abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33089622
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen

Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van woensdag 14 december
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_33089822
Nathalie doet Janice na uit Friends: "Oooh Myyyy Goddd!!!"

Ik zie een analogie
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 15 december 2005 @ 01:52:33 #3
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33092396
Lieske en Ingrid poetsen hun tanden. Roel verveelt zich en hangt een beetje op een stoel. Joost verzamelt de afwas. Nathalie verzamelt de was.
veel success met wakker blijven, streamers!
pi_33093756
Joost heeft praktisch in zijn eentje de afwas gedaan.

Foreverblue

Roel liet zich zwijgend nog wat verder vollopen...

Dizzy-lizzy

...en verdween zonder wat te zeggen naar bed.
Joost dekte de ontbijttafel...

Foreverblue

... ging nog even buiten wat peinzen, en dook ook zijn bed in.
03.15 inmiddels.

Dizzy-lizzy
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_33097472
De bewoners zitten na het ontbijt te praten over vanavond.
Joost: "Het wordt gewoon kut vanavond, dus ik hoop op een relaxte dag met jullie."

Ingrid gaat bij Lieske zitten in de woonkamer, ze bekijken de fotoboeken die ze gisteravond hebben gekregen.
Bij de anderen aan de ontbijttafel is geen geluid...

Thx, debuurvrouw
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_33097690
Van de Talpa-site:

10:39Ingrid is de weg kwijt

"Ik ben een beetje de weg kwijt", zegt Ingrid wanneer ze haar bed uitkomt. Even later in de Badkamer vraagt Nathalie: "Ben je er alweer?" "Nee nog niet", zegt Ingrid. "Komt zo wel weer." Ze verlaat de Badkamer en vertrekt naar toilet. Daarna wordt ze naar de Dagboekkamer geroepen. Joost heeft ook gemerkt dat Ingrid de weg kwijt is. "Moest ze net niet overgeven in de WC?", vraagt Nathalie. "Of jij was het met je gezichtswas?" Lieske viel ook op dat er iets raars was.
"Wat is er Ing?", vraagt ze. "Ze hadden me zien wakker worden. Ik denk van alles door elkaar. Als ze nu met een Opdracht komen, dan kan ik niet meedoen. Ik kom niet even één twee drie uit mijn woorden." Ze legt uit waardoor dit misschien is gekomen. "Mijn broer en vader kwamen terug uit Afrika en die hebben een virus meegenomen. Het blijkt dat mijn migraine daar iets mee te maken heeft. Volgend jaar oktober wordt er onderzoek naar gedaan. Die dokter is nu niet in Nederland. Volgens mij heeft het geen haast." "Ik ben me er wel van bewust. Toen jij vroeg of ik je naam nog wist, moest ik nadenken tijdens het tandenpoesten. Toen kwam ik uiteindelijk op Lieske."
"Hebben we gisteren zoveel door elkaar gedronken?", vraagt Ingrid op een gegeven moment aan de rest. Nathalie bevestigt dit.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_33098817
Lieske doet een handwasje in de keuken, Nathalie en Roel bekijken hun fotoboeken op de bank, Ingrid ligt erbij, met duim. Joost is in de badkamer.

Nathalie zegt dat ze met Ingrid en Lieske mee gaat hardlopen in de tuin en daarna in de jacuzzi wil, Roel gaat alvast bubbelen.

Saai...een typische exit-dag dus.

I'm off.
pi_33098883

Thx, Foreverblue
pi_33099133
De muis is weer gezien in het huis.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33099155
Nog even dit:

Muis is terug!
Lieske zag 'm onder de bank verdwijnen, Nathalie zag 'm achter het gordijn vluchten en weer terug onder de bank.
Ze kunnen Muis niet meer vinden, maar ze zitten er totaal niet mee. Gelukkig is Chantal veilig thuis.

Thx, Foreverblue
pi_33099202
Roel heeft het badje buiten weer opgezocht.

pi_33099341
Ingrid is nog steeds een beetje de weg kwijt.....

Ze vraagt of ze die bonbons gisteravond hebben gekregen, en gaat er lekker van snoepen.
pi_33099890
De dames zijn toch maar gaan sporten.

Lieske frist ondertussen het geheugen van Ingrid wat op.

Ik krijg een beetje het vermoeden dat het ook wel eens een spelletje kan zijn van Ingrid
pi_33100010
Ingrid pakt de koffers uit het washok, en ik hoor haar zeggen in haar microfoon.....

Hoef ik dit niet de hele dag te doen ajb. ( verder kon ik het niet verstaan)

[ Bericht 17% gewijzigd door M-en-A op 15-12-2005 13:22:01 ]
  donderdag 15 december 2005 @ 13:26:00 #15
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33100334
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:13 schreef M-en-A het volgende:
Ingrid pakt de koffers uit het washok, en ik hoor haar zeggen in haar microfoon.....

Hoef ik dit niet de hele dag te doen ajb. ( verder kon ik het niet verstaan)

[afbeelding]
Het leek of ze even wat snotterde. Ze vroeg ook of ze de dagboekkamer in mocht.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_33100609
Ze zei 2x:

"hoef ik dit alsjeblieft niet de hele dag te doen big brother dan heb ik ook nog een beetje leuke dag"

en toen nog:

"mag ik anders de dagboekkamer nog even in"
  donderdag 15 december 2005 @ 13:41:39 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33100734
Naat en Joost zijn aan het stoeien, Ing en Lies in de keuken bezig. Roel zit vermoedelijk nog in bad, is niet te vinden op de streams.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_33101156
Ingrid is ondertussen de slaapkamer ingegaan en pakt haar fotoboekje.

Tijdens het bladeren zegt ze: "Dag Koen, dag schat", dus ze weet wel degelijk hoe haar hond heet.
pi_33101371
Ingrid loopt weer even naar de woonkamer. Joost en Lieske zijn triktrak aan het doen.
Joost vraagt belangstellend of het weer een beetje gaat. "Nee", is het korte antwoord van Ingrid.

Daarna vraagt ze of ze zo een doosje (wat op de kluis ligt) mag meenemen. Tuurlijk, zegt Joost.
Ze gaat naar de kluis, pakt zo een doosje, probeert het open te maken en zegt: "Is wel makkelijk om XTC-pillen in te doen of zo". En gaat dan weer richting badkamer.
pi_33101480
In de badkamer gaat ze wat rommelen in de make-up spullen.

Terwijl ze daar mee bezig is hoor ik haar zachtjes zeggen: "Beetje koppijn krijg ik ervan".
  donderdag 15 december 2005 @ 14:18:37 #21
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33101693
Van de Talpa site:

Ingrid holt rondjes achter Lieske aan in de Tuin. Ze moet een beetje lachen: “Weet je wat zo leuk is: ik weet totaal niet wie hij (Roel, red.) is!”
“Je loopt me nu te fucken Ing”, zegt Lieske. Ingrid reageert: “Nee echt niet!” Dus Lieske gaat maar wat dingen uitleggen aan haar vriendin: “Dat is Roel, die heeft met Dido.” Lieske ziet ook de positieve kant van deze situatie: “Weet je dat ik je uren gek hebt gemaakt met verhalen over mijn vrienden. Nu begin ik weer overnieuw! Weet je ook dat je bent weggeweest? Toen zat je even in het gebouw hiernaast. En ken je Chan?” “Ik zag haar foto met naam, daar had ik een goed gevoel bij”, antwoordt Ingrid. “Dat is je beste maatje in het Huis geweest. Een hele mooie vrouw!”, legt Lieske verder uit.

Maar dan gelooft Lieske het weer niet: “Ing, je loopt me keihard te fucken. Dit is een Geheime Opdracht!” Maar als sportieve Ingrid later aangeeft dat anderhalf uur wel erg lang is om rondjes te hollen, gaat Lieske weer twijfelen: “Weet je nog dat we twee vrijdagen geleden anderhalf uur hebben gerend?” “Oh, dan is een half uurtje ook niet lang”, vindt Ingrid nu.
Lieske adviseert haar vriendin: “Ing, niet over nadenken, het komt vanzelf terug.”

Wat moet de Huisjongste nu geloven? Is het een Geheime Missie of heeft Ingrid echt geheugenverlies?

bron: Talpa
pi_33101787
Nathalie zit op de grond om haar kastje uit te ruimen.

Ondertussen gaat Ingrid de huiskamer weer in om een witte kerstbal op te halen. Die gooit ze dan nonchalant in haar koffer in de gang en stopt weer eens wat kleding in een grote plastic zak. "Dat gaat toch allemaal achter in de auto mee", zegt ze.

pi_33101828
En voor de zoveelste keer probeert Ingrid maar weer eens of ze toegelaten wordt in de DBK.

Helaas voor haar weer zonder resultaat, ze laten haar niet binnen.
pi_33101911
Ingrid gaat maar weer eens naar buiten. Ze ziet Roel in de jacuzzi zitten en loopt naar hem toe.

"Wie ben jij, ik weet het nog steeds niet", zegt ze. Ze verteldt ook dat ze naar de DBK wil, maar er niet in mag. Joost zijn naam weet ze wel, maar ze weet nog steeds niet wie haar ouders zijn zegt ze.

Ze vindt het vreemd dat ze wel dingen van "Het Huis" weet, maar niets van daarbuiten. (wij ook )
pi_33101921
Weer naar binnen en een poging om de DBK in te mogen. En deze keer wordt ze toegelaten.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')