*voetbalspullen weer in kast legtquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
KNVB.nl
[..]
En gelijk de update
[..]
Zeeland zit bij Zuid1quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
*voetbalspullen weer in kast legt
west 1 leeft nogquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
*voetbalspullen weer in kast legt
Wij waren West 2 toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
KNVB.nl
[..]
En gelijk de update
[..]
Ja waar dan?quote:
Ik dacht bij West II ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ja waar dan?Zuid 1 is Zeeland en West-Brabant, Zuid 2 is Limburg en Oost Brabant.
(toch?)
Nee geen Midden. Het was een West dacht ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:11 schreef Adieu het volgende:
midden misschein? wtf weet ik veel......
dan zal het west 2 zijn !quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee geen Midden. Het was een West dacht ik
West 1 is ook Utrecht, anders zouden Elinkwijk 2 en Quick 1890 2 niet bij het immer onvolprezen tweede (van ADO'20 obviously) in de competitie zittenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan zal het west 2 zijn !
West 1 is noordholland + bollenstreek als ik me niet vergis !
in de reserve hoofdklasse is de indeling anders volgens mij !quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
West 1 is ook Utrecht, anders zouden Elinkwijk 2 en Quick 1890 2 niet bij het immer onvolprezen tweede (van ADO'20 obviously) in de competitie zitten
Jij vind het lekker keepen op kunstgras? Misschein is het een kwestie van gewenning maar die paar wedstrijden dat ik erop gekeept heb vond ik het echt een drama (en niet alleen omdat we verlorenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:25 schreef Zjwegel het volgende:
hopelijk gaat het vrijdag door tegen scharn 2, kan ik weer lekker een potje keepen op kunstgras. Begin er verslaafd aan te raken met dit weer
* Ender_W is ook weer is onlinequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:17 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Jij vind het lekker keepen op kunstgras? Misschein is het een kwestie van gewenning maar die paar wedstrijden dat ik erop gekeept heb vond ik het echt een drama (en niet alleen omdat we verloren)
Dat is juist vaak het probleem dat we vantevoren niet weten dat we op kunstgras spelen bij een uitwedstrijd, dan kom je daar in je korte broek en je stalen noppen zo'n veld op..quote:Maar kunstgras is ook niet mijn favoriet. Het is meestal wennen en hopen dat je een lange broek mee hebt. En dan die rubbere bolletjes die je wekenlang overal vandaan haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |