Nope, is homebrew en draait voor zover ik weer alleen op firmware 1.0 en 1.5.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat klinkt wel veelbelovend, maar is geen officieel programma neem ik aan?
5-1-0 is de PSP versie, de 'normale' voor PC en overige consoles.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:07 schreef OG-Loco het volgende:
Weet iemand wat het verschil is tussen Most Wanted en Most Wanted 5-1-0 ??
Het loopt een tikje soepeler, maar dat is te verwaarlozen.quote:Even een simpele vraag: wat is het voordeel om t op 333 te spelen? Is t dan soepeler?
Maarja, ze zijn allebei op de PSP verkrijgbaarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
5-1-0 is de PSP versie, de 'normale' voor PC en overige consoles.
Volgens mij is de PSP versie altijd 5-1-0 en heeft een extra spelmodus. Heb nog nooit 2 verschillende versies ervan in de winkel zien liggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:31 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Maarja, ze zijn allebei op de PSP verkrijgbaar.
Anyway, ik heb 5-1-0. Online!!
Cool.. doe je verslag van SOCOM?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
So, de postbode bracht zojuist een pakketje uit Canada met Socom en de speciale Socom PSP headset
Gisteren via een bevriend relatie in de 'branche' ook al een gratis Prince of Persia binnen gekregen.
videogamesplus.caquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:58 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Cool.. doe je verslag van SOCOM?Waar heb je die set besteld?
Socom?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:55 schreef dazzle123 het volgende:
Weet iemand trouwens of er spellen zijn die je cooperative multiplayer kan spelen? Ik kan daar namelijk erg weinig over vinden.
Ondersteund socom ook WPA AES? Wipeout ging namelijk niet verder dan WEP, ookal kan je met je firmware AES.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
videogamesplus.ca
met verzendkosten iets van 66 euro voor spel en headset.
Ik heb even 10 minuten gespeeld. Het is gewoon echt socom
Ik ben nog niet online geweest, maar infrastructure wordt dus ondersteunt
Dat zou heel vet zijn. Maar weet je zeker dat het coop is? Dus niet tegen elkaar maar het singleplayer deel met meerdere spelers tegelijk?quote:
Dat weet ik niet, aangezien die versatel 20MB router alleen WPA en geen WPA-PSK ondersteuntquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:32 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ondersteund socom ook WPA AES? Wipeout ging namelijk niet verder dan WEP, ookal kan je met je firmware AES.
Wat bedoel je nou precies?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:03 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Dat zou heel vet zijn. Maar weet je zeker dat het coop is? Dus niet tegen elkaar maar het singleplayer deel met meerdere spelers tegelijk?
Dat is heel makkelijk te zien of hij het wel pakt. Geef in je PSP aan dat je een WPA AES hebt (hoeft niet te werken) en kijk of je de verbinding in Socom kan selecteren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, aangezien die versatel 20MB router alleen WPA en geen WPA-PSK ondersteunt
Dus ik kan alleen WEP instellen
Dankuquote:Heey,
Voordat ik begin, wil ik even zeggen dat ik dit niet doe voor reclame. Ik wil gewoon zorgen dat zoveel mogelijk PSP-ers elkaar strax kunnen vinden en niet uit eigen belang, want dat is er eigenlijk niet.
PSP Trace, een nieuwe site met een bedoeling. Klinkt misschien apart na al die andere PSP sites. Een tijdje geleden ben ik een topic op een ander forum gestart, dat ik altijd maar het probleem had, dat ik geen andere mensen met een PSP in de buurt had.
Toen kwamen er ideeėn en werd er gespeculeerd over een site met allemaal andere PSP-ers, zodat je weet waar iedereen zit en dat je via die weg contact met elkaar kan opnemen.
Na een paar maandjes is het eindelijk zo ver en heb ik geprobeerd mijn best te doen om dat idee te verwezenlijken.
Het is nu nog in een testfase om te zien of iedereen het nuttig vind, gebruik van wil maken en er ook daadwerkelijk iets in ziet. (Testfase betekend bij mij dat de site af is, maar misschien nog hier en daar iets moet gebeuren.)
FF Simpel en snel!:
Je kan je aanmelden, zodat jij ook in de lijst komt van PSP-ers. Je kan zoeken naar andere PSP-ers in de buurt. Je kan contact maken met andere PSP-ers via hun contact gegevens.
En nogmaals, hopelijk word het niet opgevangen als Spam of Site reclame, want dat is dit cker niet...
De momentele link naar de site is: http://www.tgcdesign.nl/psptrace/
Dankjewel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |