En als je ze naast elkaar legt komt de 360 als winnaar uit de bus.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:24 schreef MMaRsu het volgende:
Ow okay.
Tja ik zou gewoon een 360 halen, die Ps3 komt nog laaang niet uit hier
zo'n foto had ik maandag ook kunnen maken in de MediaMarktquote:Op donderdag 15 december 2005 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een Japanse verkoper achter een balie in een lege winkel. Achter hem een aantal planken voor met Premium 360 bundels...
Nou, een ander stuk op IGN zegt weer dat je moet wachten op de PS3. Bovendien is de PS3 natuurlijk veel krachtiger maar heeft het een kut online service. Keuzes, keuzesquote:Op donderdag 15 december 2005 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
En als je ze naast elkaar legt komt de 360 als winnaar uit de bus.
Is een stuk over op ign.com 360VSps3 heet het geloof ik
De keuze is toch vrij makkelijk.. welke games hou je van en wie biedt dat aan.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, een ander stuk op IGN zegt weer dat je moet wachten op de PS3. Bovendien is de PS3 natuurlijk veel krachtiger maar heeft het een kut online service. Keuzes, keuzes
De Xbox is ook krachtiger dan de PS2 dus wat dat betreft ziet het er goed uit voor MS.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, een ander stuk op IGN zegt weer dat je moet wachten op de PS3. Bovendien is de PS3 natuurlijk veel krachtiger maar heeft het een kut online service. Keuzes, keuzes
Offtopic, maar dit lijkt waarschijnlijk alleen op papier zo.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bovendien is de PS3 natuurlijk veel krachtiger
Die was op papier ook veel krachtiger, maar de PS3 heeft op papier gewoon meer rekenkracht. Omdat het de vorige keer was hoeft het nnu niet weer zo te zijn. (In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst)quote:Op donderdag 15 december 2005 11:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
De Xbox is ook krachtiger dan de PS2 dus wat dat betreft ziet het er goed uit voor MS.
Net wat kabouter zegt, bij ranked games is het echt hopen dat je niet word uitgeschakelt bij de eerste bocht , das minder leuk.quote:Op donderdag 15 december 2005 08:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
MP baby!!
Als ik die SP klaar heb kan ik ook eindelijk online
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan zet ik mn eigen room wel op
Maar zijn er zo weinig Engelse online dan?
In PGR2 stikte het van de Engelse en dat was lachen eigenlijk... ik weet nog wel met Gdemon een keer dat ie het er met zon engelsman over had dat ie queen E. wilde shaggen.
neequote:Op donderdag 15 december 2005 10:43 schreef washandje het volgende:
Hopelijk krijg ik vanmiddag alles af op goud met PGR
Overigens: PGR2 werkt toch ook op de 360, dan ga ik die begin volgend jaar nog halen
Dat zijn zo van die live momenten hequote:Op donderdag 15 december 2005 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]dat blijft je ook bij gewoon he
[..]
die britten waren iig wel lachen toen, vooral dat super dikke accent waarmee ze lulde toenquote:Op donderdag 15 december 2005 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zijn zo van die live momenten he
Die Russische missie heb je zo uitgespeeld. Super kort.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:22 schreef H.Flick het volgende:
Vanavond weer lekker CoD2. Ik ben bijna klaar met de Russen, denk ik.
Ik ben er nu 2 dagen mee bezig op Veteran.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die Russische missie heb je zo uitgespeeld. Super kort.
Dan zal het wel iets langer duren. Ik speelde hem vrij snel uit op normal.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:32 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben er nu 2 dagen mee bezig op Veteran.
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
En als je ze naast elkaar legt komt de 360 als winnaar uit de bus.
Voor de kerst zal wel lekker zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Laat ze er ff 1 op de post doen naar Gijsje79... die is er ziek van die ie m nog niet heeft
Mwa.. ik fiets door de SP heen en haal regelmatig gold bij de eerste poging op een onbekende baan in een onbekende auto. OF ik ben the shizzle, of het word me heel makkelijjk gemaaktquote:Op donderdag 15 december 2005 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die britten waren iig wel lachen toen, vooral dat super dikke accent waarmee ze lulde toen
Maaruh ik laat jullie niet meer winnen met PGR3 nu hoor, ik ga nu steeds eerste worden, ik heb jullie genoeg laten winnen met PGR2, vooral Twi heeft nu de "Beste Xbox Race gamert" status dankzij mij
vergis je niet, het verschil tussen platinum en goud is ENORM, serieusquote:Op donderdag 15 december 2005 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mwa.. ik fiets door de SP heen en haal regelmatig gold bij de eerste poging op een onbekende baan in een onbekende auto. OF ik ben the shizzle, of het word me heel makkelijjk gemaakt
Be afraid
Daar kan het ook spannend zijn hoor, leukste races zijn de races waarbij je vecht om een positie.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik hou het lekker op medium en dan ga ik online wel in de achterhoede rijden.
- Definitie van een race game?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar kan het ook spannend zijn hoor, leukste races zijn de races waarbij je vecht om een positie.
Ja, je moet gewoon aan elkaar gewaagd zijn. Dan is het leuk. Gisteren met heintje was dat ook wel zo, maar andere races die ik gedaan heb daar lag ik al meteen 40 seconden achter. Later kwam ik erachter dat de anderen allemaal in de duurste auto reden en ik in een veel langzamere, maar tochquote:Op donderdag 15 december 2005 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar kan het ook spannend zijn hoor, leukste races zijn de races waarbij je vecht om een positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |