Omdat Q Zwerver af is?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:55 schreef mighty_myte het volgende:
ah!
blijkbaar moet ik hier zijn.
Wie kan er wel tegen JoeyT?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
Maar wil iemand uitleggen waarom ik niet tegen joey kan, ik mis het helemaal blijkbaar
Ik vind t een schatjequote:
Beetje zonde om het uit een koffiekopje te drinken...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:01 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Nee, ik hou ook wel van wijn.![]()
Inclusief het rimmen?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vind t een schatje![]()
Vooral als ie alle (ja echt alle!!) details van zn liefdesleven met ons deelt.![]()
Een Naam topic voor je huisquote:Op donderdag 15 december 2005 20:58 schreef QyRoZ het volgende:
Feescht!
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Beetje zonde om het uit een koffiekopje te drinken...![]()
En terechtquote:Op donderdag 15 december 2005 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
Q-topic.
Ik heb wel een fles champagne van de notaris gekregen.
Gefeliciteerd Qquote:Op donderdag 15 december 2005 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
Q-topic.
Ik heb wel een fles champagne van de notaris gekregen.
sinds wanneer zeg jij tot ooit?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er voorlopig weer weg van
tot ooit ofzo
Ik heb de notaris zelf niet eens gezien.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En terecht
Weet je wat die kerel kost
Jouw sleutels zijn goedkoper.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga morgen ook sleutels ophalen en over iets meer dan een week verhuizen
Bijna synchroon met Q. Behalve dan dat ik huur.
Ja nou.. half...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
He Cara, weer wakker?
hoi Kimmie.. je haalt me de woorden uit de mond..quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
sinds wanneer zeg jij tot ooit?![]()
Ook jij veel plezier met/ in je nieuwe woning..quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga morgen ook sleutels ophalen en over iets meer dan een week verhuizen
Bijna synchroon met Q. Behalve dan dat ik huur.
Wie deed het dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb de notaris zelf niet eens gezien.
Kwartierje was ik daar weer weg. Wel koffie gekregen trouwens. Mag ook wel, voor 1500 euro.![]()
quote:
Ga je wel nog naar Tuindorp ?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh Ioko!
Ik ga voorlopig nog niet naar Tuindorp, maar helemaal naar Hoograven. Wtf?!
Wat je zegt ben je zelfquote:Op donderdag 15 december 2005 21:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Bedoelde je niet: Lekker Wijf! ?
Ik heb een piemeltjequote:
Niks om onzeker over te zijn dus.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb een piemeltje
dus dat valt inderdaad af
En mijn tepels staan recht naar voren en zijn mooi van maat
Mijne ookquote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef Godlike02 het volgende:
En mijn tepels staan recht naar voren en zijn mooi van maat
Ik ook welquote:Op donderdag 15 december 2005 20:58 schreef _Cara_ het volgende:
ja... en ik lus ook een glas wijn..(dit mbt tot de TT
)
Als ik gelijk ga roepen dat ik een top lul heb is het ook weer zo arrogantquote:Op donderdag 15 december 2005 21:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niks om onzeker over te zijn dus.
hoewel... piemelTJE?
Ja maar het hoort ook gewoon niet zeg maar...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hoi Kimmie.. je haalt me de woorden uit de mond..
En dat kunnen we hier niet hebben...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ik gelijk ga roepen dat ik een top lul heb is het ook weer zo arrogant![]()
we moeten morgen maar ff op hem foeteren!!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:38 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ja maar het hoort ook gewoon niet zeg maar...
Hoest met jou zo vandaag?
En dat is niet very "Godtlike?"..quote:Op donderdag 15 december 2005 21:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ik gelijk ga roepen dat ik een top lul heb is het ook weer zo arrogant![]()
Omdat je gelunched hebt met mij?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:44 schreef Christine het volgende:
Bedtijd enzo
Morgen weer een zware dag op het werk
Ik heb twee uur om een rapport af te maken
Erg leuk
Maar mijn manager was trots op me vandaag
You go girl !!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:44 schreef Christine het volgende:
Bedtijd enzo
Erg leuk
Ik denk hetquote:Op donderdag 15 december 2005 21:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat je gelunched hebt met mij?
Was ze bij jou wel op tijd ?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat je gelunched hebt met mij?
Voor mij is het morgen ook drama.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:44 schreef Christine het volgende:
Bedtijd enzo
Erg leuk
En hoe maakt de relationele het?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:45 schreef Anthraxx het volgende:
Druk.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
En hoe maakt de relationele het?
Tjeezus... Lekkere werktijden...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef Godlike02 het volgende:
En ik ga NU stoppen met werken *(voor vandaag)
Hij zit de halve dag te fokken hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tjeezus... Lekkere werktijden...
Das op tijd!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef Godlike02 het volgende:
En ik ga NU stoppen met werken *(voor vandaag)
Dat heb je als je relationeel bentquote:
Vanaf thuis is het niet zo ergquote:Op donderdag 15 december 2005 21:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tjeezus... Lekkere werktijden...
Ik denk nog wel meerquote:Op donderdag 15 december 2005 21:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij zit de halve dag te fokken hoor.
Lekker werken ja...
Dat zijn ze zeker. Een slim persoon begint er dan ook niet aan . . .quote:Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef QyRoZ het volgende:
Relaties zijn STOM!
Weinig slimme personen dan,quote:Op donderdag 15 december 2005 21:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat zijn ze zeker. Een slim persoon begint er dan ook niet aan . . .![]()
![]()
(met of zonder) Arrogante eikel ! (?)quote:Op donderdag 15 december 2005 21:58 schreef Godlike02 het volgende:
ik heb een top lul
Ik acht mezelf idd behoorlijk slim ja,quote:Op donderdag 15 december 2005 21:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gelukkig is dit het topic van de slimme mensen!
Hij is in elk geval schoonquote:Op donderdag 15 december 2005 22:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
(met of zonder) Arrogante eikel ! (?)
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
(met of zonder) Arrogante eikel ! (?)
Nu Q er woont natuurlijk!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:01 schreef MissMSX het volgende:
Utrecht de gekste!!!!!!
Daarom ga ik er niet wonenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:01 schreef MissMSX het volgende:
Utrecht de gekste!!!!!!
Ik bedoel maar. Het zal nog maar even duren of Utrecht wordt uitgeroepen tot hoofdstad van Nederlandquote:
Ik zal wel een naieve vraag stellen, maar ben jij wel een positief?quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:01 schreef MissMSX het volgende:
Utrecht de gekste!!!!!!
Na Enschede. En Amersfoort.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Het zal nog maar even duren of Utrecht wordt uitgeroepen tot hoofdstad van Nederland
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik houd me warm aanbevolenquote:
Dat durfden ze nog net niet aan. Iets te ver van Amsterdamquote:
Gematigdquote:Op donderdag 15 december 2005 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal wel een naieve vraag stellen, maar ben jij wel een positief?![]()
Schande! Waarom?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat durfden ze nog net niet aan. Iets te ver van Amsterdam
Ik was overigens net nog in Utrecht
Na volgende week ergens.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik houd me warm aanbevolen![]()
En ik had je laatst heel positief harry aangeradenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal wel een naieve vraag stellen, maar ben jij wel een positief?![]()
Ik mag eigenlijk niets zeggen, want ik zie het leven pas sinds anderhalve maand positiefquote:
Voah m'n werruk!quote:
Wat doe je met kerst/oud en nieuw?quote:
ik ben een beetje traag met antwoorden enzoquote:Op donderdag 15 december 2005 21:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
we moeten morgen maar ff op hem foeteren!!![]()
Het gaat wel..heb wat last van enige ongemakken..![]()
En bij jou?
Momenteel is 't iig tijd voor bacoquote:Op donderdag 15 december 2005 22:08 schreef Mokster het volgende:
Het is nooit tijd voor bier. Niet in Utrecht. Nergens!![]()
Dat is waar ja. Maar de laatste paar posts die ik van je gelezen heb waren wat minder opwekkendquote:Op donderdag 15 december 2005 22:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En ik had je laatst heel positief harry aangeraden![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:09 schreef _Kimmie_ het volgende:
Maar het gaat goei hoor.. nog even en ik ga me vervelen met mn vakantie, maar goed..
Ik ben altijd postitiefquote:Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Maar de laatste paar posts die ik van je gelezen heb waren wat minder opwekkend
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef Christine het volgende:
Heeeee MissMSX![]()
![]()
Lang geleden meid... alles goed met je??
Oiquote:Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef Christine het volgende:
Heeeee MissMSX![]()
![]()
Lang geleden meid... alles goed met je??
Ik prefereer wijn of wodka, maar baco is al beter dan bier!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Momenteel is 't iig tijd voor baco
Dan is 't goed, want aan chagrijnige mensen heb ik een broertje doodquote:
i know, en eigenlijk moet ik nog heel veel doen, maar dat zijn voornamelijk minder leuke dingen..quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]Christine, lekker wijf
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles prima hier! Hoe'st met jou?
Das wel een flinke vakantie!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:13 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
i know, en eigenlijk moet ik nog heel veel doen, maar dat zijn voornamelijk minder leuke dingen..
Maar he, ik verveel me nog niet, en voorlopig vermaak ik me nog wel ff.. moet nog maar iets minder dan 2 weken voor ik weer mag werken
Het is zo tijd voor bed, weer vroeg er uit en beulen voor de baas morgen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Momenteel is 't iig tijd voor baco
Wijn en wodka zijn ook goed... als je er maar lam van wordt drink ik allesquote:Op donderdag 15 december 2005 22:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik prefereer wijn of wodka, maar baco is al beter dan bier!
Enjoyquote:Op donderdag 15 december 2005 22:14 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ga de bank op.. boek lezen...lijkt me nu een goed plan..
Zijn alle mannen broertjes voor je?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is 't goed, want aan chagrijnige mensen heb ik een broertje dood
Dat zou balen zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 22:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zijn alle mannen broertjes voor je?![]()
![]()
Wat lees je?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:14 schreef _Cara_ het volgende:
Doeidoeiquote:Op donderdag 15 december 2005 22:14 schreef _Cara_ het volgende:
En ik wilde gister nog wel je voeten warmhoudenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is 't goed, want aan chagrijnige mensen heb ik een broertje dood
Irl bedoel je? prima. Kom ik uit m'n werk bij jou langs?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Mooi dat het goed gaat met je... met mij gaat het ook heel goed![]()
![]()
![]()
Binnenkort eens bijroddelenpraten???
Uhuh, ik kom wel langs tussen kerst en oud en nieuw. Moet ik nl 4 dagen op 't hoofdkantoor doorbrengenquote:
Ik neem 't wel terugquote:Op donderdag 15 december 2005 22:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe komt ze op die gekke gedachte dan?![]()
Ik zit er echt mee!
Want het leven is prachtig![]()
Nicci French-- Onderhuidsquote:
Gezellig!!! Dan maak ik wat lekkersquote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Irl bedoel je? prima. Kom ik uit m'n werk bij jou langs?
Tof! Dan mag ik ook lekker werken.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uhuh, ik kom wel langs tussen kerst en oud en nieuw. Moet ik nl 4 dagen op 't hoofdkantoor doorbrengen
Sommige niet. Moet jij toch weten?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zijn alle mannen broertjes voor je?![]()
![]()
Is wel klotestuk rijden op Papendorp zeg, alleen maar slingeren, terwijl het maar een kilometer hemelsbreed is, Prins Clausbrug over en je bent er.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uhuh, ik kom wel langs tussen kerst en oud en nieuw. Moet ik nl 4 dagen op 't hoofdkantoor doorbrengen
HUH?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En ik wilde gister nog wel je voeten warmhouden
Maar dat ging ik niet hard op zeggen![]()
Zussen dan.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sommige niet. Moet jij toch weten?
Iets lekkers is altijd lekkerquote:Op donderdag 15 december 2005 22:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Gezellig!!! Dan maak ik wat lekkers
Thank Godquote:Op donderdag 15 december 2005 22:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mooi
Dan ben je van me gezeik af![]()
's avonds?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tof! Dan mag ik ook lekker werken.
oei, dat is een lastige... heb het vrij druk... maandag kan ik wel?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iets lekkers is altijd lekker
Wanneer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |