Maar is het nou een aanzicht van de voorkant of de achterkantquote:Op donderdag 15 december 2005 16:12 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij is dete gebruiken als reactie op een domme opmerking. "Domme koe!", of iets dergelijks.
![]()
Bij die denk ik altijd "Ja-ik-weet-dat-ik-een-semi-slimme-opmerking maak-maar-plaats-toch-lekker-deze-post"quote:
Ooit een koe gezien met 2 hoorns aan de zijkant van zijn kopquote:Op donderdag 15 december 2005 16:12 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Maar is het nou een aanzicht van de voorkant of de achterkant![]()
Een koe met horens klopt zoiezo nietquote:Op donderdag 15 december 2005 16:14 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ooit een koe gezien met 2 hoorns aan de zijkant van zijn kop?
Hoe moet ik hem dan zien?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:14 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ooit een koe gezien met 2 hoorns aan de zijkant van zijn kop?
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:16 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Hoe moet ik hem dan zien?
Terug naar school jij en dan wel opletten tijdens de biologie lesquote:Op donderdag 15 december 2005 16:14 schreef Steve-O het volgende:
Een koe met horens klopt zoiezo niet
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:20 schreef KARLOOWTJUH het volgende:
is het nu duidelijker?![]()
[img=http://img453.imageshack.us/img453/1921/duidelijk4ek.png]
niet echt...
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:14 schreef Steve-O het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:20 schreef Reloaded het volgende:
[..]
Terug naar school jij en dan wel opletten tijdens de biologie les![]()
hej psst.. de horens worden weggehaald vlak na de geboorte zodat ze elkaar niet beschadigenquote:
Toch is het onbeleeft om binnen te gaan zonder te kloppen.............quote:Op donderdag 15 december 2005 16:14 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Moeten ze bij alle vrouwen doen!quote:Op donderdag 15 december 2005 16:28 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
hej psst.. de horens worden weggehaald vlak na de geboorte zodat ze elkaar niet beschadigen
Ben jij nou zo dom of...?quote:
Zie PIquote:Op donderdag 15 december 2005 16:30 schreef Reloaded het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of...?![]()
http://www.lakenvelderrun(...)koe%20met%20kalf.jpg
Zie ook post van Lamme_Sterf![]()
Goed puntquote:Op donderdag 15 december 2005 16:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Moeten ze bij alle vrouwen doen!
Uit een show met hennie huisman.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:07 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Waar staat hij nou voor?
Heeft ie een mening, of doet ie mee voor spek en bonen. Ik vind hem zo...eenzaam!
* Dus wat is zijn leeftijd
* Land van Herkomst
* Wat eet hij
* Waarom wordt ie zelden door iemand "gebruikt"
dnetc waar ze aan meehielpen had dat als logo bij een van hun projecten. (Ik geloof dat ze steeds een ander dier hadden) dat is een beetje blijven hangen ooit, ofzoquote:Op donderdag 15 december 2005 16:12 schreef Steve-O het volgende:
dutch powercows (tweakers) oid was het toch
Die is er al langquote:Op donderdag 15 december 2005 16:40 schreef Bog het volgende:
er moet een steven seagal smilie komen
Dat is een zebraquote:Op donderdag 15 december 2005 16:30 schreef Reloaded het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of...?![]()
http://www.lakenvelderrun(...)koe%20met%20kalf.jpg
Zie ook post van Lamme_Sterf![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:00 schreef Calella het volgende:
Deze mogen ze ook ruimen -->![]()
Had Danny die niet gemaakt ofzo?
Die is van Vork, samen met (hoe toepasselijk):quote:Op donderdag 15 december 2005 23:12 schreef Kurk het volgende:
Van wie is?
Namelijk: '' is de beste Fok!-smilie!
Die is leuk, maar ik vind persoonlijk nog steeds de 'quote:Op donderdag 15 december 2005 23:12 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Die is van Vork, samen met (hoe toepasselijk):![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |