abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33099265
Marokkaanse Rotterdammers geschokt door AIVD-diskettes

ROTTERDAM - De Marokkaanse gemeenschap in Rotterdam is geschokt over de inhoud van de AIVD-diskettes die misdaadjournalist Peter R. de Vries deze week deels openbaar maakte.

Op de twee diskettes, samengesteld door de Regionale Inlichtingendienst RID, staat dat wijlen Pim Fortuyn zich zou hebben vergrepen aan minderjarige Marokkaanse jongens.
De voormalige gewestelijk voorzitter van de PvdA zou de jongeren hebben geronseld.

Vertegenwoordigers van de Marokkaanse gemeenschap in Rotterdam en maatschappelijke organisaties overhandigen donderdagmiddag een petitie aan burgemeester Opstelten. Hierin vragen de ondertekenaars aan de burgemeester of hij het vermeende misbruik van Marokkaanse minderjarigen door Fortuyn en anderen ?grondig? te laten onderzoeken.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_AIVD-diskettes.html

Als ik het goed begrijp; heeft de voorzitter van de PvdA de Marokkaanse jongetjes op Pim afgestuurd, met de intentie om het in diskrediet te brengen.....

Als dat waar is, dan zijn dit schandelijke praktijken.
pi_33099290
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:41 schreef 12345678910 het volgende:
Marokkaanse Rotterdammers geschokt door AIVD-diskettes

ROTTERDAM - De Marokkaanse gemeenschap in Rotterdam is geschokt over de inhoud van de AIVD-diskettes die misdaadjournalist Peter R. de Vries deze week deels openbaar maakte.

Op de twee diskettes, samengesteld door de Regionale Inlichtingendienst RID, staat dat wijlen Pim Fortuyn zich zou hebben vergrepen aan minderjarige Marokkaanse jongens.
De voormalige gewestelijk voorzitter van de PvdA zou de jongeren hebben geronseld.

Vertegenwoordigers van de Marokkaanse gemeenschap in Rotterdam en maatschappelijke organisaties overhandigen donderdagmiddag een petitie aan burgemeester Opstelten. Hierin vragen de ondertekenaars aan de burgemeester of hij het vermeende misbruik van Marokkaanse minderjarigen door Fortuyn en anderen ?grondig? te laten onderzoeken.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_AIVD-diskettes.html

Als ik het goed begrijp; heeft de voorzitter van de PvdA de Marokkaanse jongetjes op Pim afgestuurd, met de intentie om het in diskrediet te brengen.....

Als dat waar is, dan zijn dit schandelijke praktijken.
bedoelen ze daar niet fortyun mee?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 15 december 2005 @ 12:43:48 #3
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_33099304
Heb je uberhaupt wel de uitzending van Peter R de Vries gezien? anders had je dit topic niet geopend denk ik
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 15 december 2005 @ 12:45:35 #4
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33099350
Lees even het topic over de uitzending enzo na, staat volgens mij in POL.

Nee zoalshetis, de jongetjes zouden zijn geronseld in ruil voor drugs geloof ik.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_33099360
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

bedoelen ze daar niet fortyun mee?
Ik wist niet dat Pim voorzitter van de PVDA is geweest?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 15 december 2005 @ 12:47:18 #6
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33099391
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')