ik verslijt ook 2 paar schoenen per seizoenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:07 schreef Kang-He het volgende:
Potverdrie, na een krappe 4 maanden beginnen m'n schoenen het alwéér te begeven.
Nog suggesties voor een nieuw paar?
kan beter je schoenen aan het einde van het seizoen kopen, zijn ze bijna de helft goedkoperquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:09 schreef WEST het volgende:
[..]
ik verslijt ook 2 paar schoenen per seizoen
en het gaat binnenkort ook weer gebeuren. De gaten beginnen te komen.
Ik probeer het nog tot het eind van het seizoen te rekken, kan ik voor het nieuwe seizoen nieuwe schoenen hebben.
ik weet hetquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kan beter je schoenen aan het einde van het seizoen kopen, zijn ze bijna de helft goedkoper
Wat ik zelf meemaak (maar ik ben keeper dus mijn schoenen hebben niet zoveel te verduren als een veldspeler) en wat ik in mijn omgeving hoor zijn de topmerken nog steeds prima. Het zijn vaak de minder traditionele merken (Asics, Reebok, Nike en als toppunt Calcio) die snel kapot zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Echte topschoenen die erg lang meegaan zijn helaas bijna niet meer te vinden.
Je staat erbij.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:06 schreef PositiV het volgende:
kunnen jullie mij toevoegen ?
club: S.c Terschelling B1
Positie : Linksbuiten
1 voordeel was deze wedstrijd. Het was een oefen wedstrijdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Oei WEST, hebben jullie nog wel aansluiting met de top?
ja, moet er niet aan denken als dit was gebeurt tegen FC meppelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig zeg.
Nope. Maakte in de eerste helft zelfs 2 goede reddingen, waardoor we niet onterecht op achterstand kwamen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Die twee tegengoals waren je niet aan te rekenen?
ik ken dat gevoel heel goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:59 schreef pekel het volgende:
maar dan moet je geen kansen voor 1 meter van het doel missen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |