Inter is nog een stukje erger om tegen te spelen. Madrid zou nog vol op de aanval spelen tegen Ajax, maar Inter zet gewoon 7 slopers in het veld en wint met 1-0.quote:
Heerenveen, AZ, PSV en Ajax overwinteren allen in Europa, een Feyenoord-supporter is al blij dat een oud-speler van hun club Ajax treft, blij dat ik voor Ajax ben.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:10 schreef Cart_man het volgende:
Mooi plaatje, joh.
Feyenoord Top of the leaguequote:Op vrijdag 16 december 2005 16:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heerenveen, AZ, PSV en Ajax overwinteren allen in Europa, een Feyenoord-supporter is al blij dat een oud-speler van hun club Ajax treft, blij dat ik voor Ajax ben.
Meer CL voetbalquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:25 schreef -Wolf- het volgende:
K*tverdomme... realiseer me net dat AJAX een week later dan de rest de 2e wedstrijd tegen Inter speelt.
Kunnen ze bij de NOS een extra kraker live uitzenden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Meer CL voetbal. Gewoon een week later weer voetbal
Blij dat een oudspeler ajax treft.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heerenveen, AZ, PSV en Ajax overwinteren allen in Europa, een Feyenoord-supporter is al blij dat een oud-speler van hun club Ajax treft, blij dat ik voor Ajax ben.
Nope, die is net afgelopen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:43 schreef bart83 het volgende:
Inter moet dan toch zonder supporters spelen? Die straf loopt toch nog?
11 punten hè.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:41 schreef PLAE@ het volgende:
Waar gingen jullie ook alweer heen in de 2e ronde Cartman? of de eerste?
dag cartman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |