Flauw, doch grappig.quote:
Je bent de beste succubus die ik ken zover.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:09 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Frank wel.
[- frank -] zegt:
en toch vind ik je lief
[- frank -] zegt:
neuken ?
quote:Op donderdag 15 december 2005 02:09 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Frank wel.
[- frank -] zegt:
en toch vind ik je lief
[- frank -] zegt:
neuken ?
En waar.quote:
Dank u, dank u. Als ik toch zo word betiteld, wil er tenminste het beste in zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent de beste succubus die ik ken zover.
Ik ben alleen teleurgesteld in Frank.
Dat ook.quote:
Vast calvé gegeten vroeger.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:11 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dank u, dank u. Als ik toch zo word betiteld, wil er tenminste het beste in zijn.
In je teelballen en je aorta beste gekrulde medelander.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:13 schreef the900 het volgende:
KANKER!
Misschien wel smeuig.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ipv dat ze daar nou lekker van werd....
quote:Op donderdag 15 december 2005 02:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ipv dat ze daar nou lekker van werd....
Mmm.. En Marjolijn heeft een jurk, dus gaat naar het kerstbal! zegt:quote:
Ik wed hele pinda's.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
met of zonder harde stukjes??
Ze kent de calvé-regels niet echt huh?quote:Op donderdag 15 december 2005 02:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mmm.. En Marjolijn heeft een jurk, dus gaat naar het kerstbal! zegt:
frustraties?!
quote:Op donderdag 15 december 2005 02:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mmm.. En Marjolijn heeft een jurk, dus gaat naar het kerstbal! zegt:
frustraties?!
Dit word toch niet zo'n msn-binnenpretje topic huh?quote:
Ik zit in geen enkele multi..... voor het eerst sinds dagenquote:Op donderdag 15 december 2005 02:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Dit word toch niet zo'n msn-binnenpretje topic huh?
neh logs posten is toch voor mietjes dusquote:Op donderdag 15 december 2005 02:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Dit word toch niet zo'n msn-binnenpretje topic huh?
quote:Op donderdag 15 december 2005 02:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik zit in geen enkele multi..... voor het eerst sinds dagen
Jullie zijn echt aangetast door Marjolijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
neh logs posten is toch voor mietjes dus
Ik msn echt vrij weinig met haar..... J, F, H, P zitten vaak op msn te ouwehoeren...quote:Op donderdag 15 december 2005 02:22 schreef cerror het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn echt aangetast door Marjolijn.
geloof me C. ik laat me echt niet zomaar omverlullen ofzo door de eerste de beste meid hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 02:22 schreef cerror het volgende:
[..]
[..]
Het erge is dat ik nog weet wie die afkortingen zijn ook...quote:Op donderdag 15 december 2005 02:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik msn echt vrij weinig met haar..... J, F, H, P zitten vaak op msn te ouwehoeren...
En houd het zo.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:23 schreef the900 het volgende:
Ik niet.
true en das gezeliigquote:Op donderdag 15 december 2005 02:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik msn echt vrij weinig met haar..... J, F, H, P zitten vaak op msn te ouwehoeren...
En de fok namen erbij kentquote:Op donderdag 15 december 2005 02:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het erge is dat ik nog weet wie die afkortingen zijn ook...
Ok ok, ik geloof je.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
geloof me C. ik laat me echt niet zomaar omverlullen ofzo door de eerste de beste meid hoor
ik ookquote:Op donderdag 15 december 2005 02:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het erge is dat ik nog weet wie die afkortingen zijn ook...
quote:
Wie is r dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 02:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ook
mist nog een r btw maarja die lult niet zoveel als de rest
Jd...quote:Op donderdag 15 december 2005 02:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ook
mist nog een r btw maarja die lult niet zoveel als de rest
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 02:22 schreef cerror het volgende:
[..]
[..]
Oh, we doen het met echte namen.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is hopelijk sarcasme..
Slechte weliswaar...
Ja ja, weesch maar trots duivelin!quote:
Allemaal meer dan eens..quote:Op donderdag 15 december 2005 02:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
meer dan eensde meesten dan
Jaquote:Op donderdag 15 december 2005 02:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh, we doen het met echte namen.![]()
![]()
Ok ok, dan weet ik wel wie r. is.quote:
lichtquote:Op donderdag 15 december 2005 02:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh, we doen het met echte namen.![]()
![]()
heilig schennisquote:Op donderdag 15 december 2005 02:30 schreef DeLeider het volgende:
KANKER!!! ik gooi net een peuk in een nog half vol blikje bier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |