quote:
Zeg je dat ook even tegenquote:Op donderdag 15 december 2005 11:53 schreef PeRi het volgende:
Knutselwerk is juist het leukst. Liever dan ze geld gaan uitgeven aan prulletjes.
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
En die prulletjes kosten nog veel geld ook. Moeten ze een half jaar sparen voor een rotkaarsje ofzo.
Dan moet je je kind maar wat meer zakgeld geven.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:55 schreef PeRi het volgende:
En die prulletjes kosten nog veel geld ook. Moeten ze een half jaar sparen voor een rotkaarsje ofzo.
Als ie dat doet, maak ik het uit!quote:Op donderdag 15 december 2005 11:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Zeg je dat ook even tegenPeRi
?
Word-correctie-lijntjequote:Op donderdag 15 december 2005 11:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, ik weet niet hoe jij aan de cadeautjes voor moeder- en vaderdag werkte, maar ik had er altijd een godsgruwelijke hekel aan.
nou had ik een hekel aan alles wat met tekenen, knutselen en handenarbeid te maken had, maar toch.
[afbeelding]
Hop, naam invullen, klaar!
Ik zal mijn kinderen later dan ook niet veel zakgeld geven.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan moet je je kind maar wat meer zakgeld geven..
Do ut des, zeiden de oude Romeinen al..
Een voetreis welteverstaan.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:01 schreef Bupatih het volgende:
En 'kado' is geen correct Nederlands woord.
Win ik nu een reisje naar Honolulu?
Was het niet een tijd kado, net als dat het opeens produkt was en toen niet meer?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:01 schreef Bupatih het volgende:
En 'kado' is geen correct Nederlands woord.
Win ik nu een reisje naar Honolulu?
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:26 schreef LeBeau het volgende:
Ik voel me helemaal buitengesloten met m'n niet-kerst avatar.![]()
Dat was volgens mij tot 1995, toen er nog gewerkt werd met de 'voorkeursspelling' en de 'toegelaten spelling'.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Was het niet een tijd kado, net als dat het opeens produkt was en toen niet meer?
Toen ik op de middelbare school zat veranderde er veel te veel om het allemaal bij te houden.
Nou ja, dan voel ik me onderdeel van een minderheid. Ben ik ook niet happy mee.quote:
Oh, dat was het dus!quote:Op donderdag 15 december 2005 12:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was volgens mij tot 1995, toen er nog gewerkt werd met de 'voorkeursspelling' en de 'toegelaten spelling'.
Begrijpelijk dat Joost de handen voor z'n ogen doet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |