Omdat ze nooit in pub komt en nauwelijks mod... wat toch wel handig is voor een mod...quote:Op donderdag 15 december 2005 19:51 schreef Rogiertw het volgende:
waarom moet brechtje weg??
hieromquote:Op donderdag 15 december 2005 19:51 schreef Rogiertw het volgende:
waarom moet brechtje weg??
inderdaad ze neemt enkel de rechten en niet de plichten op zi h.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:52 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Omdat ze nooit in pub komt en nauwelijks mod... wat toch wel handig is voor een mod...
En omdat het leuk is om te bashen waar het kan.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:53 schreef Repeat het volgende:
[..]
hierom [[url=http://forum.fok.nl/templates/fokforum_dark/i/p/14.gif]afbeelding][/url]
Nee dat is Jettquote:Op donderdag 15 december 2005 19:57 schreef Smaakpolitie het volgende:
Mazzel.
Modschap aan het oefenen?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:01 schreef B_BOY het volgende:
A.U.B. Wel enigszins ontopic bljven.
beiden juist.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:41 schreef B_BOY het volgende:
dit topic was om serieus te pijlen wat men er van vond. nou het is dus wel duidelijk.veel mensen vinden wel dat brechtje haar mod-werk niet naar behoren vervuld maar dat een nieuwe mod niet nodig is omdat pub toch aan het doodbloeden is. Is deze conclusie door mij goed getrokken of zie ik iets over het hoofd?
Imho niet, in mijn ogen is het wel makkelijk, maar moet er misschien gewoon gekeken worden naar iets als topics die geopend kunnen worden. Maar je moet misschien gewoon een frisse wind erdoorheen laten waaien misschien.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:41 schreef B_BOY het volgende:
dit topic was om serieus te pijlen wat men er van vond. nou het is dus wel duidelijk.veel mensen vinden wel dat brechtje haar mod-werk niet naar behoren vervuld maar dat een nieuwe mod niet nodig is omdat pub toch aan het doodbloeden is. Is deze conclusie door mij goed getrokken of zie ik iets over het hoofd?
Sorry Ayaxola, ik heb een tijdlang geprobeerd om correct te typen. Dit werkte echter niet. Een post typen duurde erg lang. Maar als ik ooit nog een belangrijk persoon word op Fok! zal ik het zeker weer proberen.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:42 schreef Ayaxola het volgende:
Ik denk dat jij eerst moet leren typen/schrijven B_BOY
Top jongenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:47 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Sorry Ayaxola, ik heb een tijdlang geprobeerd om correct te typen. Dit werkte echter niet. Een post typen duurde erg lang. Maar als ik ooit nog een belangrijk persoon word op Fok! zal ik het zeker weer proberen.
Bedankt voor deze geweldige bijdrage.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben de nieuwe mod !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vekeert staat erquote:Op donderdag 15 december 2005 22:01 schreef Repeat het volgende:
verkeert
modjes met dieslekzie kunnen we niet hebben.
-Edit: zeg, reageer een beetje normaal wil je?-quote:Op donderdag 15 december 2005 23:58 schreef woutabest het volgende:
-weg-
Die is er komend weekend weer, dus dicht dit dingquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:24 schreef Scorpie het volgende:
Waar o waar is Brechtje, de ubermod van PUB ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |