Alsof alle homoseksuele relaties uit een 'mannetje' en een 'vrouwtje' bestaan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:28 schreef soulsurvivor het volgende:
hahaha, dan zal hij thuis het mannetje wel zijn.
Zeg ik dat?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsof alle homoseksuele relaties uit een 'mannetje' en een 'vrouwtje' bestaan.
Ik heb zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:31 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
ik heb het hier wel over Doffie he!!!![]()
cold reading het is zo makkelijk...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb zijnniet gezien, dus ik weet het niet.
Als je het echt belangrijk vindt wel ja.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:37 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
cold reading het is zo makkelijk...
quote:Maar ja liefde maakt blind in jou geval![]()
Het kan altijd nog. Doffy is erg vastberaden in zijn geaardheid.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:42 schreef Frutsel het volgende:
kut..en ik maar denken dat ik Alicey kon imponeren met mijn WFL topics en nog een kans maakte...
Oh. Waarom heeft Doffy nog niet gereageerd op de leugen van mod L_V dat ik users een fascist en een dhimitude trut noemt als ze het met mij niets eens zijn dat Mohammed de "profeet" geestesziek was.quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:51 schreef Alicey het volgende:
.. En modereert alleen mensen die zich tegen de policy gedragen of off-topic blijven doorgaan.
Het gaat WAAROM ik iemand een fascist of, na het geduld verloren te hebben een trut, noem.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:17 schreef Doffy het volgende:
Jij noemt iedereen iets soortgelijks als je met ze "discussiëert" en ze het niet 100% met je eens zijn. Zo'n leugen was het dus niet.
Ja, en dat waarom is 'als iemand met jou "discussiëert". Daarom noem jij iemand een fascist, trut, etc.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:20 schreef Akkersloot het volgende:
Het gaat WAAROM ik iemand een fascist of, na het geduld verloren te hebben een trut, noem.
Halve waarheden dus.
quote:Waar was jij trouwens toen L_V mij een fascist noemde, "nee iemand dis fascistisch overkomt" alleen maar omdat ik profeet tussen aanhalingstekens zette![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:22 schreef Doffy het volgende:You tell me... onder de douche? In de bioscoop? Boodschappen doen? Zinnige dingen aan het doen in plaats van Akkersloot babysitten?
Ja. Akkersloot is vogelvrij. Dat was hij al toen hij "profeet" Mohammed schreef.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:22 schreef Doffy het volgende:You tell me... onder de douche? In de bioscoop? Boodschappen doen? Zinnige dingen aan het doen in plaats van Akkersloot babysitten?
Dat doe je om te beginnen al niet door een andere theorie te testen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:49 schreef rudeonline het volgende:
Wat is er mis met mijn topic? Je wilt toch dat ik een idee aandraag wat mijn theorie zou kunnen bewijzen?
Ik hoop dat je zelf inziet, dat je hier niet alleen natuurkundig kul uitkraamt, maar ook taalkundig?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:15 schreef rudeonline het volgende:
Ik test hem niet, ik weerleg hem op zijn eigen aannames. Want een antwoord op mijn stelling heb je niet. En mijn "test" bewijst dat licht helemaal geen enkelle km aflegd. Ik kan helaas niet om jullie theorie heen omdat jullie er zo in geloven.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:05 schreef Haushofer het volgende:
Hé ja, na meer dan een eeuw experimenten, tientallen deeltjesversnellers en miljarden aan experimenten hebben we een nieuwe manier gevonden om de relativiteitstheorie te toetsen: met flosdraad.
Zie de antwoorden in de 15 quantiljoen andere topics hierover.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:11 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer voor "ze". Maar wat is er mis met mijn test..?
Wat maakt dat nou uit?!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf inziet, dat je hier niet alleen natuurkundig kul uitkraamt, maar ook taalkundig?
bedoel je soms quintiljoen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zie de antwoorden in de 15 quantiljoen andere topics hierover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |