lijkt me welquote:Op donderdag 22 december 2005 00:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik maak af en toe een trial langs verschillende flessen bij de slijterij, telt dat ook?
ja groot. misschien tot dan. ga binnnenkort weer ff.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
eind van volgend jaar pas hoor en Amerika is nogal groot maar als we in de buurt zitten kunnen we best afspreken
waarheen? en wanneer?quote:
Daar heb ik nog familie in de buurt wonen. Doe ze even de groeten wil je.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:38 schreef sp3c het volgende:
oktober(ish) naar st louis
waarschijnlijk
leuk, veel plezier dan en met de geneugtes der voorbereiding.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:38 schreef sp3c het volgende:
oktober(ish) naar st louis
waarschijnlijk
is goed hoor, ik bel wel vaker bij totale vreemden aanquote:Op donderdag 22 december 2005 00:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daar heb ik nog familie in de buurt wonen. Doe ze even de groeten wil je.
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
is goed hoor, ik bel wel vaker bij totale vreemden aan
en dan krijg ik ook is feedback van zo'n encounter op fok! ... hoe is dat nu? s'avonds laat een dronken hollander aan de deur?
want zelf herinner ik me zulke encounters natuurlijk niet al te helder
1 topic krijgt wat mij betreft geen vervolg... (tenminste nog niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:15 schreef sp3c het volgende:
maar goed, ik ga slapen en hopen dat het morgen wat vrolijker is op fok!
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:12 schreef kLowJow het volgende:
Het enige dat ik me nog herinner aan St. Louis is dat ik in een winkelcentrum (wat ooit een treinstation was geweest)
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
1 topic krijgt wat mij betreft geen vervolg... (tenminste nog niet.)
ff snel volgebaggerd, omdat ik er koppijn van kreeg.
Goed tyquote:Op donderdag 22 december 2005 11:20 schreef J.K. het volgende:
Mutant01: Zou onderstaande topic weer geopend kunnen worden,... begrijp in middels dat het bericht wel moet worden voorzien van mijn mening ... Mijn excuses voor het ongemak...
Mannen hebben moeite met kiezen kerstcadeaus
Dat heb ik hem ook al wijs gemaakt. Maar hij luister niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:15 schreef Tobbes het volgende:
Samir A. "sterft van de pijn"
Zou iemand Xenomaniac duidelijk kunnen maken dat enige argumentatie op dit subforum wel gewenst is. En dat dooddoenende oneliners dat niet zijn.
Goh, blauwe letters maken vaak meer indruk. Een ban helemaal (hint).quote:Op donderdag 22 december 2005 14:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook al wijs gemaakt. Maar hij luister niet.²
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:22 schreef Dagonet het volgende:
[afbeelding]Hoi, welkom in NWS (Nieuws en Achtergronden).
Hier kun je discussiëren over actuele zaken uit het nieuws.
-knipje-
Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op, -knip-meldt de post in het feedbacktopic.
-knip-
Just Knipped Dago!
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:35 schreef wise het volgende:
kunnen die smilies niet ff oprotten.
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:19 schreef kLowJow het volgende:
[afbeelding] Bedankt voor het melden.Offtopic reacties zijn verwijderd.
[afbeelding] Veel plezier verder.
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:22 schreef Dagonet het volgende:
[afbeelding]Hoi, welkom in NWS (Nieuws en Achtergronden).
Hier kun je discussiëren over actuele zaken uit het nieuws.
-knipje-
Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op, -knip-meldt de post in het feedbacktopic.
-knip-
Just Knipped Dago!
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:26 schreef Jordy-B het volgende:
Die kregen een slotje vanwege het idiote smileymisbruik...
in april 2004 op de Martinitoren!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien kun je beter naar 'onzin en humor'-topic moven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |