Heerenveen, AZ, PSV en Ajax overwinteren allen in Europa, een Feyenoord-supporter is al blij dat een oud-speler van hun club Ajax treft, blij dat ik voor Ajax ben.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:10 schreef Cart_man het volgende:
Mooi plaatje, joh.
Feyenoord Top of the leaguequote:Op vrijdag 16 december 2005 16:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heerenveen, AZ, PSV en Ajax overwinteren allen in Europa, een Feyenoord-supporter is al blij dat een oud-speler van hun club Ajax treft, blij dat ik voor Ajax ben.
Meer CL voetbalquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:25 schreef -Wolf- het volgende:
K*tverdomme... realiseer me net dat AJAX een week later dan de rest de 2e wedstrijd tegen Inter speelt.
Kunnen ze bij de NOS een extra kraker live uitzenden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Meer CL voetbal. Gewoon een week later weer voetbal
Blij dat een oudspeler ajax treft.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heerenveen, AZ, PSV en Ajax overwinteren allen in Europa, een Feyenoord-supporter is al blij dat een oud-speler van hun club Ajax treft, blij dat ik voor Ajax ben.
Nope, die is net afgelopen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:43 schreef bart83 het volgende:
Inter moet dan toch zonder supporters spelen? Die straf loopt toch nog?
11 punten hè.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:41 schreef PLAE@ het volgende:
Waar gingen jullie ook alweer heen in de 2e ronde Cartman? of de eerste?
dag cartman
dan maar PSV of Villareal. In de halve Barca en dan ist wel mooi geweest.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:12 schreef PLAE@ het volgende:
we kunnen iedereen loten hierna geloof ik.
Wat een lieffie ben je ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik hoop niet voor Ajax maar wel voor hem zelf dat hij weg kwijnt op de bank net zoals Bogarde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |