Anders ging je met tegenzin?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik moest niet, ik ging vrijwillig in bad
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:25 schreef PHteV het volgende:
[..]
Hey Dude ,sinds wanneer heb jij een kloon.![]()
![]()
zo voel ik me dan ookquote:Op donderdag 15 december 2005 23:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja dat is ook nog een optie, maar nu ben je lekker fris en fruitig![]()
Mja, dat zou wel erg laag zijn. Ik heb nog steeds de hoop dat het iemand anders is, maar mocht dit dude zijn, dan kan ze me echt finaal aan t gasquote:Op donderdag 15 december 2005 23:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook nog
Ze heeft gewoon een kloon aangemaakt om in GCSC te gaan baggeren. Wat laag
Elke dag 't bed verschonenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zo voel ik me dan ook
jammer dat het bed niet 'vers' schoon is, want dan is het extra lekker
Dat kan je alsnog doen. of slaapt vrouwlief al?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zo voel ik me dan ook
jammer dat het bed niet 'vers' schoon is, want dan is het extra lekker
nu geen zin meer inquote:Op donderdag 15 december 2005 23:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan je alsnog doen. of slaapt vrouwlief al?
Dan ga haar eens vertroetelen, ze zal wel moe zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 23:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu geen zin meer in
en vrouwlief komt net thuis
oh, dat wordt de liefde bedrijven vannacht dusquote:Op donderdag 15 december 2005 23:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu geen zin meer in
en vrouwlief komt net thuis
ze is aan het ontspannen, achter de pcquote:Op donderdag 15 december 2005 23:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan ga haar eens vertroetelen, ze zal wel moe zijn
de liefd....ow, nuecken bedoel je?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oh, dat wordt de liefde bedrijven vannacht dus
Das grof.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de liefd....ow, nuecken bedoel je?
Duidelijk, je bed is nog niet eens warmquote:Op donderdag 15 december 2005 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja slapen gaan valt me moeilijk vandaag
dat kan best fijn zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 23:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, heel lief nuecken bedoelde ik
Maar heeft zij daar nu ook behoefte aan.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, heel lief nuecken bedoelde ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |