Ik kan zitten en poepen tegelijkquote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef Mieks het volgende:
Waarom kunnen mannen maar 1 ding tegelijk?
Foto? Leeftijd? GESLACHT?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:58 schreef Alcatraz het volgende:
Ik heb zonet nog de afwas gedaan!
Sexen?![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef Mieks het volgende:
Waarom zijn vrouwen zo simpel?
Waarom denken vrouwen niet alleen maar aan sex?
Waarom kopen de vrouwen geen afwasmachine?
Waarom hebben de meeste vrouwen een gtst-fetisj?
Waarom willen vrouwen nooit anal sex?
Waarom drinken vrouwen zo veel wijn?
Waarom kunnen vrouwen geen kaartlezen?
Waarom luisteren vrouwen nooit?
Waarom zijn vrouwen zo eigenwijs?
Waarom kunnen vrouwen meer dan 1 ding tegelijk?
Thanks!
![]()
That's just part of being a man!!???quote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef Mieks het volgende:
[...]
Waarom willen mannen altijd anal sex?
[...]
Ik heb zojuist uit betrouwbare bron vernomen dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:03 schreef Tique3 het volgende:
ps: mannen rijden zo hard om sneller bij om eindbestemming te zijn om 2 redenen: er zit een vrouw naast die zeurt of we willen gewoon zo snel mogelijk uit het verkeer om de rijdende vrouwen te vermijden.
Mannen die geilen op bruine lullen zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 21:04 schreef POLL het volgende:
[..]
That's just part of being a man!!???
Dus het ligt niet aan mij? Cool!
Ja en toch proberen ze het altijd! naja, bijna altijdquote:Op woensdag 14 december 2005 21:05 schreef bolletje_18 het volgende:
[..]
Mannen die geilen op bruine lullen zijn![]()
Zie jij er zo mans uit dat alleen homo's op jou vallen ofzo?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ja en toch proberen ze het altijd! naja, bijna altijd
We zijn complex ja, wat, heb je liever een dom blondje?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef Mieks het volgende:
Waarom zijn mannen zo ingewikkeld?
Omdat sex okay is.quote:Waarom denken mannen altijd alleen maar aan sex?
Omdat we daar vrouwen voor hebben, duh.quote:Waarom doen mannen nooit de afwas?
Omdat niet voetbal-fans homo zijn.quote:Waarom hebben de meeste mannen een voetbalfetisj?
Niet altijd.quote:Waarom willen mannen altijd anal sex?
Zie comment over niet voetbal-fans.quote:Waarom drinken mannen zo veel bier?
Dat is te ingewikkeld om uit te leggen, maar wat we ingewikkeld zijn wist je al.quote:Waarom kunnen mannen beter kaartlezen?
We luisteren selectief, als je vraagt aan een gozer of je hem mag pijpen verstaat hij je perfect hoor.quote:Waarom luisteren mannen nooit?
Omdat we toch gelijk hebben.quote:Waarom zijn mannen zo eigenwijs?
We kunnen heus wel meerdere dingen tegelijk. Bier drinkend een kaart lezen om naar een voetbalwedstrijd te gaan, niet te afwassen, denkend aan sex, eventueel anaal, niet luisteren naar andere dingen en eigenwijs zijn, dat is ingewikkeld he?quote:Waarom kunnen mannen maar 1 ding tegelijk?
Gedaag gedaan.quote:Thanks!
![]()
Zoiets zeg maar..quote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef Mieks het volgende:
Waarom zijn mannen zo ingewikkeld? nee vrouwen zijn makkelijk....
Waarom denken mannen altijd alleen maar aan sex? we denken ook aan bier
Waarom doen mannen nooit de afwas? daar hebben we een vaatwasser voor
Waarom hebben de meeste mannen een voetbalfetisj? kan ik niet over meepraten
Waarom willen mannen altijd anal sex? is weer eens wat anders
Waarom drinken mannen zo veel bier? omdat het lekker is
Waarom kunnen mannen beter kaartlezen? omdat we niet denken met emotie
Waarom luisteren mannen nooit? we luisteren selectief naar belangrijke dingen
Waarom zijn mannen zo eigenwijs? zeg jij wat
Waarom kunnen mannen maar 1 ding tegelijk? We doen liever 1 ding goed, dan 2 half
Thanks!
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:07 schreef bolletje_18 het volgende:
[..]
Zie jij er zo mans uit dat alleen homo's op jou vallen ofzo?![]()
Zodat we eerst nog eerst naar de kroeg kunnen om voetbal te kijken met een biertje erbij voordat jullie klaar zijn om uit te gaan. Eventueel nog een wijf daar anal neuken.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef Mieks het volgende:
Oh, en waarom rijden mannen altijd zo hard in de auto?
dan is jouw betrouwbare bron:quote:Op woensdag 14 december 2005 21:04 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ik heb zojuist uit betrouwbare bron vernomen dat dat niet zo is.
Ze klaagt op mannen omdat ze er geen heeft?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef QyRoZ het volgende:
Volgens mij ben je jaloers.
Nah, ze is met 3 dingen tegelijk bezigquote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Zeg TS, ga je nog inhoudelijk in op deze oplossingen?.
Of omdat ze een jaloerse tuinbroek is en stiekem ook een man wil zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze klaagt op mannen omdat ze er geen heeft?.
E) Geen van bovenstaandequote:Op woensdag 14 december 2005 21:10 schreef Tique3 het volgende:
[..]
dan is jouw betrouwbare bron:
A) Geen man
B) Homo
C) Een wijdrinker
D) Homo
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:02 schreef Tique3 het volgende:
Mannen zijn net zo ingewikkeld als vrouwen. Ik ben niet ingewikkeld
Mannen denken niet alleen maar aan seks, die praten er gewoon sneller over in het openbaar. (Oh)
Mannen houden, net als vrouwen trouwens, er niet van om met hun handen in de soppige etensresten te zitten. (Ja, nou vrouwen moeten soms afwassen, maar dan jullie ook!)
Mannen kijken graag naar een sport waar je veel tactiek voor moet hebben en het wordt ze vaak van jongs af aan ingegoten met de paplepel. (Niet alle mannen, en je krijgt helemaal geen aandacht als ze voetbal kijken)
Mannen houden er vaak van verschillende dingen te proberen, en lang niet alle mannen houden daarvan. (Is waar, maar het doet pijn, dus probeer het niet!)
Jongetjes vinden het stoer om te drinken, mannen vinden het veelal erg lekker. (Het kan best stoer zijn, maar ook bloedirritant!)
Mannen hebben gewoon een beter richtingsgevoel, zal wel door voorvaderen en jacht enzo komen. (oké das waar maar t was een retorische vraag eigenlijk)
Mannen hebben geen zin om uren naar hetzelfde te luisteren als het in 1 zin gezegd kan worden.(Ja maar, kom op, vrouwen vertellen altijd wel iets nuttigs)
Mannen zijn eigenwijs, omdat ze dit willen compenseren met de tijd die de vrouwen verdoen aan opmaken terwijl dit ook in korte tijd kan. (Ik maak me nooit op! Niet miepen, jullie hebben lang niet altijd gelijk)
Mannen kunnen meerdere dingen tegelijk, we houden het alleen graag simpel. (Ja, alleen jullie worden er wel sloom van)
Alsjeblieft
Ze informeerd dus waarom we dingen doen om zelf een man te kunnen worden.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of omdat ze een jaloerse tuinbroek is en stiekem ook een man wil zijn.
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We zijn complex ja, wat, heb je liever een dom blondje?
Nee, vrouwen snappen jullie écht niet hoor.
Omdat sex okay is..
Vind ik ook maar er is meer in het leven
Omdat we daar vrouwen voor hebben, duh..
ZUCHT
[..]
Omdat niet voetbal-fans homo zijn.
Ik vind ajax leuk, vooral rosenberg![]()
Niet altijd..
Ja maar de meeste wel.
[..]
Zie comment over niet voetbal-fans.
[..]
Ja, maar ze mogen best bier drinken maar niet te veel.
Dat is te ingewikkeld om uit te leggen, maar wat we ingewikkeld zijn wist je al.
[..]
We luisteren selectief, als je vraagt aan een gozer of je hem mag pijpen verstaat hij je perfect hoor..
Ja maar vrouwen kunnen meer dan dat vertellen
[..]
Omdat we toch gelijk hebben.
[..]
Dat denk je maar, t valt reuze mee
We kunnen heus wel meerdere dingen tegelijk. Bier drinkend een kaart lezen om naar een voetbalwedstrijd te gaan, niet te afwassen, denkend aan sex, eventueel anaal, niet luisteren naar andere dingen en eigenwijs zijn, dat is ingewikkeld he?
[..]
Gedaag gedaan..
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:20 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ja maar, kom op, vrouwen vertellen altijd wel iets nuttigs
Nee, ik ben 177 68, bruin haar blauwe ogen en zeker niet feministischquote:Op woensdag 14 december 2005 21:17 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Mieks, heb jij toevallig kort haar, rook je een sigaar, en ben je lid van een feministenbeweging?
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:10 schreef CasB het volgende:
Waarom zijn mannen zo ingewikkeld? -> Eerst naar je zelf kijken (Ik ben niet ingewikkeld)
Waarom denken mannen altijd alleen maar aan sex? -> Wij denken, vrouwen praten er alleen maar over (Mannen ook 'Goh, ik heb gisteravond toch een geile slet geneukt joh'
Waarom doen mannen nooit de afwas? -> Doen ze wel
Waarom hebben de meeste mannen een voetbalfetisj? -> Kuddegedrag (Dus, niet goed?)
Waarom willen mannen altijd anal sex? -> Ik wil dat niet...gatver
Waarom drinken mannen zo veel bier? -> Omdat cola voor mannen is die zittend plassen (Kunnen mannen dat dan?)
Waarom kunnen mannen beter kaartlezen? -> Omdat we inzicht hebben (Wij ook maar ánder inzicht)
Waarom luisteren mannen nooit? -> We luisteren selectief (Dat zei die gast voor jou ook al)
Waarom zijn mannen zo eigenwijs? -> Omdat "jullie" anders je zin krijgen (Krijgen we toch wel)
Waarom kunnen mannen maar 1 ding tegelijk? Liever 1 ding goed doen, dan meerdere dingen slecht. (...)
Ik kijk geen soaps.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:23 schreef CasB het volgende:
Wat mannen hebben met voetbal hebben vrouwen met soaps, niet zeiken dus.
Ik vind de tweede vraag het tegenovergestelde van de eerste....quote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef Mieks het volgende:
Waarom zijn mannen zo ingewikkeld?
Waarom denken mannen altijd alleen maar aan sex?
Zie hierboven.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Zeg TS, ga je nog inhoudelijk in op deze oplossingen?.
Misschien is het wel niet zo dat wij ingewikkeld zijn maar jullie dom.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:24 schreef Mieks het volgende:
Nee, vrouwen snappen jullie écht niet hoor.
Juist, voetbal, bier etc etc.quote:Vind ik ook maar er is meer in het leven
Dat is zo logisch, en toch te ingewikkeld voor je?quote:ZUCHT
quote:Ik vind ajax leuk, vooral rosenberg
quote:Bewijst maar weer dat vrouwen niks van voetbal weten..
Er bestaat geeneens zoiets als teveel bier.quote:Ja, maar ze mogen best bier drinken maar niet te veel.
As said,quote:Ja maar vrouwen kunnen meer dan dat vertellen
Nee hoor, jullie denken soms dat je gelijk hebt maar dat komt omdat onze uitleg te ingewikkeld voor jullie is.quote:Dat denk je maar, t valt reuze mee
Dat is te ingewikkeld voor haar.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef CasB het volgende:
Ik zie alleen maar korte reacties, maar geen argumenten...
Hè bah, plassex..quote:Op woensdag 14 december 2005 21:26 schreef Molluck het volgende:
Kutnewbie, ga ff op je eigen geslacht zitten zeiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |