quote:Op donderdag 15 december 2005 10:30 schreef kippenek het volgende:
Nee, als ze dit toegeven is het schandaal niet te overzien natuurlijk. Ik had alleen om keihard negeren gerekend ipv glasharde ontkenning. Apart.
Elke fout of misstap wordt verdoezeld onder een leugen, dus ben je nou echt verbaasd dat ze hier ook een stijve kop houden en gewoon ontkennen? Ik sta wel eens te kijken van hoe koppig overheden van andere landen kunnen zijn, maar Nederland kan er wat dat betreft ook wat van.quote:Wat proberen ze nou nog te verbergen?
Mischien niets? De inmiddels bekende 'RID diskette' bevatte geen afluistermateriaal maar beweringen van informanten, blijkbaar werdt de informatie niet als betrouwbaar gezien, dat een informant een gerucht herhaald maakt het nog geen bewijs of waar.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:28 schreef Oversight het volgende:
Remkes: AIVD heeft Fortuyn niet afgeluisterd
Van onze verslaggever Raoul du Pré
DEN HAAG - De geheime dienst AIVD heeft Pim Fortuyn en andere politici in zijn omgeving niet gevolgd, geobserveerd of afgeluisterd. De meldingen die de dienst binnen kreeg over Fortuyns seksleven boden de dienst ‘onvoldoende houvast’ om een onderzoek te beginnen. Er is dan ook niemand die daartoe opdracht heeft gegeven.
http://www.volkskrant.nl/denhaag/1134540331028.html
Wat proberen ze nou nog te verbergen?
Als Pim al was gevolgd dan had dat in opdracht van Klaas de Vries moeten zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:28 schreef Oversight het volgende:
Remkes: AIVD heeft Fortuyn niet afgeluisterd
Van onze verslaggever Raoul du Pré
DEN HAAG - De geheime dienst AIVD heeft Pim Fortuyn en andere politici in zijn omgeving niet gevolgd, geobserveerd of afgeluisterd. De meldingen die de dienst binnen kreeg over Fortuyns seksleven boden de dienst ‘onvoldoende houvast’ om een onderzoek te beginnen. Er is dan ook niemand die daartoe opdracht heeft gegeven.
http://www.volkskrant.nl/denhaag/1134540331028.html
Wat proberen ze nou nog te verbergen?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:01 schreef Tarak het volgende:
is mij wel verteld, maar weet ik niet meer.
Meestal zijn het de Joden, maar nu blijkbaar de Amerikanen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:01 schreef Tarak het volgende:
Ik geloof er geen fuck van. Als de AIVD het niet heeft gedaan, dan zeker de CIA.
Van iemand die op Volkel werkte, hoorde ik dat de Amerikanen zich ernstig zorgen maakte, wie er tot minister-president gekozen werd. Er was zelfs even sprake van een verhoogde staat van paraatheid. Het kan niet anders dan dat hier op hoog - al dan niet militair - niveau overleg gevoerd is. Of dit nu vlak na de moord was of niet, is mij wel verteld, maar weet ik niet meer.
Jeeh, Lyrebird, je weet toch dat de Amerikanen gerund worden door de Jodenquote:Op vrijdag 16 december 2005 06:24 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Meestal zijn het de Joden, maar nu blijkbaar de Amerikanen.
Conspiracy theorists...![]()
Ik denk dat je het verhaal moet omdraaien, als het verhaal onbetrouwbaar was zou er ook een conclusie aan verbonden worden dat dit dossier gesloten was. Deze strekking is nergens terug te vinden.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:42 schreef Tijger_m het volgende:
Mischien niets? De inmiddels bekende 'RID diskette' bevatte geen afluistermateriaal maar beweringen van informanten, blijkbaar werdt de informatie niet als betrouwbaar gezien, dat een informant een gerucht herhaald maakt het nog geen bewijs of waar.
Ik kan me niet voorstellen dat als de Amerikanen zeggen dat ze zich ernstig zorgen maken over de verkiezing van Fortuyn tot minister-president en de beschikking die hij vervolgens heeft over wapens die zich in Nederland bevinden, dat ze hem niet zouden afluisteren. Sterker nog, ik zou het oerstom vinden om hem niet af te luisteren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 06:24 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Meestal zijn het de Joden, maar nu blijkbaar de Amerikanen.
Conspiracy theorists...![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:27 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat als de Amerikanen zeggen dat ze zich ernstig zorgen maken over de verkiezing van Fortuyn tot minister-president en de beschikking die hij vervolgens heeft over wapens die zich in Nederland bevinden, dat ze hem niet zouden afluisteren. Sterker nog, ik zou het oerstom vinden om hem niet af te luisteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |