Van de Talpa site:
Ingrid holt rondjes achter Lieske aan in de Tuin. Ze moet een beetje lachen: “Weet je wat zo leuk is: ik weet totaal niet wie hij (Roel, red.) is!”
“Je loopt me nu te fucken Ing”, zegt Lieske. Ingrid reageert: “Nee echt niet!” Dus Lieske gaat maar wat dingen uitleggen aan haar vriendin: “Dat is Roel, die heeft met Dido.” Lieske ziet ook de positieve kant van deze situatie: “Weet je dat ik je uren gek hebt gemaakt met verhalen over mijn vrienden. Nu begin ik weer overnieuw! Weet je ook dat je bent weggeweest? Toen zat je even in het gebouw hiernaast. En ken je Chan?” “Ik zag haar foto met naam, daar had ik een goed gevoel bij”, antwoordt Ingrid. “Dat is je beste maatje in het Huis geweest. Een hele mooie vrouw!”, legt Lieske verder uit.
Maar dan gelooft Lieske het weer niet: “Ing, je loopt me keihard te fucken. Dit is een Geheime Opdracht!” Maar als sportieve Ingrid later aangeeft dat anderhalf uur wel erg lang is om rondjes te hollen, gaat Lieske weer twijfelen: “Weet je nog dat we twee vrijdagen geleden anderhalf uur hebben gerend?” “Oh, dan is een half uurtje ook niet lang”, vindt Ingrid nu.
Lieske adviseert haar vriendin: “Ing, niet over nadenken, het komt vanzelf terug.”
Wat moet de Huisjongste nu geloven? Is het een Geheime Missie of heeft Ingrid echt geheugenverlies?
bron: Talpa
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*