Mijn bank is groot genoeg op zich, maar ja...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:15 schreef Vliegvrager het volgende:
mwah, ik denk dat het je wel lukt voordat dit topic vol is hoor
Ik ga es bij mn grote liefde op de bank zitten.
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn bank is groot genoeg op zich, maar ja...
Hejjij ook zo'n Nasischijf, zoals Re en ik?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Als ik m'n hele archief wil displayen neem ik wel m'n grote externe harde schijf mee
Ik moest toch ff kijken of het de goede wasquote:Op donderdag 15 december 2005 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeetje, dat scherm mocht pas met kerst uitgepakt worden
Vlieg luistâh.quote:
Ik voel zoveel weerstand als ik dat derde lusje wil maken zeg maar, ben bang dat ik dan toch wat mol.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:18 schreef Icicle het volgende:
Breken doet ie niet!
Dat weet ik intussen zeker
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef RonaldV het volgende:
iets over Boontje...
Dat bedoel ik dus hihiquote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef pea4fun het volgende:Hij is opgevouwen! Ik deed het zonder op te letten, en toen ging ie vanzelf!
Ja maar dan sta ik straks op de hei, met iemand die op de foto wil en dan wil ie niet meer invouwen...dat staat zo lulligquote:Op donderdag 15 december 2005 22:27 schreef Icicle het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus hihi
volgende keer hetzelfde probleem, wedduh?
Is wel een verzekerd lach-moment!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja maar dan sta ik straks op de hei, met iemand die op de foto wil en dan wil ie niet meer invouwen...dat staat zo lullig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |