Scheelt maar 50 euro jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:36 schreef Jasza het volgende:
als je toch naar het home gaat kan je net zo goed ook ff naar binnen gaan![]()
Dan is de uitwedstrijd misschien toch wel leuk om heen te gaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee. Het waren vier thuiswedstrijden zonder publiek. Shakthar, Porto, Artmedia en Rangers.
Ja ik ben John Jaakkequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pleur toch op kneus, zit je in het bestuur ofzo
Mja maar ter vergelijking, deze wedstrijd is bijna net zo duur als mn hele passe partoutquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja ik ben John Jaakke![]()
Maar het is toch algemeen bekend dat de prijzen voor de CL altijd duurder zullen zijn.
Italiaanse ploegen uit is vrij kut heb ik me laten vertellen door een supporter van Club Bruggequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dan is de uitwedstrijd misschien toch wel leuk om heen te gaan.
Welk vak zit je danquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mja maar ter vergelijking, deze wedstrijd is bijna net zo duur als mn hele passe partout
En terecht. Brugge kan niet hard genoeg bloedenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Italiaanse ploegen uit is vrij kut heb ik me laten vertellen door een supporter van Club Brugge![]()
die zijn daar door de politie in elkaar geslagen
![]()
volgend jaar hopelijk weer brugge bij ons in de groepquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
En terecht. Brugge kan niet hard genoeg bloeden.
Dit jaar scheelde het ook maar een balletjequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:42 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
volgend jaar hopelijk weer brugge bij ons in de groep
Als team wel denk ik, maar door hun individuele klasse is het gewoon een levensgevaarlijke tegenstander.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Inter licht overschat wordt op basis van de namen.
409 dus ik betaal iets van 13 euro meer dan jij. Nu kan ik wel aan kaarten voor 410 komen waarschijnlijk maarja zit ook met mn vrienden die hetzelfde 'probleem' hebben en het blijft belachelijk. 38 euro vind ik nog net aan te doen, al vind ik Inter niet echt een aansprekende tegenstander en heeft Ajax nog wel iets goed te maken dit seizoen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Welk vak zit je danMijn kaartje kost 38 euro voor Ajax-Inter en me passepartout koste 78 euro ofzo en daar kreeg je 1 groepsduel gratis dacht ik
![]()
Dat wel, maar goed, FC Porto wist er ook van te winnen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als team wel denk ik, maar door hun individuele klasse is het gewoon een levensgevaarlijke tegenstander.
In de Duitse media kan ik er iig niks over vinden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:54 schreef Radegast het volgende:
Hoe zit het nou met Pienaar en Dortmund?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |