Ze worden vaak gepest in de andere foraquote:Op woensdag 14 december 2005 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
of je geeft antwoord op de vraag. Waarom hebben pubers zo nodig een eigen subforum nodig, terwijl alle topics net zo goed in andere subforums passen?
Mijn topic lopen altijd goedquote:Op woensdag 14 december 2005 20:53 schreef Palau het volgende:
Weet je : dit is al een van de bestlopende topics in Pub aan het worden...
Dat zegt natuurlijk ook al wat...
Dat zal dan ook moeilijker te vinden zijn..quote:Op woensdag 14 december 2005 20:55 schreef freiss het volgende:
Dit topic loopt iig wel wat sneller dan dat andere topic in FB.
Ik vind het altijd leuk om erin te posten en ik heb altijd alchohol opquote:Op woensdag 14 december 2005 20:55 schreef freiss het volgende:
Mwa, ik vind het wel een goede slowchat om in te posten als je 's avonds veels teveel alcohol op hebt
Ook bij deze "kwaliteits"topic?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om erin te posten en ik heb altijd alchohol op
Ah vandaar dat je jouw posts dus met een korreltje zout moet nemen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om erin te posten en ik heb altijd alchohol op
Ja maar om nou te zeggen : wel willen dat het weg gaat maar ondertussen wel hier posten is natuurlijk te makkelijk gedacht he. Je kunt nl alleen in Pub in dit topic posten.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn topic lopen altijd goed
Vandaar dat ik hem ook moest openen.
Maar zo hebben we meer zekerheid
Mensen die zeiden dat PUB wel zou verdwijnen slaan dus de plank mis.
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat zei ik nou?
Kappen met dat verzuurde ex-mod gezeikzanik, je ban was terecht, het beindigen van je crewschap was terecht, grow up, en stop met dat gejank zeg.
Je bent zo verzuurd door dat Gadgets gedoe dat je totaal niet meer objectief kunt zijn.
Mijn God zeg, je bent erger dan Redux.
Last van je PMS?quote:
Conclusie: Het loopt niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:01 schreef Renesite het volgende:
Opzich vind ik een topic als 'pub na X maanden - evaluatie' wel een doeltreffend iets.
Daar hoeft geen topic voor geopend te worden, neem ik aan.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:01 schreef Renesite het volgende:
Opzich vind ik een topic als 'pub na X maanden - evaluatie' wel een doeltreffend iets.
Knoeienquote:
Lees mijn post is. Die is wat minder kort door de bocht, maar ik denk wel dat je je er deels in kan vinde.Tussenoplossing lijkt me handig..quote:
conclusie, kan er meer uit gehaald worden dan dat nu gebeurt?quote:
Met een bindend advies van de gebruikers als het even kan. Dan is PUB echt zo opgedoektquote:Op woensdag 14 december 2005 21:01 schreef Renesite het volgende:
eensquote:Op woensdag 14 december 2005 21:03 schreef Intrepidity het volgende:
Ik vind de pub SC leuk maar eerlijk gezegd vind ik de rest van het forum weinig toegevoegde waarde hebben, als die reeks ergens anders terecht kwam vond ik het ook best
Ik vind wel dat de SC moet blijven bestaan... Zitten leuke mensen en de reeks loopt goed zonder teveel problemen en het is er gezellig, dus het zou enorm zonde zijn als de reeks zou ophouden te bestaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |