Omdat die vorige week genoeg aandacht gekregen heeftquote:Op donderdag 15 december 2005 22:12 schreef farceman het volgende:
snap niet warom ze dido niks hebben gevraagd?
Nog niet, ik denk dat hij al een tijdje snikkend voor de TV ligt.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahaha, geeft niet![]()
Is Lamon ook hier? Vraag me af wie van ons twee het 'Huil hier uit dat Nathalie eruit is'-topic moet gaan openen![]()
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 15 december 2005 22:13 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds op 2 bij mij, maar toch twijfel ik aan zijn oprechtheid. Hij maakt wel erg vel theater en zowel bij Dido als bij Nathalie was ie direct bij de exit zelf niet echt heel erg oprecht. Roel is de enige die ik het ECHT gun....
Je weet nooit!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat zal best maar lieske gaat deze BB nooit winnen.
Geeft niet. Vind het al een prestatie dat ze in de finale zit. Dat had geen enkele bewoner verwacht volgens mijquote:Op donderdag 15 december 2005 22:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat zal best maar lieske gaat deze BB nooit winnen.
mee eensquote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef yellowfirst het volgende:
Zo moeder zo dochter, en dat geldt wel voor Ingrid.Leuke humor.![]()
Ruud zit er altijd doorheen. Bridget heeft haar huiswerk gedaan, is professioneel, weet precies wat er speelt. Ruud is een fokking amateur die stottert en stunteltquote:Op donderdag 15 december 2005 22:13 schreef Bocaj het volgende:
Ruud de Wild zat er wel doorheen vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |