quote:
quote:Laura:
Kijk ze lacht zonder gevoel, Een onbereikbaar doel, Wordt er toch nog nagestreeft.
Ruik, de geur van grootse moed, stroomt nog door haar bloed, maar waarom..??
Haar naam is laura, een hele lieve meid
Als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt.
O laura, een leven vol verdriet, al haar vrienden lopen buiten
Maar voor laura geldt dat niet
Proef de smaak van haar gevecht, het is zo onterecht, maar daar legt zij zich bij neer
Hoor de stemmen in haar hoofd, waardoor ze weer geloofd, maar waarom..??
Maar waarom is alles nu voorbij(alles nu voorbij)
Laat het leven je nooit meer vrij
Huh? Wat? Heb ik weer wat gemist?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupa is gewoon de Wouter Bos van ShowChat.
Zo slecht ziet het er toch niet uit? (ik kijk btw geen BB)quote:Op donderdag 15 december 2005 13:12 schreef LeBeau het volgende:
Ik zou ook m'n handen voor m'n ogen doen als die trol haar ochtendjas open doet.![]()
Dat is Nathalie, hoor!quote:Op donderdag 15 december 2005 13:12 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vind haar gewoon een naar mens, die hoef ik ook niet naakt te zien.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zo slecht ziet het er toch niet uit? (ik kijk btw geen BB)
LeBeau beweerde altijd op je te kunnen vertrouwen.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:13 schreef Bupatih het volgende:
Huh? Wat? Heb ik weer wat gemist?
Het grote Nathalie smoelen-topic #3quote:Op donderdag 15 december 2005 13:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zo slecht ziet het er toch niet uit? (ik kijk btw geen BB)
Op mij kun je altijd vertrouwen.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
LeBeau beweerde altijd op je te kunnen vertrouwen.
En wij Nederlanders kunnen ook állemaal áltijd op W. Bos vertrouwen..
Vanavond wordt voor mij ook de eerste exit die ik ga missen. De reguliere uitzendingen kijk ik al weken met een half oog.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:22 schreef MissBliss het volgende:
Ik kijk ook geen BB meer
Alleen de exits, maar dat kan vanavond ook niet
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:23 schreef BVO het volgende:
Vanavond ga ik wel kijken, al was het alleen maar omdat Roel of Nathalie weggaat (hoop ik.).
Volgende week donderdag logeert mijn beste vriend bij me. Dat wordt dus moeilijk. Maar aangezien hij weer kennis heeft aan een Italiaanse BB bewoner van weleer, is ie misschien voor de finale te paaien.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb het vorige week donderdag ook al niet gezien, vanavond weer niet en volgende week, ja, dan moet het gewoon wel eigenlijk.
Is volgende week de finale? Dan kijk ik denk ik wel evenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb het vorige week donderdag ook al niet gezien, vanavond weer niet en volgende week, ja, dan moet het gewoon wel eigenlijk.
Is dat die Roel?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Hate! Hate! Hate! Kill! Kill! Kill!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |