quote:op donderdag 15 december 2005 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
doe je goed cara, wel mooi muziek toch he
gezellig..ik weet alleen niet of je mijn muziek smaak kun waarderen.. maar ik kan me goed aanpassen dus dat hoeft geen probleem te zijn..quote:op donderdag 15 december 2005 15:16 schreef airwin het volgende:
[..]
afgezien van die bank, doe ik met je mee...
theemuziek
![]()
ik zie je posts wel eens voorbij komen in het 'wat luister je nu' topic en wat ik ken, kan ik ook wel waarderen... maar wat je hierboven noemt, ken ik niet...quote:op donderdag 15 december 2005 15:19 schreef _cara_ het volgende:
[..]
gezellig..ik weet alleen niet of je mijn muziek smaak kun waarderen.. maar ik kan me goed aanpassen dus dat hoeft geen probleem te zijn..![]()
quote:op donderdag 15 december 2005 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
saxon-crusader ; shadow gallery, tuuurlijk ja, weeti k meteen waar je het over hebt
led zeppelin ???? nee joh, natuurlijk ken ik die nietquote:op donderdag 15 december 2005 15:22 schreef _cara_ het volgende:
[..]
luister er maar eens naar, zijn wel heel verschillend....
oke ik luister nu naar led zeppelin..dat ken je toch wel? stairway to heaven?
verklaar jezelf nader... wat is er mis mee volgens jou?quote:op donderdag 15 december 2005 15:38 schreef godlike02 het volgende:
ipod is overrated
ook gij haat mijquote:op donderdag 15 december 2005 14:06 schreef joeyt het volgende:
[..]
alsof hij ooit wat boeiends te melden heeft...
geen vervangbare accu en te duur oa....quote:op donderdag 15 december 2005 15:38 schreef airwin het volgende:
[..]
verklaar jezelf nader... wat is er mis mee volgens jou?
arme jij!quote:
kwaliteit-prijsquote:op donderdag 15 december 2005 15:38 schreef airwin het volgende:
[..]
verklaar jezelf nader... wat is er mis mee volgens jou?
arme pinguin...maar gelukkig is er _arual_ nog....quote:
zoals gezegd een wonder. i'm the most hated person in the worldquote:op donderdag 15 december 2005 15:45 schreef _cara_ het volgende:
[..]
arme pinguin...maar gelukkig is er _arual_ nog....![]()
6gb maarquote:op donderdag 15 december 2005 15:43 schreef _cara_ het volgende:
nou ik ben er blij mee.. er kan 6 gb op.. dus dat is genoeg... (i-pod mini...roze...)
lekker opeth luisteren nu.........lalalala![]()
ik dacht dat dat joeyt was...quote:op donderdag 15 december 2005 15:47 schreef pheno het volgende:
[..]
zoals gezegd een wonder. i'm the most hated person in the world
als je van joeyt houdt dan zegt dat wel genoeg jaquote:op donderdag 15 december 2005 15:48 schreef mokster het volgende:
[..]
ik dacht dat dat joeyt was...
(ik hou van jullie beiden. dat dat even duidelijk is)
40 gb in m'n iriver!quote:
alsof jij op plaatsen komt waar geen electriciteit is...quote:op donderdag 15 december 2005 15:49 schreef pheno het volgende:
ipod: ik kan geen losse accu meenmen zodat ik midden in de rimbo opeens zonder muziek zit. nee, onhandige dingen. alsof een overal een electriciteitspunt is
niet nodig hoor..als jij er maar blij mee bent..quote:op donderdag 15 december 2005 15:49 schreef airwin het volgende:
[..]
40 gb in m'n iriver!![]()
nu ik dit gezegd heb voel ik me echt een nerd...![]()
ik 20gb in mijn creative, was genoeg voor 3,5 week thailandquote:op donderdag 15 december 2005 15:49 schreef airwin het volgende:
[..]
40 gb in m'n iriver!![]()
nu ik dit gezegd heb voel ik me echt een nerd...![]()
ja, daar kom ik? nooit van vakantie gehoord?quote:op donderdag 15 december 2005 15:51 schreef mokster het volgende:
[..]
alsof jij op plaatsen komt waar geen electriciteit is...
absoluut! zo heb ik altijd al m'n cd'tjes bij me!quote:op donderdag 15 december 2005 15:51 schreef _cara_ het volgende:
[..]
niet nodig hoor..als jij er maar blij mee bent..![]()
voor mij is 6 gb.. om mee te nemen vooralsnog genoeg hoor...
zeeland, drie weken geleden was al ver genoeg hoor...quote:op donderdag 15 december 2005 15:53 schreef pheno het volgende:
[..]
ja, daar kom ik? nooit van vakantie gehoord?
ik weet niet waarom, maar ik had bij jou het idee dat je meer van de luxe vakanties was.quote:op donderdag 15 december 2005 15:53 schreef pheno het volgende:
[..]
ja, daar kom ik? nooit van vakantie gehoord?
ik ben naar het "nieuwe" zeeland geweest, en dan heb je zo nu en dan geen stopcontact tijdens een lange trackquote:op donderdag 15 december 2005 15:54 schreef airwin het volgende:
[..]
zeeland, drie weken geleden was al ver genoeg hoor...![]()
die twee landen staan allebei nog op mijn lijstje van 'ooit nog es naartoe te gaan'...quote:op donderdag 15 december 2005 15:55 schreef pheno het volgende:
[..]
ik ben naar het "nieuwe" zeeland geweest, en dan heb je zo nu en dan geen stopcontact tijdens een lange track
of egypte wilt het ook nog wel eens misgaan
egypte: mooi, maar na 2 weken kom je in nederland terug en denk je: "wat groen!"quote:op donderdag 15 december 2005 15:56 schreef airwin het volgende:
[..]
die twee landen staan allebei nog op mijn lijstje van 'ooit nog es naartoe te gaan'...![]()
oops.. ik heb ze te hoog laten springen..quote:op donderdag 15 december 2005 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
voor degene die zich echt vervelen vandaag
mooi in de zomer, dat heb ik ook gedaan. prima weer daar gehad. 30 graden in wellington oa.quote:op donderdag 15 december 2005 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
nieuw zeeland begin 2007
argentinie / antarctica / chili ergens in 2009
komt vanzelf terugquote:op donderdag 15 december 2005 16:05 schreef _cara_ het volgende:
[..]
oops.. ik heb ze te hoog laten springen..![]()
daar was ik ook al achterquote:op donderdag 15 december 2005 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
komt vanzelf terug
en als je die mannetjes schuin zet kan je nog een soort flipperkast ervan maken ook
zo erg verveel ik me dan net nog niet...quote:op donderdag 15 december 2005 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
alles mag he, niets moetquote:op donderdag 15 december 2005 16:11 schreef airwin het volgende:
[..]
zo erg verveel ik me dan net nog niet...
briljant! onzinniger kan haast niet!quote:op donderdag 15 december 2005 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
dan ken je ons bedrijf nog nietquote:op donderdag 15 december 2005 16:14 schreef mokster het volgende:
[..]
briljant! onzinniger kan haast niet!![]()
niet?quote:op donderdag 15 december 2005 16:25 schreef pheno het volgende:
ik zeg niets meer, ik ben niet gewenst hier.
quote:op donderdag 15 december 2005 16:25 schreef pheno het volgende:
quote:had ik maar iemand om van te houden
twee zachte armen om me heen
die mij altijd beschermen zouden
ik voel me zo verdomd alleen
wil je er over praten?quote:op donderdag 15 december 2005 16:25 schreef pheno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |