quote:Op zondag 15 januari 2006 21:35 schreef BaajGuardian het volgende:
wee degenen die de geest verloogenen.
Denk dat je nu toch echt doordraait BaajGuardian.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:59 schreef BaajGuardian het volgende:
dit forum is het zo te zien toch niet waard , ik denk dat ik dodeca moet volgen en dit forum verlaat , ik ga zometeen mijn account vernietigen , jullie zijn het niet waard , niemand hier is het waard.
-BG
jullie kennen mijn naam , toch willen jullie deze niet kennen
ik ben vaker dan eens tot jullie gekomen , niet enkel op dit forum
maar op velen , jullie noemen het een ziekte of onmogelijk dat ik zou komen
jullie noemen het onmogelijk dat ik via een ander zou komen
jullie willen niet dat ik kom.
deze wereld zal binnen korte tijd smeken om mijn komst , maar ik zal niet komen.
Alweer?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:59 schreef BaajGuardian het volgende:
dit forum is het zo te zien toch niet waard , ik denk dat ik dodeca moet volgen en dit forum verlaat , ik ga zometeen mijn account vernietigen , jullie zijn het niet waard , niemand hier is het waard.
-BG
Eerst zit je zijn waan in stand te houden en te voeden, en nu moeten we het maar even laten rusten [met een zucht] ?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef nokwanda het volgende:
Zucht........ laat het even rusten nu. Alsjeblieft.
Je bedoelt het goed en het rustig was niet alleen voor jou bedoeld maar voor allen.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:46 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
eerst zit je zijn waan in stand te houden en te voeden, en nu moeten we het maar even laten rusten [met een zucht] ?
Ik bedoel het juist goed en geef een advies, wat is daar mis mee![]()
nee, wee degene die respectloos over een mod heen wil stappen.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:35 schreef BaajGuardian het volgende:
wee degenen die de geest verloogenen.
*proest*quote:Op maandag 16 januari 2006 20:15 schreef rudeonline het volgende:
Snelheid van het licht berekenen #4
Jeroentje... Ga lekker uithuilen bij je moeder als je niet normaal kunt reageren. Ze vindt je vast wel lief.
dat was ik niet, toen was ik "Naema", het zusje van " 'MFufu ".quote:Op maandag 16 januari 2006 13:55 schreef UncleScorp het volgende:
Probeer eerst zelf es normaal te reageren in topics voor je commentaar op anderen geeft
![]()
You just made my point ...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:28 schreef Kiteless het volgende:
dat was ik niet, toen was ik "Naema", het zusje van " 'MFufu ".
En het maakt toch niet uit want alles gebeurt altijd overal en er is geen waarheid.
Maar aangezien jij de wederkomst van mijn posts niet wilt, zul jij later buiten de boot vallen na de opening van de 9e dimensie.
![]()
Dat hoeft nou óók weer niet maar kun je wel ff je mail checken ?quote:
Hahaha ja inderdaad, helemaal mee eens, dat is waarschijnlijk de enige manier waarop ik hiervan kan afkicken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:40 schreef soulsurvivor het volgende:
En geef gelijk die genverbrander een permanente ban.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |