o jee, laat ik nou net die dag de weg op moetenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:31 schreef highway101 het volgende:
die van daarna is nog beter:
[afbeelding]
?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:26 schreef Keromane het volgende:
[..]
?
Nieuwste GFS run is weer prachtig. Met kerst kans op sneeuwbuien, vanaf 2e kerstdag vorst en meer sneeuwkansen.
Met enige zekerheid kan nu toch wel gezegd worden dat we een paar koude en witte dagen tegemoet gaan. Winter. Hoe koud het wordt en hoe lang het gaat duren is een kwestie van afwachten. Zoals gewoonlijk.
---
Werkelijk schitterende kaarten
Een dubbele hogedrukbuffer op de oceaan, continu noordoost aanvoer, continu sneeuwkansen, lichte tot matige vorst, ook overdag. Zeldzaam mooi, consistent en binnen de redelijk voorspelbare termijn. Zelfs als de hogedruk boven onze omgeving komt blijven we gevangen in vorst. Vrijwel overal in Europa koud, weinig kans op enge dooiaanvallen.
----
[afbeelding]
Welke run keek jij?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:26 schreef Keromane het volgende:
[..]
?
Nieuwste GFS run is weer prachtig. Met kerst kans op sneeuwbuien, vanaf 2e kerstdag vorst en meer sneeuwkansen.
Met enige zekerheid kan nu toch wel gezegd worden dat we een paar koude en witte dagen tegemoet gaan. Winter. Hoe koud het wordt en hoe lang het gaat duren is een kwestie van afwachten. Zoals gewoonlijk.
---
Werkelijk schitterende kaarten
Een dubbele hogedrukbuffer op de oceaan, continu noordoost aanvoer, continu sneeuwkansen, lichte tot matige vorst, ook overdag. Zeldzaam mooi, consistent en binnen de redelijk voorspelbare termijn. Zelfs als de hogedruk boven onze omgeving komt blijven we gevangen in vorst. Vrijwel overal in Europa koud, weinig kans op enge dooiaanvallen.
----
[afbeelding]
Dat hele blije ookquote:
het is zooooo lang geleden dat ik op natuurijs heb kunnen schaatsen.... Lekker een beetje rondjes rijden op de Rottemerenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat hele blije ook![]()
Ja ik heb dat ook hoor.. van mij mag het echt koud gaan worden en echt gaan sneeuwen nu
Beetje buiten lopenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:43 schreef kepler het volgende:
[..]
het is zooooo lang geleden dat ik op natuurijs heb kunnen schaatsen.... Lekker een beetje rondjes rijden op de Rottemeren
blijft een mooie opmerking van die Gijsquote:
1 grote kutzooiquote:Op donderdag 22 december 2005 01:27 schreef Omaha het volgende:
[afbeelding]
Overal sneeuw behalve in Nederland![]()
Eerst zien dan geloven...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:32 schreef Keromane het volgende:
GFS06 rolt binnen, tot nu toe een juweel... Dit zijn kaarten waar je als winterliefhebber jaren van droomt. Vanaf tweede kerstdag vorst in ons land en kans op een sneeuwstoring wat een dik pak kan opleveren. Vervolgens blijft het vriezen en kan het kwik onder de -10 gaan uitkomen in de nachten. De run die nu uit de computers komt wijst op standvastig winterweer.
Alhoewel je dingen nooit met elkaar mag vergelijken is de situatie enigzins vergelijkbaar met de aanvang 78/79 en 62/63. Zou dit dan inderdaad een strenge winter worden?
We wachten af. Iedereen alvast mooie kerstdagen gewenst, met of zonder sneeuwballen.
Krijgen we dat gezeik weer.. "de elfstedentocht"quote:Op donderdag 22 december 2005 11:48 schreef WEST het volgende:
op mijn verjaardag een elfstedentocht (13-01) dat zal wel vet zijn![]()
www.wetterzentrale.de zijn ze te vindenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:45 schreef kepler het volgende:
[..]
blijft een mooie opmerking van die Gijs
@Keromane: waar kan ik die zogenaamde runs vandaan halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |