abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33946345
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:11 schreef Erasmusch het volgende:
Tip± laat je oude en nieuwe paar schoenen niet door elkaar slingeren. Voetballen met 2 linkerschoenen is niet goed voor de blaartjes

Forceer je dan niet Dos, of is het preventief?
That's all folks!
pi_33948304
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:30 schreef Vom het volgende:
Tip 2 voor het nieuwe jaar.
Kom nooit te dicht in de buurt van een licht motorisch gestoorde ploeggenoot.
Dat voorkomt knieblessures
Bij sommige teams betekend dat dus op de bank blijven zitten of in de kleedkamer achterblijven

Wij mogen as. zondag om 10.00 uur uit bij onze vriendelijke vrienden van Toofan, op naar de Telo, Roti en Bakkeljauw!
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:57:30 #54
67174 Dos37
Come on Twente
pi_33949171
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Forceer je dan niet Dos, of is het preventief?
Ik kijk het nog wel even aan. Als ik hem af doe merk ik het wel.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:01:01 #55
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_33960071
morgen weer trainen. Had van de week erg veel last van de rug.

Zaterdag eerste oefenpot en gelukkig zijn de weersvooruitzichten goed
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 12 januari 2006 @ 22:49:24 #56
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_33994617
* Ender_W mag zondag ook weer de wei in.
Heb natuurlijk ( )weer een basisplaats in 1. Was eerlijk gezegd voor de winterstop een beetje voetbalmoe, maar heb er nu wel weer extreem veel zin en vertrouwen in.
Live life to the Ender :D
pi_34048129
Zo, net gespeeld tegen FC Emmen B1, 1-1 geworden, tevreden. .

Veld was daarintegen kei en keihard, maar goed, oefenwedstrijden hoef je niet zo snel af te lasten. .
Hoi.
pi_34059128
Voor ons is het ook weer begonnen tegen FC Engelen. 8-0 gewonnen, was een makkelijke wedstrijd. Weinig tegenstand. Op het laatste was het alleen maar van dat show voetbal. Was wel grappig om te zien. Helaas moest ik zelf uitvallen met een liesblessure
pi_34059230
Begin februari begint het voor ons weer, heb nog niks gehoord van mogelijke oefenwedstrijden.
That's all folks!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:49:44 #60
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34063351
bij ons kon de tegenstander niet ofzo. En toevallig is het 3e ook afgelast dus we hebben ff wat gemixt en team rood en team blauw van gemaakt. 2x45 minuten en ruststand was 2-2 waaronder een doelpunt van mij en 2 kansen. uiteinderlijk gewonnen met 5-3

en gelukkig maar want ik werd ff goed op de knie getikt op het eind.

en toen ff getrakteerd in de kleedkamer op bier. en daarna voortgezet (niet trakteren) maar wel het bier in de kantine
pi_34066071
Bij Seolto 5 was het weer feest. Donderdagavond hadden we 18 man op de lijst, waarvan 1tje al eerder had aangegeven niet te kunnen spelen, 1tje nog geblesseerd was, en 1tje diezelfde avond nog afmeldde (hij gaat nl. volgende week op vakantie en was bang om een blessure op te lopen, whatever kind of excuse that may be). Nog een andere had ik op de training gezegd dat we om half 1 moesten spelen, en hij dacht dat ik bedoelde dat we om half 1 aanwezig moesten zijn. Nog een andere kwam om onbekende reden ook niet opdagen, wat niks voor hem is. Zo kwam het dat we begonnen met precies 11 man, en er vlak na aanvang nog eentje kwam. Daarbij zat er een die terug kwam van een langdurige blessure, en zijn 2e wedstrijd speelde van het seizoen, en een ander durfde het na een bedrijfsongeval aan om zijn opwachting in het goal te maken. Dat hij dit niet gewend was, was te zien aan het feit dat hij een achterbal vanuit zijn handen wou trappen en vaak een bal wegschoot die hij op had kunnen pakken.

Het eerste kwartier stond vol van de dekkingsfouten en mislukte passjes en ander rotzooi. Daardoor kwamen we al snel met 3-0 achter. Daarna gingen we iets beter voetballen en kwamen we zowaar langer dan 2 minuten achter mekaar op de helft van de tegenstander! Hier bleef het bij tot de rust. Toen kwam onze laatkomer erin, wat ervoor garant staat dat er iets gebeurt voorin. Daarbij kwam ook een geleende speler van het 4e (vorig jaar nog een speler van ons) en een paar minuten in de 2e helft ook een ex-selectie speler (begin van het seizoen draaide hij nog wedstrijdjes mee in het 1e), die nu een vaste waarde voor ons 3e elftal is, vandaag geen wedstrijd voor hun.

Vooral de laatstgenoemde bracht met zijn inzicht en coaching een grote verandering te weeg. Na 20 seconden in de 2e helft wist de tegenstander (VVC'68) nog wel de 0-4 aan te tekenen, maar daarna werden wij de bovenliggende ploeg. Na een mooie inschuiver van een van onze aanvallers, wat de 4-1 betekende, probeerde deze zelfde speler dat een minuutje of 2 later opnieuw. Deze belandde echter op de paal. Een andere aanvaller reageerde heel alert, was iedereen te snel af, en zo werd het 4-2.

Daarna probeerden we nog verder terug te komen, maar dit was ons niet gegund. Al met al een zeer aardige tweede helft en eigelijk ook laatste half uur van de eerste helft. En dat tegen de nummer 2 uit de competitie. Daarbij verloren we de eerste wedstrijd voor de winterstop (ofwel de eerste wedstrijd van het seizoen) met 8-1 en de eerste wedstrijd na de winterstop met 4-2. Wij scoren 2 keer zoveel en de tegenstander 2 keer zo weinig. Verbetering zichtbaar dus. Hoewel de tegenstander trouwens niet dezelfde was

Volgende week staat de uitwedstrijd tegen koploper FSV op het programma. Dan hebben we de top 3 weer gehad.
pi_34076634
Vandaag bekerwedstrijd tegen Groene Ster (1e in de 1e klasse, wij zijn 1e in de 4e klasse), kan een leuke wedstrijd worden. Vlak na de winterstop, ongemotiveerde tegenstander en hard veld. Tel daarbij op dat we de nummer 2 uit die klasse er ook al uit hebben gemikt , dus een kleine sensatie kan gebeuren.

Al is het al heel wat als we aan het voetballen komen vandaag zo naar buiten kijkend........
  zondag 15 januari 2006 @ 18:07:45 #63
80382 manny
30 is best veel
pi_34091944
1 - 3 verloren. Slechte start van de tweede seizoenshelft. Slecht gespeeld op een slecht veld. Slecht dus.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 15 januari 2006 @ 20:55:48 #64
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_34098819
vandaag ook op een te slecht en deels onbespeelbaar veld gespeeld. Ik maakte zelf de 0-1 en toch nog met 2-1 verloren. Ik ga maar niet vertellen over hoe onsportief de tegenstander en de scheids waren, want dan word ik alleen maar opnieuw kwaad. Maar het zegt al genoeg als de scheidrechter juicht bij een doelpunt van de thuisploeg.

Weet iemand van jullie trouwens of je ook nog een klacht kunt indienen bij de KNVB, want het ging echt niet normaal vandaag.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_34099678
Speel bij Roosendaal 4. Linkshalf. Vandaag afgelast. Staan momenteel gedeeld eerste en gaan een spannende tweede competitiehelft tegemoet.
  zondag 15 januari 2006 @ 21:13:19 #66
67174 Dos37
Come on Twente
pi_34099697
Dat jullie allemaal alweer aan het voetballen bij ons pas in februari de wei weer in.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 15 januari 2006 @ 21:16:06 #67
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_34099851
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef Dos37 het volgende:
Dat jullie allemaal alweer aan het voetballen bij ons pas in februari de wei weer in.
vandaag was het ook eigenlijk niet te doen hoor, gewoon te gevaarlijk.
Er was bij ons langs de ene kant van het veld een strook van 15 meter breed waar de zon niet kwam. Dit bleef dus spekglad en keihard, hier kon niet vol gevoetbald worden, dus was het daar gewoon gevaarlijk.
pi_34100207
4-0 verloren van Groene Ster, geen slechte partij van onze kant. Was wel koud als reservedoelman op de bank met dit weer.

Nog ff moeten opwarmen voor een eventuele wissel, maar was toch blij dat ik weer mocht gaan zitten op de bank, er lag namelijk geen grasmat maar iets wat meer op het trainigscomplex leek van een schaatsploeg.
pi_34104214
Met 5-1 verloren bij RKJVV .

Blij dat we nog leven en er voor dit seizoen vanaf zijn, meer woorden maak ik er niet aan vuil..
pi_34113397
5-4 verloren bij Toofan, een van de top 3, thuis hadden we met 2-6 vrij kansloos verloren. Gister ging het een stuk beter, al had het wat mij (en de rest) wel afgekeurd mogen worden, spekglad en keihard veld. En aangezien ik als keeper vrij lange, stalen noppen heb was ik meer bezig om rechtop te blijven staan dan met iets anders. Eerste helft toch nog 3 a 4 aardige reddingen kunnen maken, helaas was ik bij de 2 doelpunten (waaronder een penalty) kansloos. Tweede helft kwamen we 3-2 achter, 3-3 gemaakt, 4-3 achter (beetje een doelpunt zoals van Dijk van Roda maakte). Vervolgens 5-3 achter door onze veel te eerlijke vlagger (aan de andere kant ging bij ongeveer iedere bal die naar voren ging de vlag al omhoog en uiteraard floot de scheids daar vrolijk voor iedere keer) Het was randje buitenspel, en kwam alleen op mijn af, via de binnenkant van de paal hobbelde de bal erin.
Nog een kwartiertje en we speelden redelijk goed, kwamen op 5-4..en toen was een halve minuut later de wedstrijd ineens afgelopen..
Later bleek dat de scheidsrechter normaal gesproken de leider van dat team was..verklaarde een hoop, bijvoorbeeld dat hij tactische aanwijzingen stond te geven aan de tegenstander halverwege de 2e helft Maargoed, na afloop wel heerlijk gegeten daar, de broodjes kipkerrie, telo en hete kip gingen er goed in
pi_34171919
Ik laat even een proefballonnetje op komtie:

SDZZ uit Zevenaar bestaat volgend jaar 50 jaar om dat te vieren willen ze een voetbal toernooi organiseren voor het begin van het seizoen. Het toernooi wordt op zaterdag en zondag gespeeld met op de zaterdag en eventueel op de zondag een feest avond met een min of meer bekende artiest. (Denk aan Ronnie Tober, Bonnie St. Clair, erik Dikeb e.a.) De bedoeling is dat hier teams uit heel Nederland aan mee doen. Omdat ik op Fok zit leek het mij een leuk idee om wat teams van Fok te ronselen, misschien is het zelfs wel een idee om er een soort van voetballende VBL-er meeting van te maken.... Wie vind er wat van?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_34172487
Vanavond heerlijk in de blubber gesprongen, en bij vlagen zelfs goed voetbal in de blubber. .

Ik zag dat het vlaggenschip van de club niet trainde, omdat het veld slecht was. (Dit hing op hun kleedkamerdeur ) Rekkie
Hoi.
pi_34255939
Ik ben hier al een tijdje niet geweest, dus ik zal ff vertellen hoe onze compititie tot nu loopt..

Nogal hectisch eigenlijk, in het begin ging alles goed.. Gewonnen van de 2 profclubs in onze compititie (Veendam, 2-1 en Cambuur Leeuwarden, 3-6) en daarna ook nog een stuk of 4 belangrijke wedstrijden gewonnen... Totdat de trainer plotseling rare dingen begon te doen. Ik werd naar de rechtshalf geplaatst bijvoorbeeld terwijl ik normaal verdedigende middenvelder sta... Die wedstrijd hebben we ook met 6-1 verloren van een laaggerankt team Daarna 5 keer achter elkaar gelijk gespeeld, alles was in de war en de trainer is er mee gestopt.. Gelukkig voor ons want hij maakte gewoon de verkeerde beslissingen enzo..

Net voor de winterstop kregen we een nieuwe trainer, echt een hele goeie.. Vanaf toen hebben we gewoon elke wedstrijd super goed gespeeld en gewonnen.. We wonnen weer van Cambuur (4-1) en ook oefenwedstrijden gingen erg goed...

We staan nu 3e's in de compititie, Cambuur 1e (terwijl we hun 2 keer totaal van de mat hadden gespeeld) En Sportclub Enschede staat 2e.. Dus het wordt nog een spannende 2e compititie-helft!

Het mooiste kwam vandaag Onze wedstrijd zaterdag tegen HSC'21 B1 ging niet door, dus dacht ik dat ik vrij was.. Maar nu mag ik, samen met 2 andere jongens meedoen met de A1 (hun spelen 1e divisie, wij 2e...) tegen FC Twente B1.. Een oefenwedstrijd, maar wel cool dacht ik zo En ik mag vanaf nu ook elke maandag met ze mee trainen..

Dat was het weer, ik zal binnenkort nog een keer schrijven hoe het in de compititie gaat enzo..

Groetjes..
pi_34256331
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik laat even een proefballonnetje op komtie:

Omdat ik op Fok zit leek het mij een leuk idee om wat teams van Fok te ronselen, misschien is het zelfs wel een idee om er een soort van voetballende VBL-er meeting van te maken.... Wie vind er wat van?
Leuk idee, teams voor je cluppie regelen is denk ik te moeilijk. Een keer ergens voetballen met een aantal mensen uit dit topic is ook lastig te realiseren maar beter te doen. Maar dan moet er iemand het initiatief nemen en daar sta ik niet zo om te springen eigenlijk.
That's all folks!
pi_34316917
Schopje!

Wie heeft er vandaag allemaal gevoetbald? Wij mogen morgen thuis tegen CHC .
pi_34317896
Ik heb vandaag gevoetbald.. Ik moest met de A1 mee doen tegen FC Twente B1.. De vorige keer hadden ze met 6-1verloren.. Ik moet de hele 2e helft mee spelen en het ging best redelijk.. Ff wennen enzo..

Helaas 2 domme goals tegen, en wij maakten onze kansen niet af.. Dus 0-2 verloren..
pi_34317935
Volgende week begin ik pas weer.. Lange winterstop zeg
pi_34318701
Vandaag de mat niet opgeweest, oefenwedstrijd afgelast vanwege de drassige velden. Voor de volgende week staat er nog niks op het programma.
That's all folks!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:33:01 #79
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_34319518
Onze wedstrijd is verschoven naar volgende week, maar we hoeven nog maar 10 wedstrijden dit jaar, dus dat redden we makkelijk
  zaterdag 21 januari 2006 @ 20:47:51 #80
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34322680
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Vandaag de mat niet opgeweest, oefenwedstrijd afgelast vanwege de drassige velden. Voor de volgende week staat er nog niks op het programma.
hier ook, wij lekker trainen komen er maar 4 man. dus hebben we getraind met het 5e op een zeer moeilijk modderige veld.
  zondag 22 januari 2006 @ 00:16:38 #81
73091 Vom
de Cowboy
pi_34330916
Vandaag 13-1 gewonnen
Volgende week uit tegen die gasten. Hun gemiddelde leeftijd: 46, die van ons: 19
He lekker
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_34335928
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:55 schreef Yeahinho het volgende:
Met 5-1 verloren bij RKJVV .

Blij dat we nog leven en er voor dit seizoen vanaf zijn, meer woorden maak ik er niet aan vuil..
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34335929
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:16 schreef Yeahinho het volgende:
Schopje! [afbeelding]

Wie heeft er vandaag allemaal gevoetbald? Wij mogen morgen thuis tegen CHC .
Wij thuis tegen TGG. Uit verloren we met 13-0.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 22 januari 2006 @ 12:09:39 #84
73091 Vom
de Cowboy
pi_34338663
Mitt, ik moet waarschijnlijk 11 februari naar FZO tegen het 4e
pi_34340395
Seolto 5 moest het gisteren voor de derde achtereenvolgende maal opnemen tegen de nummer 2 uit de competitie (er wordt nog eens wat gewisseld aan de kop). Ditmaal was het 4e van FSV onze tegenstander. Deze wedstrijd stond vooral in het teken van de rentree van good old Lars T, die na afgelopen seizoen gestopt was, maar het toch te erg miste, en Sjoerd 'kansloos' V., die terugkwam van een grote teen-blessure, en het nu aandurfde om in ieder geval de laatste 20 minuten te spelen. Een ander opvallend feit is dat we geen leenspelers hadden van andere teams, maar volledig op eigen kracht aan de wedstrijd begonnen, en hem zo ook uitspeelde.

Geholpen door de sterke tegenwind begonnen we zeker niet slecht aan de wedstrijd, en hadden wij een licht overwicht, wat overigens niet tot uitdrukking kwam in uitgespeelde kansen. Met 2 afstandschoten waren wij wel het dichtst bij een treffer, maar de lange keeper wist ze allebei knap uit het goal te houden.

Zelf viel ik trouwens al vrij snel uit met pijn in mijn voet, overgehouden aan een duelletje om de bal. Gelukkig was dit niet zo ernstig en het laatste half uur kon ik onze nestor, kampend met conditie-problemen, uit zijn lijden verlossen.

Na de rust kregen wij, zoals je al wel kan vermoeden, de wind tegen. Of het nou schijn was of het was echt zo, het leek alleen maar harder te gaan waaien, en er kwam nog een buitje bij kijken ook. De geroutineerde tegenstander wist dit prima uit te buiten. Zij zetten goed druk, en combineerden er op los, was ons niet lukte en waardoor wij de bal niet wegkregen. Na een aantal gemiste kansen viel de bal dan toch in het net uit een schot van een meter of 20. Na een dekkingsfout en een communicatiefoutje bij ons achterin kwam de stand op 3-0.

Toen was het aan onze Kansloos om zijn rentree te maken. Dit deed hij met succes; uit een schitterend opgezette aanval (waarom lukte dat nou niet eerder?), kwam de bal nog buiten de 16 voor zijn voeten. Tegen de wat in kracht afgenomen wind in krulde hij de bal zo in het kruis, zelfs de keeper had hier geen antwoord op! Door deze schitterende goal blijft hij 1 op 1 lopen (per seizoen welteverstaan).

Zo werd de eindstand van 3-1 bereikt. Weer geen punten, maar wel zeker in de eerste helft goed voetbal, en dat dit keer geheel op eigen kracht. Hier mogen we toch best trots op zijn. Bovendien hebben we de top 4 uit de competitie nu gehad, en spelen we alleen nog tegen de lager geklasseerden.

Volgende week zijn we weer een weekendje vrij, de week erna mogen we het opnemen tegen Vrederust.
pi_34340466
4-2 op de klote gehad van VCK uit het naburige Koudekerke, das nooit leuk.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34341903
Helaas was er geen algehele aflassing, dus geen wedstrijd voor ons. Zouden namelijk spelen als de wedstrijd van de tegenstander afgelast zou worden. Nuttig he?

Daarom maar wat getraint, lekker wat rond lopen rennen en andere laten keepen. Leuk om eens het veld op een andere plaats te zien. En 2 goaltjes gemaakt
  zondag 22 januari 2006 @ 15:48:22 #88
80382 manny
30 is best veel
pi_34345621
1-7 overwinning. Koud, wel 2 doelpunten gemaakt.

verslagje

Kickers'69 3 - Graaf Willem 4

Na de teleurstellende start van de tweede seizoenshelft moesten we vandaag op bezoek bij de Kickers. Om 11.30 stonden er 22 spelers op het veld. Een kwartiertje later was ook de scheidsrechter aanwezig en konden we beginnen. Een minuutje later stond het 1-1. Ingmar scoorde de snelste openingsgoal ooit, helaas maakte Kickers 10 seconden later de snelste gelijkmaker ooit.

Met een 1-2 voorsprong gingen we de rust in, het leek nog spannend te gaan worden. In de tweede helft bakten de Kickers er niets meer van en liepen we uit naar een 1-7 overwinning. McDennis speelde nog even mee, en hond Max kwam ons nog even versterken. Keeper van Kickers: " hee joh, houd die hond es aan de lijn, kun je niet lezen; er hang een bordje "honden aan de lijn". Dennis: "waarom zit jij niet aan de lijn dan ?". Humor.
pi_34351293
4-2 gewonnen van CHC, ik stond weer mid-mid.

Uit was het nog 1-9, dus dat geeft wel aan dat we niet zo heel goed waren vandaag .
pi_34356517
2-7 op onze kloten gekregen van Delfia, de koploper. Weer gaven we het veel te makkelijk weg, erg jammer weer.
pi_34425401
Net getraind op een knoerhard veld. Dat was dan nog kunstgras. Normaal veld was helemaal niet op te voetballen.

Kan me niet voorstellen dat er dit weekend gevoetbald gaat worden als het blijft vriezen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:06:55 #92
80382 manny
30 is best veel
pi_34425716
wij hebben donderdag een onderling toernooitje, dat zal ook wel niet doorgaan als het zo blijft vriezen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:36:07 #93
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_34429137
Nou, hier is het hopeloos. Ik heb dit jaar nog geen wedstrijd gehad en met deze koude zal het zondag ook wel weer net zo zal zijn. Dus voorlopig nog geen verhalen van mij.

Hier was het veld ook al net zo hard. Net zaalvoetbal, maar dan veel kouder
Live life to the Ender :D
pi_34434057
Kan beter zaalschoenen aandoen idd.
pi_34513044
Alle wedstrijden in elke regio zijn voor zaterdag EN zondag al afgelast.
pi_34514584
Ach, wij hadden toch geen wedstrijd komend weekend
pi_34515124
Wij ook niet, komt wel mooi uit dan...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:35:12 #98
73091 Vom
de Cowboy
pi_34515218
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
He verdorie daar gaat m'n studiefinanciering
pi_34515418
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar haal je dat vandaan?
pi_34515455
Teletekst.

Misschien morgen nog een oefenpot over de grens, maar het lijkt me sterk dat dat door zal gaan. .
Hoi.
pi_34515744
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:41 schreef pekel het volgende:
Teletekst.

Misschien morgen nog een oefenpot over de grens, maar het lijkt me sterk dat dat door zal gaan. .
Hier staat niks op teletekst. Maar het staat ook op de site van de knvb. Naar huis dan maar weer en een nog langere winterstop..
pi_34515940
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:49 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hier staat niks op teletekst. Maar het staat ook op de site van de knvb. Naar huis dan maar weer en een nog langere winterstop..
NOS, 603. Allemaal kruisjes. .
Hoi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')