kloptquote:Op woensdag 14 december 2005 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
Hetero's zijn leuker.
Ook niet zo vaak eigenlijkquote:Op woensdag 14 december 2005 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
Ben je wel eerst op de andere manier geïnteresseerd dan?
Je bent hetero?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:41 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ook niet zo vaak eigenlijk
Geen idee waar dat door komt... *bedenkelijk kijk*
Luiheid & egocentrisme.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:41 schreef Sunjammer het volgende:
Ook niet zo vaak eigenlijk
Geen idee waar dat door komt... *bedenkelijk kijk*
Of ze zijn bezet door een Grote Liefde.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er zijn gewoon te weinig homo's voldoende Leuk... dát is het..
Och, da's een kwestie van wachten.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Of ze zijn bezet door een Grote Liefde..
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, da's een kwestie van wachten.
Schijnt nooit langer dan een paar jaar te duren.
Mja, het was laatst echt opvallend van hoeveel mensen ik hoorde dat een jarenlange relatie werd beëindigd.quote:
Miguel en ik worden kei oud samen en we emigreren naar Barcelona! *(want da's leuker dan lissabon)quote:Op woensdag 14 december 2005 22:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, het was laatst echt opvallend van hoeveel mensen ik hoorde dat een jarenlange relatie werd beëindigd.
Flightplan ofzo?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:46 schreef Ang3l het volgende:
Miguel en ik worden kei oud samen en we emigreren naar Barcelona! *(want da's leuker dan lissabon)
Hij wilde vandaag al weg met me, om 14:00 op het vliegtuig stappen, maar ik zei "Neh doe eerst maar een filmpje"
King Kongquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Er zijn natuurlijk ook Zelfingenomen Homo's van een jaar of 20-25, die zichzelf zó knap, lief & geweldig vinden, dat eigenlijk niemand goed genoeg voor ze is. En dan komt het moment dat ze de dertig passeren. De 20-25'ers waar ze al die tijd naar zijn blijven kijken vinden de Zelfingenomen Homo intussen een cynisch verzuurde oude lul en hebben liever iemand van hun eigen leeftijd.
En dan intussen roepen dat je niemand hebt kunnen vinden omdat je "te kritisch" bent. Nee hoor, gewoon onterecht zelfingenomen en arrogant..
Ben je toevallig een kind van gescheiden ouders?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, da's een kwestie van wachten.
Schijnt nooit langer dan een paar jaar te duren.
En daar zijn weer allerlei theorieen over...quote:Op woensdag 14 december 2005 22:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, het was laatst echt opvallend van hoeveel mensen ik hoorde dat een jarenlange relatie werd beëindigd.
Nee hoor.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:51 schreef Great_Expectations het volgende:
Ben je toevallig een kind van gescheiden ouders?
* Nuvole pakt zak chips en gaat klaar zitten voor een ouderwets vette rel.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Er zijn natuurlijk ook Zelfingenomen Homo's van een jaar of 20-25, die zichzelf zó knap, lief & geweldig vinden, dat eigenlijk niemand goed genoeg voor ze is. En dan komt het moment dat ze de dertig passeren. De 20-25'ers waar ze al die tijd naar zijn blijven kijken vinden de Zelfingenomen Homo intussen een cynisch verzuurde oude lul en hebben liever iemand van hun eigen leeftijd.
En dan intussen roepen dat je niemand hebt kunnen vinden omdat je "te kritisch" bent. Nee hoor, gewoon onterecht zelfingenomen en arrogant..
issie nu alleen gegaanquote:Op woensdag 14 december 2005 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Miguel en ik worden kei oud samen en we emigreren naar Barcelona! *(want da's leuker dan lissabon)
Hij wilde vandaag al weg met me, om 14:00 op het vliegtuig stappen, maar ik zei "Neh doe eerst maar een filmpje"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |