prachtig!!!quote:
Dat is het mooie van die foto.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die is ook mooi, maar je ziet haar gezicht niet![]()
Uw zoekbewerking - "kristallisatie van zonlicht" wijn - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op woensdag 14 december 2005 21:42 schreef Pinball het volgende:
De kristallisatie van zonlicht.
Mooi Lieske verhaal weer, wil iemand die het wel snapt het even uitleggen?
Ik walg niet van haar. Ieder heeft z'n eigen charmes en z'n eigen afknappes daar in het huis. Roel doet bijvoorbeeld geen ene flikker, heeft het constant over wiet en klaagt over Dido's vertrek. Nee, dat is een feest om naar te kijken. Zo kan ik bij iedere bewoner wel zo'n verhaaltje opsommenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:38 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies!
denk dat elke normale streamkijker van haar walgt, maar in de Tv uitzendingen wordt ze altijd leuk gebracht.
helderheid/contrastquote:Op woensdag 14 december 2005 21:39 schreef ART het volgende:
Dropkick, ze zijn prachtig! Wat ik mooi vind is dat je en 'scherp' zwartwit weet te bereiken (curves?). De anderen blijven wat grijzig.
Het grappige is. Ik ga zelfs Lieske mooi vinden in jouw zw-beeld. Maar gek genoeg Dido niet. Terwijl ik die op zich de meest sprekende vrouw in het huis vond.
Rob is ook top!
Ik heb hier denk ik al 100.000 keer gepost dat ik geen geluid heb. Maar met Lieske is dat juist perfectquote:Op woensdag 14 december 2005 21:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iedere streamkijker van haar walgt.
Maar ik ga deze discussie niet nieuw leven inblazen, die heb ik hier vaak genoeg gezien.
Heb je geen geluid?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb hier denk ik al 100.000 keer gepost dat ik geen geluid heb. Maar met Lieske is dat juist perfectWhehehe. (Met de rest trouwens ook)
Nou wou net zeggen he. Nu heb je geen excuus om m'n nick door mekaar te halen met Lamon.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijk, met jou kun je nog eens een boompje opzetten.
Ik ben er ook bang voor. Denk dat 'de missie' van Roel voor BB er nu op zit. Helaas, want hem en Ingrid gun ik de hoofdprijs het meest.quote:Ik wist niet van die hint naar Ingrid![]()
Ja, Hummie/John willen natuurlijk inkomsten, zo is het ook. En voor Lieske is vast veel gebeld de afgelopen tijd, dus veel kans dat er ook veel in de finale voor haar zal worden gebeld, hoewel ze niet zal winnen.
Ik begin steeds 'warmere' gevoelens voor Nathalie te krijgen![]()
Lamon heeft mij aangestoken met dat virus![]()
Misschien dat Roel er dan uitvliegt morgen. Zoveel voegt hij inmiddels ook niet meer toe, met zijn gemekker over Dido.
Maar als ze straalde, was ze de mooiste in het huis.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:43 schreef ART het volgende:
[..]
Dat is het mooie van die foto.
De houding, het zeldzame moment van een ondeugend pleziertje. Voor de rest had ze een chagrijnige kop (vind ik).
Lieske had het bijna goed, dit heb ik gevonden via google;quote:Op woensdag 14 december 2005 21:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - "kristallisatie van zonlicht" wijn - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
![]()
Dat is haar sterkste (of misschien wel het enige sterke) punt. Zij weet zich goed te presenteren in de live. Ze maakt goed gebruik van de make-up en de juiste kleding. Bovendien weet ze op een (kinderlijk) lieve manier te praten/kijken/lachen in de camera. Dat moet je ook kunnen. Zij en Joost zijn daar goed in. De andere 3 weten dat ze juist beter hun mond kunnen houden tijdens de uitzending.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef sleepy1958 het volgende:
Hoop dat Lieske vertrekt. Ook vanavond weer allemaal open deuren. Geen enkele
originele gedachte. Maar ja, dat zenden ze toch nooit uit. Morgenavond zit ze d'er
weer op haar charmants en zowaar, iedereen weer sms'en.
Heeft ze ook gelijk inquote:Op woensdag 14 december 2005 21:51 schreef D.Rose het volgende:
Lieske is vaker genomineerd als Roel zegt ze
Ja scanman, alleen had Lieske het over het maken van wijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:48 schreef Arliator het volgende:
Lieske had het bijna goed, dit heb ik gevonden via google;
Wijnsteen:
In wijn kan door plotselinge kou kristallisatie plaatsvinden door omzetting van het aanwezige wijnzuur in kleine kristallen. Geen reden voor ongerustheid, want dit is een natuurlijk proces dat de kwaliteit niet nadelig beïnvloed.
klopt ookquote:Op woensdag 14 december 2005 21:51 schreef D.Rose het volgende:
Lieske is vaker genomineerd als Roel zegt ze
Ik gun het Roel en Lieske inmiddels niet meer.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:47 schreef F4iTH het volgende:
Ik ben er ook bang voor. Denk dat 'de missie' van Roel voor BB er nu op zit. Helaas, want hem en Ingrid gun ik de hoofdprijs het meest.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |