I know mate, Marve Nemesis was ook een lachertje bij ons. NFS:MW was overigens wel okee beoordeeld. Net als 50 cent, die was enorm objectief geschreven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kutgames reviewen is af en toe best leuk hoorMarvel Nemesis en NFS:MW waren echt lachtertjes
Marvel Nemesisquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kutgames reviewen is af en toe best leuk hoorMarvel Nemesis en NFS:MW waren echt lachtertjes
LOL. Keihard afgestrafd dus... heb die review gemist dan, meestal lees ik ze hier wel vluchtig door.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het over NFSMW voor de GBA he
Ze zouden een Rayman Voetbal moeten uitbrengenquote:
Hoe komt dat dan? Slecht matras? Lawaai buiten? Zenuwen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:08 schreef Laniboekje het volgende:
MorgenWat heb ik me toch rot geslapen he.. En dan is het ook nog eens slecht weer
![]()
Lawaai wel, maar ook gewoon TE moe om te slapen. Dan lig je op bed, helemaal uitgeteld en dan... kan je verdomme niet slapen!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan? Slecht matras? Lawaai buiten? Zenuwen?
Ik had vanochtend geen problemen om door mijn wekker te slapen, word je ook niet blij van als je eigenlijk naar je werk moetquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Lawaai wel, maar ook gewoon TE moe om te slapen. Dan lig je op bed, helemaal uitgeteld en dan... kan je verdomme niet slapen!
precies de reden waarom ik 2 wekkers heb.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik had vanochtend geen problemen om door mijn wekker te slapen, word je ook niet blij van als je eigenlijk naar je werk moet
Sorryquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
hoi laniboekje
je was gister plots weg !
ik maar F5en naar je reakties, komen ze niet!
Heb nog nooit problemen gehad om op te staan, alleen vanochtend welquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
precies de reden waarom ik 2 wekkers heb.
kheb best vaak gehad dat ik er 1 uitsloeg en gewoon door ging pitten, die 2de valt me dan lastig en probeer ik wakker te worden
maar peristilius stond al klaar met zijn banstick hoor als ze door zouden baggeren!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
SorryMaar ik werd een beetje bang van al het gebagger. Ik zal het voort even aankondigen.
ik heb er IEDERE morgen problemen meequote:Op vrijdag 16 december 2005 12:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb nog nooit problemen gehad om op te staan, alleen vanochtend welwas om 10:30 op mijn werk terwijl ik normaal 8:30 begin
Nou, 1 +punt voor jou dan, ik kon ook niet slapen. Conclusie: We lagen bezorgd om elkaar wakker ..quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maar peristilius stond al klaar met zijn banstick hoor als ze door zouden baggeren!
Ik kon er vanacht niet door slapen ik dacht dat er wat ergs met je gebeurt was![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou, 1 +punt voor jou dan, ik kon ook niet slapen. Conclusie: We lagen bezorgd om elkaar wakker ..
Zo hoor ik het graagquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
![]()
Ik ben alvast aan het sparen voor een mini cooper
Ja, ik ga na de lunch even naar de stad toe. Pasfoto's maken, nieuwe OV ophalen en wss even nieuwe schoenen kopen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb wel een digitale mini cooper met project gotham racing 2, prima wagen hoor!
Ga je nog wat doen vandaag?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
ja over 3 minuten weer gaan doen alsof ik bezig ben tot 18:00, dan even snel een kado kopen,dan naar huis, eten douchen, Even de SC checken of laniboekje nog posts heeft gemaakt en de rest is nog niet ingevult
veel plezier!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Goede bezigheden vandaag. Ik ga er nu maar vandoor, ff lekker eten en dan maar eens de stad in. Tot ooit!
![]()
You ol' smoothy youquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
ja over 3 minuten weer gaan doen alsof ik bezig ben tot 18:00, dan even snel een kado kopen,dan naar huis, eten douchen, Even de SC checken of laniboekje nog posts heeft gemaakt en de rest is nog niet ingevult
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |