Als je zegt "we" voelt niemand zich aangesproken; dan gebeurt er niets. Ik ben er ook weer eens en kijk vól spanning mee dus eh... ga je gang.quote:Op zondag 18 december 2005 14:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zullen we er weer een vraagje ingooien?
quote:Op zondag 18 december 2005 15:35 schreef Patch het volgende:
Harold and Kumar Go to White Castle / The Gift toch?
Bladequote:Op zondag 18 december 2005 15:49 schreef Patch het volgende:
5 films met Udo Kier aub
Artyshock + 1quote:Op zondag 18 december 2005 15:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Blade
Dogville
Manderlay
Ace Ventura (klein rolletje)
Pff...
Oh! Europa
En ik heb Manderlay en Europa nog steeds niet gezien... Ik heb meer privétijd nodig.quote:Op zondag 18 december 2005 15:56 schreef Patch het volgende:
Artyshock + 1
Nee, maar qua rol (die je waarschijnlijk bedoelt) zit je wel ontzettend warm.quote:Op zondag 18 december 2005 16:09 schreef dolle_hond het volgende:
fary oldman?
zo'n hint maakt t er niet makkelijker opquote:Op zondag 18 december 2005 16:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee, maar qua rol (die je waarschijnlijk bedoelt) zit je wel ontzettend warm.
Ik geloof dat hij hier zo'n 150 jaar moet voorstellen.
't Is misschien een beetje op het randje omdat het eigenlijk uit een serie komt realiseer ik me... Maar dat maakt niet dat de acteur niet in verscheidene films gespeeld heeft. Een "jonger" plaatje van 'm.quote:Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef dolle_hond het volgende:
zo'n hint maakt t er niet makkelijker op
Nope, op die laatste foto is hij toch redelijk herkenbaar. Zéker als je weet wie het is. Hij is eigenlijk door een ander discipline bekend geworden dan het acteren. Maar hij heeft ook een aantal bekende rollen gedaan.quote:Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef dolle_hond het volgende:
michael caine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |