Moet lukken....quote:Op donderdag 15 december 2005 09:29 schreef regenworm het volgende:
Nog 57 topics te gaan
Dat gaan we redden toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 09:29 schreef regenworm het volgende:
Nog 57 topics te gaan
Gisteren 8 topic's, als je dat doortrekt dan komen we op 942+ (8 * 8 ) = 1.006 dus dat moet inderdaad welquote:Op donderdag 15 december 2005 09:30 schreef Dropkick het volgende:
Dat gaan we halen!!!!!!!!
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:30 schreef Minouishere het volgende:
Van mij mag Roel vertrekken, en ik hoop dat Dido er vanavond dan niet is.....
Vier bewoners die elkaar erg goed kennen verlangen naar het einde geeft bij geen verwachting tot een spannende weekquote:Op donderdag 15 december 2005 09:31 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Dat gaan we redden toch?
8 per dag ?? alhoewel.....hihi......effe ons best doen dan maar, als het goed is wordt de laatste week erg spannend ;-(
Het wordt alleen maar saaier en dan maakt het nog niet uit wie er vanavond uitgaatquote:Op donderdag 15 december 2005 09:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gisteren 8 topic's, als je dat doortrekt dan komen we op 942+ (8 * 8 ) = 1.006 dus dat moet inderdaad wellukken, zeker gezien de saaiheid van de laatste weken.
Nou ja, moeten we het zelf maar spannend maken...........ik zelf kijk eerlijkgezegd ook wel uit naar het einde van BB....eindelijk weer 's verdergaan met waar ik honderdenzoveel dagen geleden ben gestoptquote:Op donderdag 15 december 2005 09:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vier bewoners die elkaar erg goed kennen verlangen naar het einde geeft bij geen verwachting tot een spannende week
Het zal me niet verbazen als BB het lievelingsnummer van Lieske gaat draaien.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:41 schreef Minouishere het volgende:
Ah, de regie is ook wakker, benieuwd hoe laat die hatelijke haan (volgens Lieske) gaat kraaien....
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:48 schreef Mabelle het volgende:
Goedemorgen..... ik kijk alvast uit naar de uitzending van vanavond. Ik hoop zoooo dat Naat eruit gaat
![]()
We zullen zien.
BB was verschrikkelijk leuk tot het vertrek van Linda.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:54 schreef Lautje1983 het volgende:
Verwacht eigenlijk niks meer de laatste week.
Na het vertrek van Dido hoopte ik nog een beetje op spannende tv. Maar zo saai als BB dit seizoen is/was............![]()
Ik hoop dat Roel eruit gaat want dan is ook de saaiste eruit.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:50 schreef regenworm het volgende:
Nu maar hopen dat nederland er zo ook over denkt
Als Roel daar maar niet te moe voor is.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:02 schreef Dropkick het volgende:
Mischien kan Roel vanavond de rolstoelrace doen met zijn moeder.
Ik hoop het echt.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:02 schreef Dropkick het volgende:
Mischien kan Roel vanavond de rolstoelrace doen met zijn moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |