Mijn bank is groot genoeg op zich, maar ja...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:15 schreef Vliegvrager het volgende:
mwah, ik denk dat het je wel lukt voordat dit topic vol is hoor
Ik ga es bij mn grote liefde op de bank zitten.
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn bank is groot genoeg op zich, maar ja...
Hejjij ook zo'n Nasischijf, zoals Re en ik?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Als ik m'n hele archief wil displayen neem ik wel m'n grote externe harde schijf mee
Ik moest toch ff kijken of het de goede wasquote:Op donderdag 15 december 2005 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeetje, dat scherm mocht pas met kerst uitgepakt worden
Vlieg luistâh.quote:
Ik voel zoveel weerstand als ik dat derde lusje wil maken zeg maar, ben bang dat ik dan toch wat mol.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:18 schreef Icicle het volgende:
Breken doet ie niet!
Dat weet ik intussen zeker
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef RonaldV het volgende:
iets over Boontje...
Dat bedoel ik dus hihiquote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef pea4fun het volgende:Hij is opgevouwen! Ik deed het zonder op te letten, en toen ging ie vanzelf!
Ja maar dan sta ik straks op de hei, met iemand die op de foto wil en dan wil ie niet meer invouwen...dat staat zo lulligquote:Op donderdag 15 december 2005 22:27 schreef Icicle het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus hihi
volgende keer hetzelfde probleem, wedduh?
Is wel een verzekerd lach-moment!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja maar dan sta ik straks op de hei, met iemand die op de foto wil en dan wil ie niet meer invouwen...dat staat zo lullig
--> PTA of V&Aquote:Op donderdag 15 december 2005 22:40 schreef Mauro het volgende:
Weet iemand nog een dieselauto of eentje die op G3 rijdt te koop?![]()
Voor heel weinig?![]()
Zal ik "het model" de camera maar in handen geven dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:47 schreef Icicle het volgende:
[..]
Is wel een verzekerd lach-moment!
Een model met camera in de hand is niet zo leuk voor het plaatjequote:Op donderdag 15 december 2005 22:53 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
Hoe zeker ben je ervan dat het model niet gewoon een eigen camera meeneemt dan![]()
Hangt helemaal van de bedoeling van het plaatje afquote:Op donderdag 15 december 2005 22:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Een model met camera in de hand is niet zo leuk voor het plaatje
Ik heb een idee.. je geeft het model gewoon dat ding om op te vouwen!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:51 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zal ik "het model" de camera maar in handen geven dan?![]()
Plezier in je werk is het belangrijkste wat er is,je brengt er een groot deel van je leven mee door, goede keuze dusquote:Op donderdag 15 december 2005 22:53 schreef Mauro het volgende:
@ blackbully: Is inderdaad waar. Veel mensen weten niet eens dat je als particulier zelfs nog korting krijgt op de wegenbelasting als je grijs gaat rijden. Scheelt niet veel maar het scheelt wel.
@ pea: Ik zit nu in de detacheringwereld en eigenlijk wil ik daaruit omdat het mij te onzeker is. Dan heb je wel een project en dan weer niet. Ik zit nu al weer een paar maanden thuis, krijg netjes salaris en rijd in een auto van de baas. Ik ga nu naar een adviesbureau op het gebied van milieuadvies (mijn vakgebied), krijg minder salaris, geen auto en minder vakantie. MAAR VEEL MEER PLEZIER EN ZEKERHEID.
Niet?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Een model met camera in de hand is niet zo leuk voor het plaatje
Dat is het! Ga ik zeker proberenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:55 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik heb een idee.. je geeft het model gewoon dat ding om op te vouwen!
Ik zit in de bodemsaneringen. En de tarieven waarvoor ze mij weg willen zetten zijn veel te hoog. Alleen grote overheden kunnen dat betalen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
hee wat gek Mauro
Mij bevalt het prima in de detacheringIk zit zelden zonder project. Ik vind het vooral lekker dat je afwisseling hebt. Overal kom je vastgeroeste types tegen met ingesleten werkwijzes, en dan denk je "G*dverdegloeiende, dat kan toch VEEL efficiënter??" En dan denk je "Ach, over een paar maanden ben ik hier weer weg, zal mij het ook jeuken verder
"
Zei de echte fotograafquote:Op donderdag 15 december 2005 23:00 schreef Icicle het volgende:
Met een reflectiescherm had je die harde schaduwen wat op kunnen heffen.
Verraad het nou nietquote:Op donderdag 15 december 2005 23:02 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zei de echte fotograaf
Oh wacht... pea weet nog niet dat ze die 1 krijgt![]()
Hey wat grappigquote:Op donderdag 15 december 2005 22:58 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik zit in de bodemsaneringen. En de tarieven waarvoor ze mij weg willen zetten zijn veel te hoog.
Ach, het scheelt niet veel. Geografie en IT. Heeft alletwee te maken met siliciumquote:Op donderdag 15 december 2005 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey wat grappigIk ben opgeleid als Fysisch Geograaf, en zit nu gedetacheerd in de IT
Veel meer overeenkomsten zijn er niet echt neequote:Op donderdag 15 december 2005 23:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ach, het scheelt niet veel. Geografie en IT. Heeft alletwee te maken met silicium
Zo'n herniading ja, volgens mij zijn er laptops die minder wegen dan m'n externe harde schijf....quote:Op donderdag 15 december 2005 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hejjij ook zo'n Nasischijf, zoals Re en ik?
zou best kunnen, maar je kan er ALLES op kwijtquote:Op donderdag 15 december 2005 23:32 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Zo'n herniading ja, volgens mij zijn er laptops die minder wegen dan m'n externe harde schijf....
Preciesquote:
Nee hoor, 80GB is voor mij voorlopig genoeg tegen de tijd dat ik meer nodig heb zijn ze een stuk goedkoper geworden Een aanbieding van bij de HEMA van een tijd terug.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies
LaCie 500 GB Triple Interface, heb je die?en hoe bevaltie?
Yeah! Ik heb er zin in...weekend bedoel ikquote:
Het is al weekendquote:
kop op Puckzzzquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
zo eindelijk gearriveerd op mijn werk, ik barst van de energie...not....echt geen zin........pffffffff
Vergaderingen zijn de mooiste tijd om te pitten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
HoiAl 20 minuten op kantoor
Zo weer weg om op een ander kantoor te gaan vergaderen
Vergaderen
Ik ga alleen naar vergaderingen waar ik wat aan heb. Heb ik er niets aan, dan ga ik niet. Wie slaapt tijdens vergaderingen, doet toch echt iets verkeerd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vergaderingen zijn de mooiste tijd om te pitten.
Afschuiven is altijd oké!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:10 schreef PdeHoog het volgende:
Ben weer terug van vergaderenEffectief heb ik gewoon taxi-chauffeur gespeeld
Maar goed...we hebben werk overgedragen (lees: afgeschoven naar anderen)
dus een nuttige exercitie
Hier moet je soms aanwezig zijn op het oeverloze heen en weer geklets. Offtopic gaan stijgt hier naar ongekende hoogtes soms.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:01 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik ga alleen naar vergaderingen waar ik wat aan heb. Heb ik er niets aan, dan ga ik niet. Wie slaapt tijdens vergaderingen, doet toch echt iets verkeerd.
quote:of ben ik nou weer te serieus?
Had je al gezegd dat vrijdagen zuigen?quote:
is het vrijdag dan...?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:19 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Had je al gezegd dat vrijdagen zuigen?
Ik zal de politie zo even waarschuwenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:45 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog gaat eens richting huis
Morgen drukke dagHarderwijk, here I come
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zal de politie zo even waarschuwen
Ach johquote:Op zaterdag 17 december 2005 07:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Goeiemorgen? Goeienavond zul je bedoelenben net terug van de nachtdienst
Hoi Xilquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:28 schreef Xilantof het volgende:
Hier nog geen sneeuw. wel regen en hagel.
Goedenavond
argh! ben ik net uit de kaasquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hoi Xil
Ik ben cheesecake aan het bakken![]()
Hier ligt een kip in de grillquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hoi Xil
Ik ben cheesecake aan het bakken![]()
What happensquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:23 schreef Ymke het volgende:
Ik wilde dit weekend mijn logeehondje leuk gaan portreteren maar ik geloof dat hij me na de wandeling van vanmiddag niet meerr zo lief vindt![]()
[afbeelding]
Ai, das niet mooiquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:28 schreef Ymke het volgende:
Hij stapte in een stuk glas , moesten we bij de dierenarts laten verwijderen , zat erg diep in zn pootje![]()
ja lekker danquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Noh oke![]()
[afbeelding]
Help, spoken!!!!!!
Ja hequote:
Aaaawwww....quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:23 schreef Ymke het volgende:
Ik wilde dit weekend mijn logeehondje leuk gaan portreteren maar ik geloof dat hij me na de wandeling van vanmiddag niet meerr zo lief vindt![]()
[afbeelding]
O.M.Gquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:23 schreef RonaldV het volgende:
wedstrijdje wie-kan-de-kortste-post-doen?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:23 schreef RonaldV het volgende:
wedstrijdje wie-kan-de-kortste-post-doen?
Liep ie iig niet meer zo snel wegquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:23 schreef Ymke het volgende:
[afbeelding]
hahahaquote:Op zondag 18 december 2005 09:50 schreef Mauro het volgende:
Zometeen een wasmachine verslepen.
Eerst ergens anders 1 verdieping omlaag, dan vervoeren naar huis en daar 2 verdiepingen omhoog...
Ik heb nu al medelijden met mijn rug
denk aan je witbalans subquote:Op zondag 18 december 2005 12:08 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga zometeen op pad om foto's te maken... Er ligt sneeuw en de zon schijnt!
En hoe is je rug???quote:Op zondag 18 december 2005 12:19 schreef Mauro het volgende:
De wasmachine staat
En de was draait
Twee weken heb ik zonder wasmachine moeten doen. De onderbroeken begonnen er aardig doorheen te raken
Hier ligt niks...quote:Op zondag 18 december 2005 12:08 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga zometeen op pad om foto's te maken... Er ligt sneeuw en de zon schijnt!
En hier ligt te weinig om mooie foto's te makenquote:Op zondag 18 december 2005 12:21 schreef -Marjo- het volgende:
Hier ligt niks...
Ik heb niks te maken met witbalans!quote:Op zondag 18 december 2005 12:16 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
denk aan je witbalans sub. En zet je
op.
Doe je goed!!!quote:Op zondag 18 december 2005 12:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Steekkarretje doet wonderen!
Geleend bij het buurmeisje![]()
Hey bedankt joh!quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:20 schreef PdeHoog het volgende:
Speedy, je zou eens moeten experimenteren met een verlicht gebouwHebben we van de zomer ook eens geprobeerd op Scheveningen. Errug gaaf
Rare jongens, die analogen.quote:Op zondag 18 december 2005 12:34 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik heb niks te maken met witbalans!
quote:
Toch wel hoorquote:
Betweterquote:
PEA!quote:
Jeps... aan de ene kant rustig, maar aan de andere kant ook wel druk bezig geweest.quote:
meen je niet en dat op de maand , afschieten die mensen die bellenquote:Op maandag 19 december 2005 09:20 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Het is weer kantoortijd. Ben al twee keer gebeld vanmorgen en dat met slechts één bak koffie op
Idd.quote:Op maandag 19 december 2005 09:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
inderdaad grijsfiltertje erop tegen de sneeuw effecten
Bronquote:De eland is binnen tien jaar weer te bewonderen in Nederland. Dat is de verwachting van Stichting Kritisch Bosbeheer en Staatsbosbeheer. Het dier werd kort geleden voor het eerst sinds de Middeleeuwen weer gesignaleerd in Duitsland.
De elanden komen uit Polen, waar ze met honderden leven. Tot de Middeleeuwen leefden ze in heel Europa. Mensen in west- en centraal Europa roeiden het dier echter uit. In Scandinavië, de Baltische Staten, Rusland en Polen leven nog honderdduizenden exemplaren en ook in Duitsland zouden weer tien dieren in het wild leven.
De eland is een gemakkelijk dier dat niet kieskeurig is en zich weinig aantrekt van mensen. In Nederland zou het dier gemakkelijk kunnen leven op de Veluwe, in de Oostvaardersplassen en langs rivieren.
vanuitgaande dat het gloeilampen zijn , bij tl licht is weer groenig , bouwlampen zijn meer roodquote:Op maandag 19 december 2005 10:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Idd.
Sub, film is gemaakt om zonlicht goed te interpreteren (m.a.w. de WB van film is op zonlicht goed gezet), als je binnen foto's maakt met de lampen aan, is een 80A filter nodig, want anders is het licht oranje op je film.
Ah, vandaar...ik heb vrijdagavond foto's gemaakt met een bouwlamp en het reflectiescherm, kreeg idd een vrij rode gloedquote:Op maandag 19 december 2005 13:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vanuitgaande dat het gloeilampen zijn , bij tl licht is weer groenig , bouwlampen zijn meer rood
Ik weet het, en je hebt ook speciale films voor kunstlicht.quote:Op maandag 19 december 2005 10:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Idd.
Sub, film is gemaakt om zonlicht goed te interpreteren (m.a.w. de WB van film is op zonlicht goed gezet), als je binnen foto's maakt met de lampen aan, is een 80A filter nodig, want anders is het licht oranje op je film.
ook leuke dingen al gezien? of dat ook nog niet?quote:Op maandag 19 december 2005 19:47 schreef Mauro het volgende:
En nog niks gekocht.
Veel gezien en ook veel slechts gezien..
Morgen maar weer verder met kijken/shoppen
Het is gelukt hoorquote:Op maandag 19 december 2005 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
HoiTijd om naar huis te gaan
Kijken of ik snel genoeg ben om nog bij de AH binnen te stappen
Ik dacht het alquote:Op maandag 19 december 2005 22:57 schreef k_man het volgende:
Dat is fijn om te weten.
Iddquote:Op maandag 19 december 2005 23:14 schreef k_man het volgende:
Anders was je nog van de honger omgekomen.
Subje jaag je niet zo snel op de kast hoorquote:Op maandag 19 december 2005 23:20 schreef k_man het volgende:
Nou. Ik heb Sub vandaag al op de kast gejaagd, dus mijn dag kan niet meer stuk.![]()
Bijna weekendquote:
Potver Re! Je hebt een trend gezet!quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:19 schreef HMaster-II het volgende:
* HMaster-II mompeld iets over dinsdagen zuigen![]()
![]()
![]()
je bedoelt fotos maken van etende collegasquote:Op dinsdag 20 december 2005 07:27 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Zo eens gezellig kerstontbijten met de collega's
quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Potver Re! Je hebt een trend gezet!
Niet eens even online om mee te helpen speuren naar een Mac-fontje voor je BC's he?quote:
sowwy... ben blij dat ik ff lucht heb, strakjes nog wel ff misschien, anders mailquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niet eens even online om mee te helpen speuren naar een Mac-fontje voor je BC's he?beetje mij al het werk laten doen
awwwwwwwquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:47 schreef -Marjo- het volgende:
Sodejuu, ik zat toch net met mijn vinger tussen de deur...
*Auw heeft...
jeutje...nee da's beetje veel van het goede iddquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
awwwwwww![]()
is goed hoor Re, ik zoek wel ff... 80 euro voor een fontje vind ik wel een beetje veel
Ik heb thuis een URL met gratis fonts, je hoeft ze alleen maar te downloaden. Enige probleem: je moet wel ff geduld hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
awwwwwww![]()
is goed hoor Re, ik zoek wel ff... 80 euro voor een fontje vind ik wel een beetje veel
en wat heb je gegegen dat willen we nu ook wetenquote:Op maandag 19 december 2005 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is gelukt hoorKwart voor 9 liep ik de AH binnen
Andere drukker.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb wel geduld hoor
ik ben iig op zoek naar de Garamond voor de Mac. Het schijnt dat ik die erbij moet leveren voor de drukker. Ik vind het een beetje vaag want welke drukkerij heeft er nou niet Garamond?Het is 1 van de meest gebruikte fonts
![]()
je ze hebben 'm wel, maar toch moet ik 'm bij mijn aangeleverd materiaal leveren omdat ze geen extra werk willen doen
Een blik erwtensoepquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en wat heb je gegegen dat willen we nu ook weten
... kleine klantjes zijn niet meer interessant? vrees ikquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:19 schreef Puckzzz het volgende:
.., het is een hele grote drukkerij hier. De vorige keer heb ik ze er niet over gehoord...
vrees dat dat het is jah, maar dan moet ie gewoon mijn opdracht niet aannemenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:26 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
... kleine klantjes zijn niet meer interessant? vrees ik
Ik moet mijn statief toch mee kunnen nemen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:11 schreef Puckzzz het volgende:
Op zich natuurlijk helemaal geen verkeerde auto hoor
maar vraag me toch af...je bent net weer alleen, je woont samen met je kat (die hoeft niet naar het bos) wat moet je toch met zo'n grote station?
Electrische ramen voor, zwengelramen achter.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:12 schreef HMaster-II het volgende:
Gave auto Mauro... Nu weet ik tenminste waar ik voor op moet letten als ik in Grûnn rijdt!!!![]()
Is het een met veel electrisch??? Of moet je nog zelf-raam-slingeren???
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:14 schreef Mauro het volgende:
[..]
Electrische ramen voor, zwengelramen achter.
Electrisch verstelbare spiegels.
Climate control![]()
1.9 JTD met 105 pk!
Lekkere lange afstandauto.
En ik kan mijn andere hobby daar goed mee vervoeren. (duikspullen)
Ik weet het...quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:31 schreef Subhuman het volgende:
Climate control is echt geweldig!Er zit alleen één nadeel aan... Als je ooit een auto hebt gehad met climate control wil je nooit meer zonder!
Kick ---> FOT vawege scheve horizon op alle 3 foto's.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:46 schreef Shark.Bait het volgende:
kick --> PTA
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kick ---> FOT vawege scheve horizon op alle 3 foto's.![]()
Je kan ook zien dat de rechte lijnen enigzins krom zijn, waaruit ik de conclusie trek dat het hier om een goedkoop zoom objectief gaat.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:51 schreef HMaster-II het volgende:
Kick ---> FOT vawege scheve horizon op alle 3 foto's.![]()
gooi een paar kado's wegquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:26 schreef Xilantof het volgende:
potver
koop ik een rol inpakpapier red ik 't daar nog niet mee
Alleen de bovenkant inpakken en zeggen dat de kado's niet mogen worden omgekeerd tijdens het uitpakken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:26 schreef Xilantof het volgende:
potver
koop ik een rol inpakpapier red ik 't daar nog niet mee
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Alleen de bovenkant inpakken en zeggen dat de kado's niet mogen worden omgekeerd tijdens het uitpakken.
hahahaquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:51 schreef Shark.Bait het volgende:
Studenten inpak papier: de krant. Gebruik ik zelf vaak ook. Zo word de krant nog eens een keer gebruikt, heeft de ontvanger meteen leesvoer, en ben je milieubewust bezig, afgezien van de besparing in je beurs.
800x600 werkt ook op 19" hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....mijn videokaart heeft het nu echt opgegevenZit een beetje te FOK!ken op een brakke Viper 330 met een 15"-scherm
ik zou natuurlijk dat 19"-scherm aan die brakke kaart kunnen hangen.....maar dat trekt die kaart niet ben ik bang
wat is een viper330 nou weer? Niet dat ik verstand ervan heb, na de voodoo2 en Matrox Millenium ben ik het een beetje kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....mijn videokaart heeft het nu echt opgegevenZit een beetje te FOK!ken op een brakke Viper 330 met een 15"-scherm
ik zou natuurlijk dat 19"-scherm aan die brakke kaart kunnen hangen.....maar dat trekt die kaart niet ben ik bang
Da's zo'n heel oud dingquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wat is een viper330 nou weer? Niet dat ik verstand ervan heb, na de voodoo2 en Matrox Millenium ben ik het een beetje kwijtgeraakt
Moet niet denken dat ik een Fred Flintstone kaart heb nu, hoor. Tis een hele snelle
FF tijdperk?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
Da's zo'n heel oud dingDeze is wel uit het FF-tijdperk
En idd...ik heb geen zin om op 19" 800x600 te draaien
![]()
Jij werkt nog met een IBM CGA kaart?quote:
Fred Flintstone-tijdperkquote:
Hercules natuurlijk hequote:Op dinsdag 20 december 2005 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij werkt nog met een IBM CGA kaart?
Geen idee.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
quote:
Je hebt EGAquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:17 schreef k_man het volgende:
Zeur niet. Ik heb tenminste 16 kleuren. Ha!
das nog met een 9polige sub-d connector.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
PGA - Professional Graphics Adapter. Early IBM analog graphics adapter found in the PC AT series. The PGA was capable of producing 256 colors with a resolution of 640 x 400quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Tja, VGA is immers 256 kleuren
Ik doe het wel met mijn oude goedkope GeForce FX5600 [afbeelding]
hey eindelijk iets waar ik wat verstand van hebquote:
Niets.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:31 schreef blackbully het volgende:
tv? was daar op dan?
Weet ik niet. Er zijn zoveel nederlandse zenders. Ned 2 was het niet iig.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:34 schreef blackbully het volgende:
ehhh nederland 2?
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:43 schreef blackbully het volgende:
yup 4
ik ben lui vandaagquote:
Begin ik toch zomaar te snappen waarom jij zo anti-Photosop bent.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:17 schreef k_man het volgende:
Zeur niet. Ik heb tenminste 16 kleuren. Ha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |