als laatste deel van dit seizoenquote:Op maandag 19 december 2005 15:16 schreef maniack28 het volgende:
Ach Uddel en ik krijgen er 2 prutsertjes bijNjah, eentje is wel aardig, bijna alles matig (zeer laag) en zwak (hoog) middenveld
Kan leuk worden volgend seizoen
Tsja... daar valt niks aan te doen he... ik stel mn 3 beste spitsen op en verder mn b-mids, zodat ik geen overwicht behaal (TS staat op woedendquote:Op maandag 19 december 2005 19:47 schreef Uddel het volgende:
[..]
Gaat volgend jaar vanaf week 1 tussen Team NAC, jij en ik denk ik, net als laatste deel van dit seizoen
Volgend seizoen neem ik die topscoorderprijs mee, m'n spits die halverwege ingestroomd is was gewoon gedeeld topscoorder
Trouwens Joralf.. weet je zeker dat die gozer niet wil degraderen waartegen je moet in p/d? Anders ben je nog de Sjaak
Plat? HT is dood!!quote:Op maandag 19 december 2005 20:34 schreef Robi02 het volgende:
En toen lag Hattrick plat..had net op 2 spelers geboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |