Sssssssssst ik doe het gewoon astraal.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
zeg viezerik !
Het ventje is halverwege de 20 !
En jjij bent getrouwd.
Betast maar een boom ofzo !
[afbeelding]
Een boom? Een BOOM???? Wie is hier nou de viezerik?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
zeg viezerik !
Het ventje is halverwege de 20 !
En jjij bent getrouwd.
Betast maar een boom ofzo !
[afbeelding]
Net 18?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:01 schreef Stenny het volgende:
[..]
Sssssssssst ik doe het gewoon astraal.Weet je wel hoe oud mijn man is?
![]()
Ow hoe wéét jij dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tut![]()
Dan ga je lekker astraal Robbbbbert touchen.
Ja duuhhh, jij bent Stenquote:
Nou Vort! In ouwehoer ligt de methadon voo je klaar.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou Vort! In ouwehoer ligt de methadon voo je klaar.
Best jammer dat het dicht is. Maar ehh...quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:06 schreef Marietje_34 het volgende:
Waarom nou gelijk het topic Robbert vd Broeke sluiten? In de voorgaande 23 delen werd er wel erger gebaggerd en getrold dan nu het geval is, maar toen was er geen moderator te zien![]()
Je kunt de off topic reacties toch ook gewoon weghalen? Er werden ondanks wat gebagger hier en daar ook goeie discussies gehouden hoor.
![]()
Nou... Daar zullen de moddeters blij mee zijn hieroquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:28 schreef soulsurvivor het volgende:
a... hier gaat de slowchat dus verder.
Moest echt ff afkicken van het robbert topic, maar gelukkig is er nog feedback![]()
dat heb ik gelezen, maar gelijk dichtgooien vind ik zo eh..schokkendquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Best jammer dat het dicht is. Maar ehh...
Mirage heeft er wel eerder iets van gezegd. Al een paar topics geleden. Daar refereerde ze gister ook aan.
Ik ben ook nog steeds in diepe shock. Maar hij gaat vast wel weer open...quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat heb ik gelezen, maar gelijk dichtgooien vind ik zo eh..schokkend(krijg ook afkickverschijnselen
) Ik denk dat het een van de best lopende topics ever in TRU was, ik vond het juist zo leuk om te lezen hoe 'believers' en 'sceptici' en alles daartussenin met elkaar de discussie aanging.
ik hoop hetquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:24 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds in diepe shock. Maar hij gaat vast wel weer open...![]()
Is al twee dagen gesloten met de vewijzing naar het andere topicquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik hoop het. Staat het noodtopic nog ergens ?
![]()
damnquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is al twee dagen gesloten met de vewijzing naar het andere topic
Zucht.........Nogmaals.......er is een slowchat. De onderwerpen zjin vrij. Als het op een moment nergens anders past kan het daar en kan het altijd weer terug naar he topic zelf als dat weer open gaatquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:58 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
damnwe kunnen dus echt geen kant meer op..
ik maakte maar een geintje...ik wacht geduldig af.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zucht.........Nogmaals.......er is een slowchat. De onderwerpen zjin vrij. Als het op een moment nergens anders past kan het daar en kan het altijd weer terug naar he topic zelf als dat weer open gaat![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:59 schreef Kiteless het volgende:
Ik kijk hier even de kat uit de boom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |