Of je probeert gewoon eens aardig tegen iemand te zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan Lost (USA)? Je moet in het Nederlandse topic zijn. Wij wachten hier vol smart op aflevering 10, 'jullie' lopen 8 afleveringen achter.
Idd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ja, joh wat een revolutionaire beelden die ik nog nooit heb gezien 15 topics lang.
Wacht maar geduldig net5 kennende zenden ze dan leuk 2 afleveringen van Seizoen 2 uit en dan gaan ze of herhalen of kappen er helemaal mee tot ze weer voldoende afleveringen hebben. 1 van de redenen waarom ik maar ben gaan downloadenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:54 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
wtf?
Anyway, ik zag een promofilmpje op NET5 en volgens mij gaan ze vanavond aan het tweede seizoen beginnen. Binnenkort lopen ze nog maar een paar afleveringen achter
Ik vond het wel stoer om zo ver voor te lopen en dan tegen iedereen die de Nederlandse uitzendingen volgde zeggen: "Ja, sorry. Dat wil ik wel zeggen, maar dan verraad ik het voor je."![]()
![]()
Haha zag ik gister ook, moest wel even goed kijken of het hem nou wel of neit wasquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:39 schreef Symer het volgende:
Sawyer niet, ik heb Locke net wel gezien. Die was op RTL7 in Silver Bullet te zien. Met haar.
Ik probeer ze alleen maar te beschermen tegen spoilers hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:58 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Of je probeert gewoon eens aardig tegen iemand te zijn.
Maar lezen is ook lastig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:58 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Of je probeert gewoon eens aardig tegen iemand te zijn.
2 woorden: Truman Show.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:31 schreef G-Mart het volgende:
[afbeelding]
Dharma logo op de haai die Sawyer en Michael aanviel in S02E02..
hmzzz
En deze kwam uit deel 14:
[afbeelding]
Wat laat de moter exploderen?
En deze is ook vaag:
[afbeelding]
Dude, volgens welke kalender leef jij?quote:Op maandag 19 december 2005 20:16 schreef FCDB het volgende:
Het komt toch altijd op woensdagen? en de 21e is op een zaterdag dus kan niet of het moet een HH zijn.
FCDB denkt aan 21 januari, wat idd op een zaterdag is. 21 december is op een woensdag.quote:Op maandag 19 december 2005 21:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dude, volgens welke kalender leef jij?
Soms vraag ik me af of de mensen in dit topic wel intelligent genoeg zijn om Lost te volgen![]()
21 jan is op een zaterdag sjaak... 21 dec is idd op een woe.. ik dacht dat mrSPLIFFY januari bedoelde...quote:Op maandag 19 december 2005 21:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of de mensen in dit topic wel intelligent genoeg zijn om Lost te volgen![]()
heel goed!quote:Op maandag 19 december 2005 21:41 schreef Symer het volgende:
[..]
FCDB denkt aan 21 januari, wat idd op een zaterdag is. 21 december is op een woensdag.
Hey! Niet zo he! Anders ga je maar buitenspelen!quote:Op maandag 19 december 2005 21:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |