BB5kijker heeft hem gesubmit...quote:Op donderdag 15 december 2005 23:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha, die heb ik gemist... thx![]()
Toch wel jammer dat ze op het blog geen bronvermelding geven voor de caps... misschien een puntje voor de volgende Big Brother.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 15 december 2005 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
de roddels denk ik
Dan deed die "muts" Sally Field na???quote:Op donderdag 15 december 2005 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, Lamon kent zijn klassiekers.
Ik zag het ja... die pochte in het begin ermee alsof die van zichzelf wasquote:
heb het volgende in het forum geplaatst:quote:Op donderdag 15 december 2005 23:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha, die heb ik gemist... thx![]()
Toch wel jammer dat ze op het blog geen bronvermelding geven voor de caps... misschien een puntje voor de volgende Big Brother.
Lieske kan het hebben. Ik vind het wel grappig als ze er hoerig uit ziet.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Degene die van de week zei dat Lieske er hoerig uitzag, heeft vanavond pas gelijk![]()
Geloof het wel, staat me vaag bij!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:16 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dan deed die "muts" Sally Field na???![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
heb het volgende in het forum geplaatst:
Deze cap (in artikel) is gemaakt door Foreverblue zou dit even vermeldt kunnen worden. Hij verdiend alle eer voor de juiste timing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |