En de vrijdagavond wedstrijd?quote:Op zondag 18 december 2005 13:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Op het open net heeft Talpa wel een monopoly, die flitsen van RTL5 heeft de voetballiefhebber weinig tot niks aan.
Sinds wanneer is die op zaterdag?quote:Op zondag 18 december 2005 13:54 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
En de vrijdagavond wedstrijd?
quote:Op zondag 18 december 2005 13:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze hebben het monopolie en ik wil voetbal zien. Niet kijken is geen optie.
Dat heb je met hem, lekker laten kletsen en lachen om zijn onzin. Dan is het nog een leuke user ook.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 19:01 schreef SCH het volgende:
NU!
Klein kwartiertje en al pauze.quote:Op zondag 18 december 2005 19:00 schreef Ambrosius het volgende:
Klok start weer, kijken of het nog minder voetbal is dan wanneer er een topper is.
jezuz wat boeit mij ajax nouquote:Op zondag 18 december 2005 19:24 schreef -Wolf- het volgende:
jezus, wat boeit groningen - nec mij nu? ik wil AJAX en ADO zien.
Och voor zoiets kan ik dat nog wel begrijpen eig.quote:Op zondag 18 december 2005 19:34 schreef JaWi het volgende:
Laat nou gewoon voetbal zien.
Geen bejaardentour door een stadion.
Ze hadden al die terugspeelballen kunnen laten zien, dan had je al gauw 8 minuten ja.quote:Op zondag 18 december 2005 20:33 schreef jimjim1983 het volgende:
iemand geteld hoeveel minuten de samenvatting van NAC - Ajax was? 1 of 2 minuten?
was het echt zo slecht?quote:Op zondag 18 december 2005 20:36 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ze hadden al die terugspeelballen kunnen laten zien, dan had je al gauw 8 minuten ja.
Ja, en laf.quote:
Half 1 de herhaling Prosac. Ik neem Grunn sowieso op.quote:Op zondag 18 december 2005 23:03 schreef Prosac het volgende:
iemand die WEL meer dan 1 wedstrijd kan zien in 'de wedstrijden' online?
ik kom weer eens niet verder dan deel 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |