oeh wat scherpquote:Op donderdag 15 december 2005 18:27 schreef luciferist het volgende:
[..]
ja, daarom zijn ze ook zo blij met jou
ik nietquote:Op donderdag 15 december 2005 18:28 schreef RijstNatie het volgende:
ik haat Jumbo....
Wat een domme opmerking, nee ga jij maar lekker boodchappen doen bij de nog steeds dure Appiequote:Op donderdag 15 december 2005 18:26 schreef Duder het volgende:
De Jumbo is sowieso voor stink mensen.
Jij bent toch agent, nietwaar?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:26 schreef mcintosh het volgende:
Krijgt Fok subsidie voor mongolen???
In jouw geval de HAPpiequote:Op donderdag 15 december 2005 18:28 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking, nee ga jij maar lekker boodchappen doen bij de nog steeds dure Appie![]()
Scherp!quote:Op donderdag 15 december 2005 18:30 schreef Topmaat het volgende:
HIj schiet met scherp.
Ik betaal liever meer voor kwaliteit, dan minder voor meuk.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:28 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking, nee ga jij maar lekker boodchappen doen bij de nog steeds dure Appie![]()
Ik kan niet inzien wat mijn baan hier mee te maken zou hebben?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jij bent toch agent, nietwaar?
Uhm ik heb nog rotzooi gekocht bij de Jumbo, vooral het fruit bij de Jumbo is supervers, veel beter als bij Appiequote:Op donderdag 15 december 2005 18:32 schreef Duder het volgende:
[..]
Ik betaal liever meer voor kwaliteit, dan minder voor meuk.
'Nuff said.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:32 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik kan niet inzien wat mijn baan hier mee te maken zou hebben?
Dankquote:
Eerst zeggen wat jij bentquote:
Oké, aangenaam, ik heb een baan bij de politiequote:
Heb je al eens een inval gedaan?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:42 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Oké, aangenaam, ik heb een baan bij de politie![]()
meerdere, geen reden tot fronsen trouwens, ze hadden het verdiendquote:Op donderdag 15 december 2005 18:43 schreef Guitige_Ridder het volgende:
[..]
Heb je al eens een inval gedaan?
Ben je bereid te sterven, in een gunfight? Ben je bereid je leven te geven voor een schurk?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:44 schreef mcintosh het volgende:
[..]
meerdere, geen reden tot fronsen trouwens, ze hadden het verdiend![]()
kerelquote:Op donderdag 15 december 2005 18:44 schreef crackhead het volgende:
Skaters. Grote bek hebben maar ondertussen wel met de staart tussen de benen afdruipen als een winkelbediende ze een waarschuwing geeft
.
Waarom zou ik mijn leven geven vóór een schurk?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:46 schreef Guitige_Ridder het volgende:
[..]
Ben je bereid te sterven, in een gunfight? Ben je bereid je leven te geven voor een schurk?
Pff, is helemaal niet interessant...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:46 schreef Minisuisse het volgende:
Ja maar het ging over Jumbo
Okquote:Op donderdag 15 december 2005 18:47 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Pff, is helemaal niet interessant...
net zat elke agent nog in een auto foto's te makenquote:
Omdat hij mischien nog wat lui erbij moet naaien, en dús moet blijven leven, en hij word bijna neergeschoten, zou jij er dan voor springen om meerdere mensen te redden?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:47 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn leven geven vóór een schurk?
Je vraagt eigenlijk of ik mezelf compleet zou wegcijferen voor de rest van de mensheid? Nee. Tenzij ik vind dat het wel moet.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:48 schreef Guitige_Ridder het volgende:
[..]
Omdat hij mischien nog wat lui erbij moet naaien, en dús moet blijven leven, en hij word bijna neergeschoten, zou jij er dan voor springen om meerdere mensen te redden?
Ja, en de Telegraaf is een kwaliteitsbladquote:Op donderdag 15 december 2005 18:49 schreef luciferist het volgende:
[..]
als er een amsteltruck langs rijd houden ze wel hun petje voor de camera
right; gebaseerd op welke haal aan je wietstokje ook alweer?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:22 schreef luciferist het volgende:
komt die bedrijfsleider eraan lopen.
we moesten stoppen anders zou hij ons eens slaan, nouja een van ons de kleinste dus wij zo uitlokken van nou sla hem dan
durfde die papzak dat ook nog niet eens
corruptie hangt samen met het hebben van niet-productieve bezigheden die voornamelijk leiden tot voldoen aan eigenbelang (in dit geval een jaarlijks bonnenquotum).quote:Op donderdag 15 december 2005 18:48 schreef mcintosh het volgende:
[..]
net zat elke agent nog in een auto foto's te maken
Dus je zou jezelf niet volledig inzetten als een moeder en haar kinderen in groot gevaar zijn?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:52 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je vraagt eigenlijk of ik mezelf compleet zou wegcijferen voor de rest van de mensheid? Nee. Tenzij ik vind dat het wel moet.
Volgens mij verwar je me trouwens met een filmheld ofzo
Vraag dát dan meteen, je hebt het over criminelen die andere criminelen weer moeten verraden! Daar ga ik mijn leven niet voor geven!! Dus je bovenstaande conlusie is onjuist, en dat is dan meteen je antwoord.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:02 schreef Guitige_Ridder het volgende:
[..]
Dus je zou jezelf niet volledig inzetten als een moeder en haar kinderen in groot gevaar zijn?
Zou je voor een sneltreint springen om een groep kinderen aan de kant te duwen??
Aparte definitie van corruptiequote:Op donderdag 15 december 2005 19:01 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
corruptie hangt samen met het hebben van niet-productieve bezigheden die voornamelijk leiden tot voldoen aan eigenbelang (in dit geval een jaarlijks bonnenquotum).
Heb je al eens drugs gebruikt onder werktijd? Let op: ik kan lezen of je liegtquote:Op donderdag 15 december 2005 19:05 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Aparte definitie van corruptie
En ja een agent moet nu eenmaal werken en daarom wil zijn baas dat hij gemiddeld een bekeuring per werkdag schrijft.. onbegrijpelijk zeg!
Buiten werktijd ook niet hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 19:06 schreef Guitige_Ridder het volgende:
[..]
Heb je al eens drugs gebruikt onder werktijd? Let op: ik kan lezen of je liegt
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:26 schreef mcintosh het volgende:
Krijgt Fok subsidie voor mongolen???
Je hebt wel rooie ogen op die fotoquote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:12 schreef Guitige_Ridder het volgende:
[..]
Je hebt wel rooie ogen op die foto, maargoed dat mag dan wel voor deze keer.
Als een kind een geweer op je richt, zou je dan schieten?
slap excuus snor.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:05 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Aparte definitie van corruptie
En ja een agent moet nu eenmaal werken en daarom wil zijn baas dat hij gemiddeld een bekeuring per werkdag schrijft.. onbegrijpelijk zeg!
ik was er ook bijna klant.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:22 schreef Tomhoog het volgende:
Ik was er bijna werknemer van de maand![]()
tell mequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:02 schreef hydrah het volgende:
Ik heb toch zo'n idee dat dit een lemming is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |