Ach niet jouw fout. Vroeger deden we veel vaker dit soort rijtjes. Tegenwoordig haast nooit meer, dus ik kan me voorstellen dat de vraag dan wat onduidelijk is.quote:
Tja... zegt nog niet echt veel...quote:Op donderdag 15 december 2005 13:46 schreef Jimmy het volgende:
[..]
VOlgens allmusic wel!
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=1:ANCESTORS~C
Bukgeit+1quote:Op donderdag 15 december 2005 13:47 schreef bukgeit het volgende:
K3 - Oma's Aan de Top
Heideroosjes - Opa
Jantje Smit - Ik Schrijf zing Dit Lied
Kinderen voor Kinderen - Oma
Youp van 't Hek - Efteling
Annie MG Schmidt - M'n Opa
Maar hij schrijft z'n eigen liedjes waarschijnlijk ook nietquote:Op donderdag 15 december 2005 13:52 schreef cafca het volgende:
Toch vind ik dat bukgeit gelijk had......dat wat jantje smit doet, is géén zingen....
Tegenwoordig wel hoor, de teksten danquote:Op donderdag 15 december 2005 13:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar hij schrijft z'n eigen liedjes waarschijnlijk ook niet
In de tijd van dat liedje, lijkt me het twijfelachtig dat hij het zelf geschreven heeftquote:Op donderdag 15 december 2005 13:54 schreef bukgeit het volgende:
Tegenwoordig wel hoor, de teksten dan
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
met gordon natuurlijk...
Daarom zeg ik ook 'tegenwoordig'.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In de tijd van dat liedje, lijkt me het twijfelachtig dat hij het zelf geschreven heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |