wat zielig je eigen club afvallenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:48 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Succes bij ons in Breda, er is zeker veel te halen voor jullie, één tip, neem Tonnie Lokhof aub mee !!
succes wensen gaat me dan weer iets te ver.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:51 schreef Henk_Telefoon het volgende:
eigen club afvallen ? Realistisch zijn is iets anders .. Ton Lokhof moet weg, zoals jullie ook vaak jullie trainer weg willen hebben, niets vreemds aan ..
Waarom zo'n houding vraag ik me dan afquote:Op donderdag 15 december 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Mijn collega, de NAC-fan, zei vanmiddag: Ik ga er vanuit dat NAC verliest, hoop dat ze gelijkspelen en ga uit mijn dak als ze winnen.
Arsenal, Liverpool, Valencia, Werder Bremen... Maar dat is allemaal voor in de zomer.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:07 schreef Radegast het volgende:
De echt grote ploegen van dit moment zitten niet op Pienaar te wachten blijkbaar.
Celtic, Manchester City, Dortmund, tsja...
Hij zal bij die clubs misschien op één of ander lijstje staan, maar hij staat bij die clubs niet bovenaan het lijstje zoals bij die andere drie.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Arsenal, Liverpool, Valencia, Werder Bremen... Maar dat is allemaal voor in de zomer.
'quote:Op donderdag 15 december 2005 20:07 schreef Radegast het volgende:
De echt grote ploegen van dit moment zitten niet op Pienaar te wachten blijkbaar.
Celtic, Manchester City, Dortmund, tsja...
Je mag jezelf een optimist noemen, maar onthoudt ook in wat voor "reeks" jullie momenteel zitten. In Breda wordt het niet zomaar 0 - 6. En waarom kan ik jullie geen succes wensen ? ben jij zo'n apart geval die alles haat behalve Ajax ? Zeer trieste instelling dan ..quote:Op donderdag 15 december 2005 20:09 schreef VoreG het volgende:
De angst zit er dus goed in, gedemotiveerd in Breda. Huppa met een 6-0 winst naar huis, is te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |