afgezien van die bank, doe ik met je mee...quote:op donderdag 15 december 2005 15:08 schreef _cara_ het volgende:
zo ik heb het nu goed voor elkaar.. op de bank met een kop thee en mn muziek..![]()
quote:op donderdag 15 december 2005 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
doe je goed cara, wel mooi muziek toch he
gezellig..ik weet alleen niet of je mijn muziek smaak kun waarderen.. maar ik kan me goed aanpassen dus dat hoeft geen probleem te zijn..quote:op donderdag 15 december 2005 15:16 schreef airwin het volgende:
[..]
afgezien van die bank, doe ik met je mee...
theemuziek
![]()
ik zie je posts wel eens voorbij komen in het 'wat luister je nu' topic en wat ik ken, kan ik ook wel waarderen... maar wat je hierboven noemt, ken ik niet...quote:op donderdag 15 december 2005 15:19 schreef _cara_ het volgende:
[..]
gezellig..ik weet alleen niet of je mijn muziek smaak kun waarderen.. maar ik kan me goed aanpassen dus dat hoeft geen probleem te zijn..![]()
quote:op donderdag 15 december 2005 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
saxon-crusader ; shadow gallery, tuuurlijk ja, weeti k meteen waar je het over hebt
led zeppelin ???? nee joh, natuurlijk ken ik die nietquote:op donderdag 15 december 2005 15:22 schreef _cara_ het volgende:
[..]
luister er maar eens naar, zijn wel heel verschillend....
oke ik luister nu naar led zeppelin..dat ken je toch wel? stairway to heaven?
verklaar jezelf nader... wat is er mis mee volgens jou?quote:op donderdag 15 december 2005 15:38 schreef godlike02 het volgende:
ipod is overrated
ook gij haat mijquote:op donderdag 15 december 2005 14:06 schreef joeyt het volgende:
[..]
alsof hij ooit wat boeiends te melden heeft...
geen vervangbare accu en te duur oa....quote:op donderdag 15 december 2005 15:38 schreef airwin het volgende:
[..]
verklaar jezelf nader... wat is er mis mee volgens jou?
arme jij!quote:
kwaliteit-prijsquote:op donderdag 15 december 2005 15:38 schreef airwin het volgende:
[..]
verklaar jezelf nader... wat is er mis mee volgens jou?
arme pinguin...maar gelukkig is er _arual_ nog....quote:
zoals gezegd een wonder. i'm the most hated person in the worldquote:op donderdag 15 december 2005 15:45 schreef _cara_ het volgende:
[..]
arme pinguin...maar gelukkig is er _arual_ nog....![]()
6gb maarquote:op donderdag 15 december 2005 15:43 schreef _cara_ het volgende:
nou ik ben er blij mee.. er kan 6 gb op.. dus dat is genoeg... (i-pod mini...roze...)
lekker opeth luisteren nu.........lalalala![]()
ik dacht dat dat joeyt was...quote:op donderdag 15 december 2005 15:47 schreef pheno het volgende:
[..]
zoals gezegd een wonder. i'm the most hated person in the world
als je van joeyt houdt dan zegt dat wel genoeg jaquote:op donderdag 15 december 2005 15:48 schreef mokster het volgende:
[..]
ik dacht dat dat joeyt was...
(ik hou van jullie beiden. dat dat even duidelijk is)
40 gb in m'n iriver!quote:
alsof jij op plaatsen komt waar geen electriciteit is...quote:op donderdag 15 december 2005 15:49 schreef pheno het volgende:
ipod: ik kan geen losse accu meenmen zodat ik midden in de rimbo opeens zonder muziek zit. nee, onhandige dingen. alsof een overal een electriciteitspunt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |